Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Car Audio w moim Galancie - od podstaw
Autor Wiadomość
leser
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2008, 20:48   

co do podłączeń w FAQ jest ładnie napisane :)

albo tutaj z obrazkami http://dls.se/files/631/2...connections.pdf

cewke czy 1-cewkowy przetwornik traktujemy jako po prostu opornik, szereg:
 
 
KamykGdynia
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2008, 17:50   

Kable zasilania koniecznie w miejscach przejścia przez gródz i obok innych krawędzi zabezpiecz peszlą lub plecionką. Trochę już musztarda po obiedzie ale to podstawa - kabel pracuje trakcie jazdy i po kilku miesiącach może się okazać ze zwiera do masy.

Pozdrawiam
Kamyk
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-11-2008, 12:54   

Co to za rodzaj pianki na podłodze? Czy to jakaś nowość wodoodporna?
_________________

 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2008, 18:49   

wytłumienie drzwi nie tylko polega na tym aby elementy nie wpadały w drgania harmoniczne, ale zabieg przede wszystkim ma stworzyć w miare szczelną i sztywną komorę inaczej klops ;)

póki co nie pałuj jeszcze sprzętu, niech sie wygrzeje

edit:
na przód zamontowałeś dego z tego co pamietam,
no cóż, nie raz pisałem że dołu to one nie mają ;)
ustaw na nie filtr HPF na około 70Hz (dostroisz dokładnie z czasem)
a jak będzie sub z LPF to uzupełni dół
Ostatnio zmieniony przez leser 30-11-2008, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2008, 00:00   

prawdopodobnie montaż daje o sobie znać,
za mało sztywna lub za mało szczelna obudowa przetwornika, albo oba ;)

kolejna sprawa to to o czym pisałem, PO prawie nie mają kicka i dołu,
nie wiem ile chcesz z nich wycisnać ale one z tym pasmem sobie bardzo kiepsko radzą,
na ile Hz miałes ustawiony HPF (który ma byc cały czas włączony) gdy stwierdziłeś że charszczą ? czy charszczenie jest zależne od głosności ?

z wygrzewaniem to jest tak, że aby sprzęt zaczął poprawnie grać musi sie wygrzać,
proces polega na graniu przetwornika, gdzie z czasem zwiększamy moc,
na poczatku delikatnie, potem co raz głosniej... do pełni możliwosci,

przykładowo większość produktów DLS zaczyna poprawnie grać po 15-24 godz pracy,
a dla odmiany polikevlary potrzebują setek godzin
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2008, 01:56   

mozna zerknac TUTAJ cos jest o zabudowie
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 21-12-2008, 12:24   

cuuube, CA w omim aucie jest już skończone, jeden z modow działu przeniósł moje posty do tego tematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=30195
Ale dzieki za zainteresowanie.

Chociaż szkoda że teraz cały ten temat jest taki niezrozumiały. No ale cóz ...
_________________

 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-12-2008, 12:59   

No cóż, kopiowanie postów i tworzenie z nich odrębnych tematów nie wchodzi w grę. Dlatego też wybrałem wyłącznie Twoje zawierające zdjęcia i opis do stworzenia tematu. Reszta to luźne wypowiedzi, wydłużające temat.
Ten tutaj pozostał do wypowiedzi na temat instalacji, podpięty wyżej to fotostory dla potomnych :D
_________________

 
 
jar14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2.0 TD
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: Gorlice
Wysłany: 30-01-2009, 10:15   

Panowie a powiedzcie mi jak w Galancie 99r sedan przeprwadzic kabel 35mm przez grodz silnika do aku? jest jaka dziura czy musze ja dopiero zrobic, bo idzie wiazka kabli po lewej stronie ale nie ma szans zeby nia kabel przeprowadzic bo wychodzi dopiero kolo lewej lampy

[ Dodano: 30-01-2009, 22:31 ]
No juz zdalazlem rozwiazanie. :wink: Napisze dla potomnych, po prawej za plastikowa oslona jest guma przez ktora idzie wiazka kabli. Tam z latwoscia mozna przeprowadzic kabel bez zadnego wiercenia :biggrin:
 
 
 
KamykGdynia
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 23:03   

jar14 napisał/a:
Panowie a powiedzcie mi jak w Galancie 99r sedan przeprwadzic kabel 35mm przez grodz silnika do aku? jest jaka dziura czy musze ja dopiero zrobic, bo idzie wiazka kabli po lewej stronie ale nie ma szans zeby nia kabel przeprowadzic bo wychodzi dopiero kolo lewej lampy

No patrz to widocznie u mnie 70mm2 sam sie tam wslizgnal skoro szans nie ma :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.