Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Misiek odmówił posłuszeństwa. Może jakies sugestie?
Autor Wiadomość
darek2222 
Forumowicz

Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 39
Skąd: Elbląg
Wysłany: 07-11-2008, 19:23   Misiek odmówił posłuszeństwa. Może jakies sugestie?

Witajcie.
Mam problem mój misiu odmówił posłuszeństwa. http://forum.mitsumaniaki.../icon/icon8.gif
a teraz opisze jak to się stało.
jadąc sobie spokojnie przez miasto , dojeżdżajac do swiateł puściłem nogę z gazu samochód zgasł na małych obrotach , zapaliłem go ponownie dodając gazu odpalił , puszczająć nogę z gazu znowu zgasł i tak 3 razy .
Po zjechaniu na pobocze próbowałem go dalej odpalać , ale w chwili obecnej samochód
chce zapalić i odrazu gaśnie tak jakby coś mu nie pozwalało wejść na obroty.
co to może być macie jakieś pomysły,sugestie . Gdzie i czego szukać.


gal 92 glsi 2.0 gaz+benzyna
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-11-2008, 19:26   

Sprawdź szczelność dolotu powietrza, a w szczegulności tzw. BUM KLAPKĘ. U mnie wygląda ona w ten sposób, że rura dolotowa została przecięta i wstawiona rura metalowa z dziurami owinięta gumową opaską, jak ta gumowa opaska się zsunie to efekt jest taki jak opisujesz.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
darek2222 
Forumowicz

Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 39
Skąd: Elbląg
Wysłany: 07-11-2008, 19:35   

Guma wygląda na całą . Ta główna guma jest naciągnięta do końca rury i jest przykręcona opaska nie wiem czy tak ma być.
Ale tydzien temu miałem 2 strzały w czasie jazdy na gazie, ale samochod jeżdził tydzień bez zarzutu, dopiero teraz odmówil posłuszeństwa.
Co o tym myśleć.

[ Dodano: 07-11-2008, 19:47 ]
Dodam jeszcze że wcześniej miałem problemy z odpalaniem.Zawsze z rana gdy silnik był zimny,musiałem go trochę pokręcić.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-11-2008, 20:03   

darek2222 napisał/a:
Zawsze z rana gdy silnik był zimny,musiałem go trochę pokręcić.

A wchodził wtedy na wyższe (około 2500 rpm) obroty ?? Jeśli nie to znaczy że silniczek krokowy umarł. Trzeba by było posprawdzać kilka elementów po drodze. Zacznij od dolotu dokładnie od filtra do przepustnicy czy jest szczelny, później silniczek krokowy w tym temacie ( http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=12636 ) masz wszystko napisane jak to zrobić. Następnie jeśli w/w elementy będą sprawne pozostaje najgorsza opcja przepływomierz (rozleciał się od wystrzałów z LPG), ale zanim kupisz nowy najlepiej pożycz na próbe od kogoś z klubowiczy z Twojego regionu.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
darek2222 
Forumowicz

Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 39
Skąd: Elbląg
Wysłany: 07-11-2008, 20:27   

Dzięki adaho za zainteresowanie tematem. Jutro posprawdzam dokładniej to o czym piszesz . Co do obrotów to trudno powiedzieć czy wchodziłna 2500 obrotów ponieważ zawsze wciskałem pedał gazu przy odpalaniu, i wtedy jak zaskoczył to obroty skoczyły na 4000 i więcej , ale to za sprawą pedału gazu. Dodam tylko że w czasie jazdy bywało tak że obroty spadały nawet do 500 przy puszczaniu gazu dojeżdzając do skrzyżowania.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-11-2008, 20:34   

Generalnie Misiek powinien zapalić bez dotykania gazu jak jest zimny i wskoczyć na ~2500 rpm i potrzymać obroty w zależności od temperatury powietrza (zimno - dłużej, ciepło - krócej). Jeśli się tak nie dzieje to albo padł czujnik temperatury, albo przepływomierz, a najczęściej silniczek krokowy.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
darek2222 
Forumowicz

Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 39
Skąd: Elbląg
Wysłany: 07-11-2008, 20:40   

kiedyś tak było , ale od czasu kiedy zaczął gorzej odpalać z rana na zimnym silniku wspomagałem go dodawaniem gazu

[ Dodano: 07-11-2008, 20:43 ]
a teraz chce zapalić , ale momentalnie go coś dusi

[ Dodano: 07-11-2008, 20:48 ]
a może to ecu kondensatorów nie wymieniałem
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-11-2008, 10:07   

darek2222 napisał/a:
a może to ecu kondensatorów nie wymieniałem


Kondensatory w ECU do silnika 4G63 (2,0, 16V) to generalnie wada fabryczna, zawsze warto wymienić zapobiegawczo.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2008, 15:37   

kolego udaj sie do niejakiego Dominika na ulice Morszyńską w Elblągu
on ci zdiagnozuje auto... tak bynajmniej zrobił z moim
 
 
darek2222 
Forumowicz

Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 39
Skąd: Elbląg
Wysłany: 08-11-2008, 17:15   

Jak go znajdę może jakieś namiary tel, adres.
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2008, 19:51   

jedziesz sobie Bema -> Łęczycka ->Grottgera i trzecia w lewo (za przystankiem autobusowym / przed kioskiem) to ulica Morszyńska idziesz sobie nią z 100m i
zobaczysz brame wyłożoną kamieniem na pewno bedzie stało tam mnóstwo
aut. dreptasz w głab podwórka i masz warsztat.
a jak co to pytaj o speca od aut on na tej ulicy jest jedyny. polecam ci go bo jest dobry w tym co robi i nie boi się Miśków tak jak reszta mahrów w E-g. a jeśli byś chciał sprawdzić
przepływke to jeżeli niema róznicy między 1.8 a twoim 2.0 to po 12 będe mógł ci sie przysłużyć
 
 
darek2222 
Forumowicz

Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 39
Skąd: Elbląg
Wysłany: 08-11-2008, 20:45   

Pem 77
a myślisz że to przepływka?, możliwe bo wczesniej miałem 2 strzały ,tydzień temu ale po tych strzałach samochod jeszcze tydzien jeżdził. Co do bum klapki to jak sprawdzałem ta gumowa rura (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) była naciągnięta do samego końca i zacisnięta opaską , a jak czytałem na forum to tam sa otwory które powinny być zaślepione delikatniejsza gumka która w razie strzału wypuszcza gazy. Możliwe że te strzały coś uszkodziły. tak jak mówisz przepływkę ,albo przepływomierz tylko dlaczego samochód by jeszcze jeżdził przez tydzień?
o ile by ci to nie sprawiło kłopotu to chętnie bym sprawdzil tą przepływkę.
Na samochodach niestety się nie znam a tym bardziej na miśkach za dużo elektroniki jak dla mnie.
A 10 Ci nie pasuje mam dzień wolny Po 12 jestem dostepny ok 16
Dzięki za zainteresowanie tematem i oferowana pomocą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.