Potrzebny spec do misia. |
Autor |
Wiadomość |
darek2222
Forumowicz
Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 39 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 08-11-2008, 13:05 Potrzebny spec do misia.
|
|
|
Witajcie mitsumaniacy.
Mam problem. Misiu zgasł nie chce odpalić. A było to tak.
Jechałem sobie spokojnie i dojeżdzając do skrzyżowania puściłem gaz , a misiu zszedł na obroty 500 i zgasł. Próba odpalenia z dodatkiem gazu powiodła się ale puszczając pedał gazu znowu zgasł i tak 3 razy. Zepchnąłem go na pobocze i próbowałem go odpalić. Misiu zawsze reagował w ten sposób że próbował zapalić ale nagle jak miał wejść na obroty zawsze go coś dusiło i gasł.
Szukam więc speca z Elbląga który zna misie i je naprawia. Możecie kogoś polecić . Misiu to galant z 92 roku silnik 2.0 glsi benzyna + gaz zwykła instalacja. |
|
|
|
 |
doli73 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2008, 16:44
|
|
|
Witam.
Ja robiłem swojego misia u mojego kumpla, ale wyjechał do Anglii. Teraz robię u gościa na fabryce domów, jak sie jedzie na zawade na Modrzewine. Chet chet daleko z tyłu za firmą budowlaną która wykonuje jakieś elementy betonowe. Ale nie wiem jak on robi silniki bo jeszcze nie miałem okazji go sprawdzić. Nie miałem potrzeby grzebania przy silniku.
[ Dodano: 10-11-2008, 16:47 ]
W Elblągu ogólnie z naprawą miśków jest ciężko. Ale jak nic nie znajdziesz to się odezwij to podjedziemy do gościa ale on robi tylko po południami. Po godz. 16.00. |
|
|
|
 |
siwy
Forumowicz
Auto: lancer 1.6 16v (4G92) Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 100 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10-11-2008, 17:05
|
|
|
sprawdzałec przeplywomierz?? ja mialem podobne objawy. po wymianie mineło. moze to byc równiez silniczek krokowy. niestety speca od misiow nie znam ;/ |
_________________ Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro zabawą, a Turbo podstawą
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 10-11-2008, 18:49
|
|
|
ECU..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
darek2222
Forumowicz
Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 39 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 11-11-2008, 13:27
|
|
|
Bartek myślisz że to ecu... . Kondensatorów faktycznie nie wymieniałem.
Ale czy ecu by powodował ten problem( próba zapalenia samochód prawie zapala i nagle jakby coś go raptownie zatrzymało).
jak to sprawdzić .
[ Dodano: 11-11-2008, 13:30 ]
Siwy przepływomierz sprawdzałem plaster miodu nietknięty chyba ok dolot z przepływomierza do przepustnicy tez szczelny.
Doli dzięki za info.
[ Dodano: 11-11-2008, 13:41 ]
Dodam jeszcze że wcześniej miałem problemy z odpalaniem z rana na zimnym silniku ,musiałem go trochę pokrecić zanim zapalił , na gorącym od razu palił. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-11-2008, 17:41
|
|
|
kondensatory zmien bo i tak musisz
czujnik temp. silnika sprawdziles? - nowy kosztuje 30 zl a padaczki po tylu latach czesto sie zdarzaja |
|
|
|
 |
darek2222
Forumowicz
Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 39 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 11-11-2008, 20:11
|
|
|
A powiedzcie mi co daja te kondensatory za co odpowiadają w kompie, czy ten czujnik i kondensatory może być przyczyną że nie odpalę misia.
Gdzie ten czujnik sie znajduje.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-11-2008, 21:35
|
|
|
kolego - a po co o tym wszystkim piszemy? - moze zeby pomoc w twoim problemie, wiec pewnie piszemy jak go mozna rozwiazac
dlaczego wiec zadajesz kolejne pytanie - zeby otrzymac taka sama odpowiedz? |
|
|
|
 |
darek2222
Forumowicz
Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 39 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 13-11-2008, 18:09
|
|
|
Masz racje krzyzak poczytałem trochę forum i się dowiedziałem dużo rzeczy na twojej stronce też byłem bardzo dobre opisy.
Nie chciałem się sam bawić w naprawy bo z czasem u mnie marnie a i warsztatu nie posiadam.
oddałem go do mechanika dość dobrego z opinii innych , ale niestety w moim przypadku sobie nie może poradzić szuka już drugi dzień. Powiedział mi tak : silnik ok , iskra na świecach jest itd. jeszcze jutro spróbuję i sobie odpuszcza.
zajrzę jeszcze do ecu czujnik teez wymienię i zobaczymay
Na razie
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-11-2008, 18:40
|
|
|
w tym modelu padaczki ECU z powodu kondziorkow oraz tego czujnika temp. sa dosyc normalnym zjawiskiem - stad propozycja rozpoczecia szukania od tego
koszt kondziorow to 2 zl, czujnik temp. 30 zl, ale mozna go sprawdzic miernikiem za darmo - jesli chcesz placic to zawsze mozesz
ja robiac strone tez nie mialem garazu - wiekszosc zdjec powstala na parkingach publicznych a pozniejsze u mojej siostry (bo 4 garaze i kanal) |
|
|
|
 |
darek2222
Forumowicz
Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 39 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 13-11-2008, 19:35
|
|
|
Krzyzak a gdzie sie znajduje ten czujnik, spróbuje go wymienić , rownież i kondensatory.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-11-2008, 20:16
|
|
|
masz opis na mojej WWW (diagnoza bledow ECU) - nawet zdjecie czujnika jest |
|
|
|
 |
darek2222
Forumowicz
Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 39 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 13-11-2008, 20:32
|
|
|
właśnie przeglądam w tej chwili
To jest czujnik z literka K czy tak?
[ Dodano: 13-11-2008, 20:42 ]
Pomyliłem sie to literka E na rysunku. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-11-2008, 21:25
|
|
|
tak - E |
|
|
|
 |
darek2222
Forumowicz
Auto: Galant 92 glsi 2.0
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 39 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 15-11-2008, 19:28
|
|
|
Witajcie
Dzięki pomocy i uprzejmości Pema 77 który podjechał do mnie by mnie wspomóc swoja wiedzą i pomocą, bardzo mu za to dziękuję ,udalo się chyba zdjagnozować misia.
Bartek i Krzyżak trafili . Padło Ecu. Nadpalony ebonit i to co na nim było przysmażyło sie (bardzo nieprzyjemny zapach po otwarciu ecu) i tu sie zwracam z prośbą do Bartka i Krzyżaka znawców ecu czy sie da go uratować czy to już smelc.
Wlaśnie jakieś pół roku temu samochod dziwnie zaczął sie zachowywać po przełaczeniu na benzynę zaczął rwać i silnik zaczął jakby palić nie na wszystkie gary, ajakieś dwa trzy miesiące temu po przełaczeniu na benzynę gasł Jeżdziłem tylko na gazie na zwykłej instalacji dopóki i ta nie wysiadla.
teraz widze przysmażone ecu i to chyba jest przyczyną ze samochod nie odpala na benzynie wcale.
czy da sie go naprawić czy to już złom. poradzcie.
Pozdrawiam
Link do zdjęć z uszkodzeniem ecu
http://www.fotosik.pl/pok...a4ced25c38.html
http://www.fotosik.pl/pok...af6b009a14.html
http://www.fotosik.pl/pok...10b257fc3b.html
http://www.fotosik.pl/pok...31ea95c0ca.html |
|
|
|
 |
|