Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
21-03-2010, 18:35
Lancerek EVO 16 :)))
Autor Wiadomość
Deo
[Usunięty]

  Wysłany: 11-11-2008, 12:13   Lancerek EVO 16 :)))

Witam wszystkich,
jestem nowym posiadaczem misiaka teraz trochę o nim opowiem:
Mitsubishi Lancer
1.5 GLXi 8v Automat z LPG
v-max (fabrycznie) 160km/h
Autko kupiłem za oszałamiającą sumę tysiąca złotych z zajechanym silnikiem, a że jestem mechanikiem samochodowym to szybciorkiem skoczyłem do hurtowni i pokupowałem wszystko do silnika. Przyszedł czas na głowicę... nie mogłem na nią patrzeć na te porowate kanały ssące i wydechowe, dlatego też zabrałem się szybko za "szukanie koników na łące" i delikatnie poprawiłem głowicę po fabryce :)
poskładałem autko było już całkiem fajnie gdy musiałem znów postawić lancelota na kołki gdyż teraz mnie musieli poskładać w szpitalu :P
kolejną przeróbką w poszukiwaniu mocy była strumienica naddźwiękowa zamiast katalizatorka.
efekt?
przy nawrocie na suchym asfalcie dym palonej gumy leci z osi napędowej :twisted: :twisted: :twisted: a max ile nim jechałem to 220km/h mierzone z mercedesem s600

to chyba tyle z tuningu mechanicznego :) a teraz fotki :)

Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-03-2010, 08:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-11-2008, 08:48   

Tak gwoli ścisłości historia Lancera EVO zaczęła się od modelu CB0, czyli następej generacji po twoim, na generacji CB0 były oparte EVO1,2,3. A tak w ogóle witamy w klubie :wink:

_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11106
Skąd: Radomsko
Wysłany: 12-11-2008, 16:43   

Deo napisał/a:
max ile nim jechałem to 220km/h


Pomykałeś na gazie?czy na benzynce?


Robi wrażenie :)
 
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2008, 17:53   

wichura1 napisał/a:
Tak gwoli ścisłości historia Lancera EVO zaczęła się od modelu CB0, czyli następej generacji po twoim, na generacji CB0 były oparte EVO1,2,3. A tak w ogóle witamy w klubie :wink:


wiem :P
Dla ścisłości nazwa EVO 16 wzięła się po którymś piwie jak zaczęliśmy montować halogenki z malucha :P

Cytat:

max ile nim jechałem to 220km/h


Pomykałeś na gazie?czy na benzynce?


Robi wrażenie :)


na gazie (szkoda było mi benzynki) :P
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2008, 18:26   

Deo napisał/a:
a max ile nim jechałem to 220km/h


niewykonalne :roll:
Deo napisał/a:
mierzone z mercedesem s600


mu tez przeklamywal licznik 8)
 
 
Bartek_Carisma 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DiD
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 32
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-11-2008, 19:04   

mój chyba tyle nie pojedzie :D
takiego miśka mieliśmy z kumplem jako pierwszy samochód :lol: tylko 1.6, to była jazda :D :D
_________________
http://www.fotoik.pl/inde...rid=20923&&tr=1
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-11-2008, 20:32   

Deo napisał/a:
max ile nim jechałem to 220km/h mierzone z mercedesem s600

jacek11 napisał/a:
Pomykałeś na gazie?czy na benzynce?


Robi wrażenie


Panowie takie rozmowy nie na tym Forum. Nie bardzo mnie jako administratora interesuje jakim cudem ten Lancer osiągnął ta prędkość. Bardziej zainteresowany byłbym opisem jakie zmiany w zawieszeniu i hamulcach zrobiłeś żeby bezpiecznie się z taką prędkością po niemieckiej autostradzie poruszać. Bo w Polsce maksymalna dopuszczalna prędkość to 130km/h na autostradzie.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2008, 08:41   

zmiany w zawieszeniu:
nowe amorki tokido+nowe sprężynki na przodzie na tyle amorki KYB+nowe sprężynki (ale tą prędkość osiągnąłem na starych amorkach i sprężynkach). Hamulców z przodu nie ruszałem odkąd go kupiłem, gdyż nie było takiej potrzeby. Z tyłu założyłem nowe szczęki i cylinderki.
w planach mam założyć do przodu klocki ferodo racing i do tego tarcze brembo oraz OZ 15" supergrandturismo WRC i oponki TOYO 185/50R15
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-11-2008, 16:24   

Deo napisał/a:
tokido
Tokico :wink:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2008, 16:55   

Opony zgaduję homologowane do 170km/h?
Ten samochód nie ma ani zawieszenia ani hamulców do takiej jazdy. Przednie zawieszenie - polecam z diesla (to samo co w GTi), tylne musisz wziąć z Lancera C68A.
Hamulce z GTi - inne nie wytrzymają takiej jazdy. Polecam raczej Colta GTI C53A - ma większe hamulce z przodu.

