| Przyśpieszenia galantów z silnikiem 2.0 136 KM | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Marti   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 21 Paź 2007
 Posty: 877
 Skąd: Brzeg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-11-2008, 23:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | Na codzien mam okazje poruszac sie naprawde bardzo roznymi samochodami i bardzo pozytywnie mnie zaskakują nowoczesne diesle,mają tzw odejscie. Ale Galu ma najfajniejszy pysk jaki widziałem.
 | 
 
 To fakt. Na co dzień śmigam Getzem 1.5 CRDI i jak mam jechać do bardzo ruchliwego miasta to biorę koreańca bo jest szybszy. Fakt jest faktem że rekina nie kocha się za sekundy do setki
   |  
				| _________________ 
   
 
 
 --------------------------------------------------------------------------------
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ektomek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-11-2008, 16:08 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | AnoniM79 napisał/a: |  	  | Szczerze mowiac tez wiecej oczekiwalem od 2,5...  (przesiadlem sie z Nissana Primery P11 2.0 - 130HP). Jest ok, ale bez "urywania glowy"  . Efekt "wbijania" w siedzenie mozna stwierdzic, siedzac na miejscu dla pasazera i dac "sie pylnac" w miare dobremu kierowcy, ktory wie jak wykorzystac moc silnika. | 
 
 Widzę,że Twój rekin także nie ma "zęba" na przednim zderzaku. Czy jest szansa aby nabyć ten element?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | AnoniM79 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-11-2008, 16:50 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ektomek napisał/a: |  	  | Widzę,że Twój rekin także nie ma "zęba" na przednim zderzaku. Czy jest szansa aby nabyć ten element? | 
 No niestety...zgubilem go na wlasne zyczenie. Przy kupnie byl i troche sie telepal, ale przed dluga podroza powrotna pomyslalem ze skoro trzyma sie na mocnej srubie to dojade do domciu i se go zrobie na spokojnie.... no i dojechalem, ale bez niego :/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ektomek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-11-2008, 18:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mi osobiście widzi się ten zderzak i bez tego "dyńksa". Nie mam narazie pomysłu czym to obrobić i zostawić z tą "przerwą". |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SWEEPER   Mitsumaniak
 
 Auto: Outlek + Landcrusier +cari
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Sty 2007
 Posty: 102
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-11-2008, 07:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ładny jset ten zderzak, ale wracając do tematu ,ani więcej koni, ani kilku sekund minej nie da do steki. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ektomek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-11-2008, 20:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | A więc wracając do tematu. Od pisania kolejnych postów porównujących Gala do Renówek, Omeg czy Accordów też nam mocy nie przybędzie. Jest to podstawowa jednostka napędowa w tym modelu i jej osiągi po prostu nie rzucają na kolana. Dalsze walcowanie tematu  chyba nie ma sensu. Musimy się z tym pogodzić lub też zakupić Gala z silnikiem 2,5 lub próbować upchnąć pod maską jakieś 6 litrowe HEMI
  Pozdrawiam wszystkich |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pompec   Mitsumaniak
 misiu-maniak
 
  
 Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 26 Gru 2007
 Posty: 698
 Skąd: Warszawa [WF]
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-11-2008, 23:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | a ja uważam, że nie jest źle... oczywiście trzeba kręcić wysoko jak się chce osiągnąć te katalogowe 9,7... bardzo podoba mi się w tym silniku, że jak załaduję 3 pasażerów i bagaże do kufra to radzi sobie bardzo dobrze... w trasie naprawdę daje radę... oczywiście 2,5 V6 jest napewno szybszy i elastyczniejszy ale tak jak wcześniej napisano 2,0 to podstawowa jednostka i jako taka wypada nieźle (jeśli chodzi o osiągi) w porównaniu nawet z nowymi autami klasy średniej... powiedzmy sobie szczerze, wynik poniżej 10s do 100km/h nie jest powodem do wstydu... dla przykładu podaję dostępne silniki w nowej Mazdzie 6: 1,8 benz. 120KM - 11,3s. do 100km/h
 2,0 benz. 147KM - 9,9s.
 2,0 diesel 149KM - 10,5s.
 osiągi podane dla wersji sedan
 
 mnie może trafił się silnik w wyjątkowo dobrym stanie bo oleju nie bierze wcale i do 100 rozpędza się dalej poniżej 10s... może dlatego nie narzekam... ale moje następne auto to Rekin 2,5 V6
   |  
				| _________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ajsi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-11-2008, 23:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podstawową jednostką to był 1.8GDI w EA1A/W. ale u nas faktycznie zaczyna się od 2.0. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | werdew   Forumowicz
 
