Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] AWARIA
Autor Wiadomość
chodzyn84
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2008, 20:41   [CK1A 1.3] AWARIA

Witam powstał bardzo nieciekawy problem...
chciałem pojechac sobie lancerkiem na zakupy a tu.... kiszka

odpalił dopiero za drugim razem i strasznie się dusi cały czas, dopiero na wysokich obrotach normalnie jakoś chodzi a na niskich jak traktor tak jakby chciał zgasnąc.
strasznie dymi i chodzi jakby palił na 3 świecach oczywiście nigdzie nim nie jechałem bo pewnie by się nie dało

auto stało dwa dni, wcześniej nic nie wskazywało na awarie normalnie przyjechałem

proszę o pomoc co to może byc?
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2008, 21:17   

Ja zapytałbym sie kiedy kable i świece wymieniałeś bo przy takiej pogodzie mogły dostać wilgoci jak stał..... ale kopcenie mnie bardziej intryguje
 
 
chodzyn84
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2008, 21:41   

mam samochód półtora roku świece wymieniłem na początku przejechałem ok 10 tyś, a kabli wogóle nie ruszałem
modle się zeby to było (tylko) to chociaż wątpie
przypomniałem sobie że podczas ostatniej jazdy na światłach zmartwiła mnie chmura dymu za mną bo nigdy mi tak nie kopcił
szykuje się nieprzespana noc...

a może uszczelka pod głowicą poszła?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-11-2008, 00:11   

chodzyn84 napisał/a:
a może uszczelka pod głowicą poszła?
To jest prawdopodobne.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2008, 20:26   

a masz osad od płynu na korku od wlewu oleju??
 
 
chodzyn84
[Usunięty]

  Wysłany: 06-11-2008, 21:45   

wyszedłem dziś rano do banku załamany :( po spory zastrzyk gotówki bo byłem już pewien, że to uszczelka identyczne miałem objawy w poprzednim samochodzie jak mi poszła, ale to był poldolot... wracając zajrzałem pod maskę aby sprawdzic poziom oleju i okazało się że jest dużo poniżej dolnej kreski, więc wyrównałem poziom, odpaliłem i chodził normalnie o dziwo :shock:
dziś zrobiłem ok 40 km i wydaję mi się że jest wszystko ok (może był trochę słaby ale się nie dusił i chodził równiutko), ale jutro rano jade wymienic olej świece i kable

Trochę zaniedbałem samochód bo na tym oleju zrobiłem 18 tyś a nie 10 te kilometry tak szybko lecą :roll:

więc mam nadzieję, że skończy się tylko na tym i całe szczęście że nie zatarłem silnika gazując go tak wczoraj na sucho... :P


dm17 osad na korku jest czarny od "nieświeżego oleju" :mrgreen:
ale chyba muszę rozejrzec się za nowym silnikiem bo niedługo bedzie więcej palił oleju na 100 niz benzyny, bo samochodu nie chce zmieniac za żadne skarby

i co o tym myślicie?
 
 
darkanian 
Mitsumaniak
Darson


Auto: Lancer CK1A GLX '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 174
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-11-2008, 18:54   

Ile Ci bierze tego oleju na 1000km? Mam oryginalną insrukcje obługi po niemicku do lancerka i tam napisano, że moze brac nawet do 1L na 1000km w zależnosci od obciąznia, obrotów itp. Mój wciąga ok 1L od wymiany do wymiany tzn. na ok 10.000km. A jak jest u Ciebie?
_________________
Mój UŁAN.
 
 
chodzyn84
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2008, 20:12   

"1L na 1000km" wow nie to u mnie dużo mniej litr to dolewam na jakieś 4 tys :P i fakt że nie żałuje mu tych obrotów ile fabryka dała, często zdarza mi się przeciągnąć go na drugim biegu do 90 km/h


dziś wymieniłem olej i znowu pięknie chodzi cicho i równo uff skończyło się na strachu


aha jeszcze jedno wie ktoś gdzdie mógłbym kupic nową miskę olejową bo okazało się że jest wilgotna i pewnie niedługo będzie kapać i jaki jest koszt wymiany?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-11-2008, 21:04   

chodzyn84 napisał/a:
okazało się że jest wilgotna i pewnie niedługo będzie kapać i jaki jest koszt wymiany?
Raczej cieknie z uszczelnienia miski olejowej. Odkręcasz ją, czyścisz ze starego silikonu, nakładasz nowy, przykręcasz i po problemie.
 
 
chodzyn84
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 22:07   

niestety po ostatniej zadyszce został kac
otóz problem jest następujący

gdy odpalam silnik rano jak jest zimno przez pierwsze 2-3 minutu pracuje bardzo nierówno jak dodam gazu tak jakby się dusił ale odpala bez zarzutu i jak jest juz rozgrzany to pracuje równiutko. napisałem "jak jest zimno" bo gdy odpalałem go przy wyższej temp. to raczej od razu dobrze chodził no i wydaje mi się że stracił trochę mocy

Bardzo proszę o porady bo chyba nie kończy się jego żywot? mam przejech. 160 tyś to jeszcze nie tak dużo

świece wymieniłem i kable teź

[ Dodano: 02-01-2009, 16:07 ]
załamka niestety najgorsze co moglo być,brak ciśnienia na 3 cyliindrze, więc czeka mnie remont silnika, koszt ok 900 zł więc chyba jeszcze rozsądna cena i nie warto się bawić w szukanie nowego POTWORA 1.3

echhhh
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.