Tu bardziej nas interesuje samochód i człowiek niż to co ten człowiek z nim robi. ;-)
Weź to sobie do serca.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10660
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-11-2008, 22:18   

Hubeeert napisał/a:
u bardziej nas interesuje samochód i człowiek niż to co ten człowiek z nim robi

Hubert.. dla mnie to nie było az takie złe....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2008, 22:34   

Marcino, nie było to prawda. Tyle, że ponad 200km/h samochodem, który nie ma do tego opon, zawieszenia i hamulców - ja bym się nie odwazył. Tym bardziej, że czytają to różni ludzie.
To Forum jako jedno z niewielu uniknęło tematów typu - ile najszybciej pojechaliście. I tym podobnych. Przechwałek itd. Każdy sam sobie wyznacza limity - również odnośnie jazdy, natomiast Zasadątego Forum, niepisaną, jest to, że ponieważ wspieramy jako Klub każdą akcję odnoszącą się do poprawy bezpieczeństwa na drogach to na Forum publicznym nie opisujemy swoich "wyczynów". Nie ma za to ostrzeżeń, w skrajnych wypadkach mogę ja lub ktokolwiek inny poprosić o dostosowanie się do tego.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2008, 00:25   

Hubeeert napisał/a:
Opony zgaduję homologowane do 170km/h?
Ten samochód nie ma ani zawieszenia ani hamulców do takiej jazdy. Przednie zawieszenie - polecam z diesla (to samo co w GTi), tylne musisz wziąć z Lancera C68A.
Hamulce z GTi - inne nie wytrzymają takiej jazdy. Polecam raczej Colta GTI C53A - ma większe hamulce z przodu.

Tu bardziej nas interesuje samochód i człowiek niż to co ten człowiek z nim robi. ;-)
Weź to sobie do serca.

Pozdrawiam


to fakt nie ma :(
ogólny plan przeróbek w tym lancerku wygląda tak:
-Bilstein B6 regulowany (z własną specyfikacją pracy)
-sprężyny Ventura sport robionych pod bilki wyżej
-felgi OZ supergrandturismo WRC 15"
-opony 185-50R15 i tu mały problem :( (toyo, yokohama, matador (slick do własnego docięcia bieżnika)
-1.5T od scupe z większą turbinką i lekko zmienionym stopniem sprężania oraz wyważeniem i odchodzeniem ukł. tłokowo-korbowego
plus jakieś audio :)


Hubert w sumie masz rację to było nierozsądne z mojej strony chwalenie się ile jechałem. nie boję się jeździć szybko lecz wiem gdzie i kiedy mogę sobie pozwolić np. tak jak w tedy na autobanie o 4 w nocy...

pozdrawiam.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 15-11-2008, 09:56   

Deo napisał/a:
-Bilstein B6 regulowany (z własną specyfikacją pracy)

Bilstein nie robi B6 do Twojego modelu
Mozna cos wyrzezbic w zerkopolu za kwote przekraczajaca pewnie wartosc samochodu ... albo kombinowac po znajomosciach
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-11-2008, 13:15   

Deo napisał/a:
opony 185-50R15
Fabrycznie w GTi i moim turbo siedziały 195-60R14. Na Twoim miejscu poszedłbym w 195 lub 205.
Odpuściłbym też Bilsteina na rzecz KYB z GTi - co prawda nieregulowane ale w zupełności wystarczające a jak dołożysz do tego stabilizatory z GTi oraz rozpórki przód i tył to będziesz miał o tak : :D
Deo napisał/a:
felgi OZ supergrandturismo WRC 15"
Im lżejsze tym lepiej. Wiem, że są (były) dostępne w Tomsonie w Warszawie tanie felgi magnezowe (rosyjskie chyba) - jak nie zależy Ci na lansie to polecam.

Przemyśl koniecznie sprawę hamulców. Twoje są za słabe do seryjnej mocy.
Wyważyłeś wał korbowy?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.