Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kibloo
21-07-2009, 16:28
Dodatkowe wskaźniki w starym l200
Autor Wiadomość
TFX
[Usunięty]

Wysłany: 17-10-2008, 22:45   Dodatkowe wskaźniki w starym l200

Mam pytanie i mam nadieje, że ktoś mi pomoże

Wpadłem ostatnio na pomysł żeby zamontować wskaźnik ciśnienia oleju (nieważne po co :D ) W moim l200 z 2003 roku na tablicy są zamontowane 3 wskaźniki temperatury, voltomierz i przechyłomierz (takie plastikowe coś zatopione pewnie w jakimś płynie) natomiast wypatrzyłem, zę w pajero sport było montowane coś innego mianowicie voltomierz termometr, przechyłomierz elektroniczny i wskaźnik ciśnienia oleju. Czy ktoś na zdrowy rozsądek i swoją wiedz może mi udzielić informacji czy to będzie chulać i czy musze jakiś czujnik dokładać czy coś w tym stylu czy to wszystko będzie w tych wskaźnikach a przewody będą pasować. Ty tylko kwestia wtyczki czy czegoś wiecej.
Znawców prosze o pomoc.
zażuce linka do tego badziewia w ramach rozjaśnienia
http://allegro.pl/item454...chylomierz.html
 
 
wlodeka 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 / 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Oborniki
Wysłany: 18-10-2008, 07:41   

Może nie mam racji, ale coś wydedukowałem

W/g mnie potrzebny jest drugi czujnik ciśnienia oleju
w samochodzie jest takowy, ale chyba tylko do lampki kontrolnej
(czyli: albo jest właściwe, albo za małe ciśnienie oleju)
Aby działał wskaźnik potrzebny jest czujnik konkretnie do tego miernika
Ponieważ silniki do Pajero i L200 to to samo, czyli miejsce na czujnik powinno być

sam bym sobie to założył
_________________
DZIĘKI ZA UWAGĘ
===============
SZEROKIEJ DROGI
POZDRAWIAM
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-10-2008, 08:59   

TFX napisał/a:
zę w pajero sport było montowane coś innego mianowicie voltomierz termometr, przechyłomierz elektroniczny i wskaźnik ciśnienia oleju.

Pierwsza sprawa to w srodku to elektroniczny kopas i termometr temperatury otoczenia na zewnatrz auta.

Moim zdaniem nie warto zmieniac "budki". Dla niektorych cykorkulka to istotny element uzywany w czasie wypadow terenowych. Jesli Ci zalezy na wskazniku cisnienia oleju zrob zwyczajnie dostawke. Na stronie Auto Gauge masz wszystko: http://www.autogauge.com.tw/. Graty mozna kupic na Alledrogo lub w sklepach tuningowych. Jesli w Twoim L200 jest tylko czujnik do kontrolki trzeba w jego miejsce wstawic trojnik Auto Gauge. Majac juz taki trojnik wstawiasz stary czujnik w jedno gniazdo a do pozostalych dwuch czujniki do zegarow. Pytanie czy bedzie miejsce w bloku silnika i jak polozyc kabelki. Wybor zegarow jest dosc duzy a miejsca na desce masz sporo. Jesli sam nie dasz rady to wiekszosc warsztatow 4x4 powinna spokojnie zrealizowac Twoja zachcianke. Same czujniki nie sa drogie a w terenie takie dodatkowe info przy aucie z turbina jest przydatne. Powodzenia

_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
TFX
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2008, 11:12   

Fajne coś tylko takiej obudowy jeszcze nie widziałęm przebadam temat dzieki.
A mamjeszcze jedno pytanko, w innym temacie. Czy to normalne, ze przynapędzie na obie osie moje l200 po przejechaniu kawałka na wstecznym czuje duży opór? i to chyba przy skręconych kołach barsziej. Ten typ tak ma czy coś się piep....y. Aż przy cofaniu przełączam na 2H żeby czegoś nie spieprzyć :( TAk ma być i przy cofaniu dać więcej ognia czy nie?
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-10-2008, 11:50   

TFX napisał/a:
Fajne coś tylko takiej obudowy jeszcze nie widziałęm przebadam temat dzieki.

no wlasnie, te obudowy byly dorabiane pod deske w hilu.
TFX napisał/a:
Czy to normalne, ze przynapędzie na obie osie moje l200 po przejechaniu kawałka na wstecznym czuje duży opór? i to chyba przy skręconych kołach barsziej.
nie to nie jest normalny obiaw. Proponuje zalozyc nowy temat. Moze cos piardlo w przednim dyfrze, do przodu jeszcze robi a w tyl sie krzaczy.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
TFX
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2008, 16:40   

Gene napisał/a:
pod deske w hilu


A wiesz kto to robił i gdzie?
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-10-2008, 19:18   

Wiem, wiem, moj ziombal... kierwca i wlasciciel Toyki. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
TFX
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2008, 15:45   

A z czego on to wystrugał?
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2008, 08:16   

mega technologia :rolleyes: modelarska... najpierw zrobil ksztalt z pianki do ukladania kwiatow...
...potem oblepil zywica z wloknem szklanym a potem szpachla i malowanie...
robota upierdliwa i czasochlonna :(
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Narsil 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-10-2008, 18:52   

Montaż czujnika w kabinie to jest pikuś.....jeżeli chodzi o sprzęt autogauge, słyszałem ze nieco popsuła sie dokładność tych wskaźników, choć miałem w Patrolu zamontowany i nie mogłem narzekać. "Problem" pojawia sie w momencie montażu urządzenia w silniku. Musisz wymontować stary czujnik i na jego miejsce zamontować nowy, albo dokupić specjalny rozdzielacz do którego wkręcasz stary czujnik i nowy, i takie rozwiązanie ci polecam, z tego względu ze masz możliwość pomiaru ciśnienia oleju z dwóch źródeł.
_________________
Nissan Patrol Y60, lekko dłubnięte L200
 
 
TFX
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2008, 14:12   

A czy to nie jest tak, że razem z zegarami są czujniki?
 
 
Narsil 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-11-2008, 17:20   

TFX napisał/a:
A czy to nie jest tak, że razem z zegarami są czujniki?


W komplecie auto gauge masz wskaźniki i czujniki, oraz instrukcje jak prawidłowo to podłączyć
_________________
Nissan Patrol Y60, lekko dłubnięte L200
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.