  
 Auto: Omega 2.2 Dti
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 11 Paź 2008
 Posty: 369
 Skąd: Berkshire/Wokingham
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-11-2008, 08:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | [quote="ektomek) napisał -  .. lub próbować upchnąć pod maską jakieś 6 litrowe HEMI  Pozdrawiam wszystkich[/quote] 
 Polecam 5.7 HEMI z JEEP'a Commandera.wieeelkie bydle.
 |  
				| _________________ So always look on the bright side of death
 Just before you draw your terminal breath.
 -------------------------------------------------
 ex: Galant 2.0 automat 98r
 ex: SAAB 9-5 2.3t
 ex: Astra 1.6 16v 01r
 ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
 ex: Volvo S40 automat 97r
 aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SWEEPER   Mitsumaniak
 
 Auto: Outlek + Landcrusier +cari
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Sty 2007
 Posty: 102
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-11-2008, 08:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dlatego robię swapa 2,5 . Jeśli hemi to do takowej omegi podejdzie ale gal to by dopiero byłby składak silnik usa , nadwozie  japan, składany przez Polaka w eurpoie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Forest [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-11-2008, 08:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hehehehe......No ludzie różne rzeczy upychają do aut.....np maluch z silnikiem od fiata mirafiori.....650--->1100 i dają radę....albo silnik od suzuki hayabusa....przecież to lata nie jeździ......hehehe 
 A wracając do tematu.....BMW z silnikiem 2.0 wypada w ogóle.....więc ja nie narzekam.....a ile ludzi się dziwi stając na skrzyżowaniu obok....to jest to.....a sekund mu nigdy nie mierzyłem.....Jak dla mnie rakieta. (choć nie powiem że chciałbym się przejechać 2.5l v6.......tak dla porównania.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | YourMama   Mitsumaniak
 Piss & Laugh
 
  
 Auto: był Galant 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 03 Paź 2008
 Posty: 163
 Skąd: Bokiny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-11-2008, 09:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Troche rozmowa odbiegla od tematu, ale wrócę do spalania, pocztakowo tez chcialem kupic gala 2.0 zeby sie miescic w 10L/100, naszczescie znajomy mnie przekonal do 2.5V6 i nie zaluje, do pracy mam okolo 18 km , nie jest to droga przez miasto, ale co pare kilometrow zjezdzam i wjezdzam na inne drogi co wymaga rozpedzania auta od nowa. przy takiej jezdzie z predkoscia ok 120km/h srednio gal pali 9-9.5 litra przy brawurowej jezdzie po zatloczonym  miescie 11-12.pozdrawiam i polecam 2.5 V6   |  
				| _________________ Wiatr we włosach, muchy w zębach
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Voltron   Mitsumaniak
 
 Auto: Galant EA2A 98r.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 03 Lis 2008
 Posty: 153
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-11-2008, 09:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mój Gal 2,0 na gazie, zaczyna się dobrze rozpędzać przy 3,5 tyś obrotów, na każdym biegu przy takich obrotach można śmiało depnąć na pedał i ładnie przyspiesza. Jedyne co mnie martwi to to że nie chce polecieć powyżej 180 km/h... Ale kupiłem go w maju jeszcze nie zdążyłem zabrać się za silnik na razie są inne rzeczy, które musze przy nim zrobić. Wracając do tematu mam bardzo pozytywne odczucia co do wyprzedzania w trasie, na 3 biegu przy prędkości 80 km/h można naprawdę szybko wyprzedzić... Jestem zadowolony z przyspieszenia i z elastyczności silnika tylko ta prędkość maksymalna nie powala.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-11-2008, 10:14 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | YourMama napisał/a: |  	  | przy takiej jezdzie z predkoscia ok 120km/h srednio gal pali 9-9.5 litra przy brawurowej jezdzie po zatloczonym miescie 11-12.pozdrawiam i polecam 2.5 V6 | 
 
 Sorry ale w takie coś to ja w życiu nie uwierzę... albo nie wiem co to w Twoim rozumieniu brawurowa jazda. Jeździłem wieloma autami. Począwszy od mojego lancera 1,5 który potrafił spalić na trasie 12 LPG, Mondeo 1,8 które wciągneło nawet 14 litrów, BMW 2,5 TDS, które wciągało 10l ON, Accordem 2l, podobnie jak w mondeo. Po mieście tymi autami nie jeździłem, ale mój lancer potrafił ponad 13 lpg. I to nie była kwestia regulacji, dlatego, że jeżdząc w normalnym tempie po warszawie, spalał 8-9 LPG. Może i te auta palą mało, ale nie przy brawurowej jeździe
  Jakbyś pojechał naprawdę brawurowo to i 17 by wciągnął. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Forest [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-11-2008, 10:16 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Voltron napisał/a: |  	  | nie chce polecieć powyżej 180 km/h | 
 
 To dziwne.....choć pewnie zależy od paliwa....
 
 Mój jak wracałem z Niemiec (tankowałem u nich 91 octan) to wskazówka zatrzymała się dopiero w okolicach 215km/h. Na polskim paliwie nie testowałem, bo nie ma zbytnio gdzie.....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |