Zamknięty przez: mkm 21-03-2010, 18:35 |
Lancerek EVO 16 :))) |
Autor |
Wiadomość |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2008, 12:13 Lancerek EVO 16 :)))
|
|
|
Witam wszystkich,
jestem nowym posiadaczem misiaka teraz trochę o nim opowiem:
Mitsubishi Lancer
1.5 GLXi 8v Automat z LPG
v-max (fabrycznie) 160km/h
Autko kupiłem za oszałamiającą sumę tysiąca złotych z zajechanym silnikiem, a że jestem mechanikiem samochodowym to szybciorkiem skoczyłem do hurtowni i pokupowałem wszystko do silnika. Przyszedł czas na głowicę... nie mogłem na nią patrzeć na te porowate kanały ssące i wydechowe, dlatego też zabrałem się szybko za "szukanie koników na łące" i delikatnie poprawiłem głowicę po fabryce
poskładałem autko było już całkiem fajnie gdy musiałem znów postawić lancelota na kołki gdyż teraz mnie musieli poskładać w szpitalu
kolejną przeróbką w poszukiwaniu mocy była strumienica naddźwiękowa zamiast katalizatorka.
efekt?
przy nawrocie na suchym asfalcie dym palonej gumy leci z osi napędowej a max ile nim jechałem to 220km/h mierzone z mercedesem s600
to chyba tyle z tuningu mechanicznego a teraz fotki
 |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-03-2010, 08:36, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-11-2008, 08:48
|
|
|
Tak gwoli ścisłości historia Lancera EVO zaczęła się od modelu CB0, czyli następej generacji po twoim, na generacji CB0 były oparte EVO1,2,3. A tak w ogóle witamy w klubie
 |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11106 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 12-11-2008, 16:43
|
|
|
Deo napisał/a: | max ile nim jechałem to 220km/h |
Pomykałeś na gazie?czy na benzynce?
Robi wrażenie |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 13-11-2008, 17:53
|
|
|
wichura1 napisał/a: | Tak gwoli ścisłości historia Lancera EVO zaczęła się od modelu CB0, czyli następej generacji po twoim, na generacji CB0 były oparte EVO1,2,3. A tak w ogóle witamy w klubie
|
wiem
Dla ścisłości nazwa EVO 16 wzięła się po którymś piwie jak zaczęliśmy montować halogenki z malucha
Cytat: |
max ile nim jechałem to 220km/h
Pomykałeś na gazie?czy na benzynce?
Robi wrażenie |
na gazie (szkoda było mi benzynki) |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 13-11-2008, 18:26
|
|
|
Deo napisał/a: | a max ile nim jechałem to 220km/h |
niewykonalne
Deo napisał/a: | mierzone z mercedesem s600 |
mu tez przeklamywal licznik |
|
|
|
 |
Bartek_Carisma
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DiD
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 32 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-11-2008, 20:32
|
|
|
Deo napisał/a: | max ile nim jechałem to 220km/h mierzone z mercedesem s600 |
jacek11 napisał/a: | Pomykałeś na gazie?czy na benzynce?
Robi wrażenie |
Panowie takie rozmowy nie na tym Forum. Nie bardzo mnie jako administratora interesuje jakim cudem ten Lancer osiągnął ta prędkość. Bardziej zainteresowany byłbym opisem jakie zmiany w zawieszeniu i hamulcach zrobiłeś żeby bezpiecznie się z taką prędkością po niemieckiej autostradzie poruszać. Bo w Polsce maksymalna dopuszczalna prędkość to 130km/h na autostradzie.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2008, 08:41
|
|
|
zmiany w zawieszeniu:
nowe amorki tokido+nowe sprężynki na przodzie na tyle amorki KYB+nowe sprężynki (ale tą prędkość osiągnąłem na starych amorkach i sprężynkach). Hamulców z przodu nie ruszałem odkąd go kupiłem, gdyż nie było takiej potrzeby. Z tyłu założyłem nowe szczęki i cylinderki.
w planach mam założyć do przodu klocki ferodo racing i do tego tarcze brembo oraz OZ 15" supergrandturismo WRC i oponki TOYO 185/50R15 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-11-2008, 16:24
|
|
|
Tokico |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-11-2008, 16:55
|
|
|
Opony zgaduję homologowane do 170km/h?
Ten samochód nie ma ani zawieszenia ani hamulców do takiej jazdy. Przednie zawieszenie - polecam z diesla (to samo co w GTi), tylne musisz wziąć z Lancera C68A.
Hamulce z GTi - inne nie wytrzymają takiej jazdy. Polecam raczej Colta GTI C53A - ma większe hamulce z przodu.
Tu bardziej nas interesuje samochód i człowiek niż to co ten człowiek z nim robi.
Weź to sobie do serca.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10660 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 14-11-2008, 22:18
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | u bardziej nas interesuje samochód i człowiek niż to co ten człowiek z nim robi |
Hubert.. dla mnie to nie było az takie złe.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-11-2008, 22:34
|
|
|
Marcino, nie było to prawda. Tyle, że ponad 200km/h samochodem, który nie ma do tego opon, zawieszenia i hamulców - ja bym się nie odwazył. Tym bardziej, że czytają to różni ludzie.
To Forum jako jedno z niewielu uniknęło tematów typu - ile najszybciej pojechaliście. I tym podobnych. Przechwałek itd. Każdy sam sobie wyznacza limity - również odnośnie jazdy, natomiast Zasadątego Forum, niepisaną, jest to, że ponieważ wspieramy jako Klub każdą akcję odnoszącą się do poprawy bezpieczeństwa na drogach to na Forum publicznym nie opisujemy swoich "wyczynów". Nie ma za to ostrzeżeń, w skrajnych wypadkach mogę ja lub ktokolwiek inny poprosić o dostosowanie się do tego.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2008, 00:25
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Opony zgaduję homologowane do 170km/h?
Ten samochód nie ma ani zawieszenia ani hamulców do takiej jazdy. Przednie zawieszenie - polecam z diesla (to samo co w GTi), tylne musisz wziąć z Lancera C68A.
Hamulce z GTi - inne nie wytrzymają takiej jazdy. Polecam raczej Colta GTI C53A - ma większe hamulce z przodu.
Tu bardziej nas interesuje samochód i człowiek niż to co ten człowiek z nim robi.
Weź to sobie do serca.
Pozdrawiam |
to fakt nie ma
ogólny plan przeróbek w tym lancerku wygląda tak:
-Bilstein B6 regulowany (z własną specyfikacją pracy)
-sprężyny Ventura sport robionych pod bilki wyżej
-felgi OZ supergrandturismo WRC 15"
-opony 185-50R15 i tu mały problem (toyo, yokohama, matador (slick do własnego docięcia bieżnika)
-1.5T od scupe z większą turbinką i lekko zmienionym stopniem sprężania oraz wyważeniem i odchodzeniem ukł. tłokowo-korbowego
plus jakieś audio
Hubert w sumie masz rację to było nierozsądne z mojej strony chwalenie się ile jechałem. nie boję się jeździć szybko lecz wiem gdzie i kiedy mogę sobie pozwolić np. tak jak w tedy na autobanie o 4 w nocy...
pozdrawiam. |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 15-11-2008, 09:56
|
|
|
Deo napisał/a: | -Bilstein B6 regulowany (z własną specyfikacją pracy) |
Bilstein nie robi B6 do Twojego modelu
Mozna cos wyrzezbic w zerkopolu za kwote przekraczajaca pewnie wartosc samochodu ... albo kombinowac po znajomosciach |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-11-2008, 13:15
|
|
|
Deo napisał/a: | opony 185-50R15 | Fabrycznie w GTi i moim turbo siedziały 195-60R14. Na Twoim miejscu poszedłbym w 195 lub 205.
Odpuściłbym też Bilsteina na rzecz KYB z GTi - co prawda nieregulowane ale w zupełności wystarczające a jak dołożysz do tego stabilizatory z GTi oraz rozpórki przód i tył to będziesz miał o tak :
Deo napisał/a: | felgi OZ supergrandturismo WRC 15" | Im lżejsze tym lepiej. Wiem, że są (były) dostępne w Tomsonie w Warszawie tanie felgi magnezowe (rosyjskie chyba) - jak nie zależy Ci na lansie to polecam.
Przemyśl koniecznie sprawę hamulców. Twoje są za słabe do seryjnej mocy.
Wyważyłeś wał korbowy? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|