Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] SZARPIE I PALI NA 2-3 CYLINDRY I GAŚNIE
Autor Wiadomość
janusz362 
Forumowicz
janusz


Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 107
Skąd: Elbląg
Wysłany: 12-11-2008, 14:01   [Cari 1.8] SZARPIE I PALI NA 2-3 CYLINDRY I GAŚNIE

witam wszystkich,
co tu jest grane ?rano po nocce z pracy chce odpalić a tu stuka puka tak jakby na dwa trzy cylindry?po włączeniu świateł zdechła odpaliłem jeszcze raz i jakoś po chwili załapała i było ok.pod domem to samo odpaliłem i bzykała chyba na 2-3 gary bez mocy i zdycha cały czas,wymieniłem świece ale cały czas to samo jak myślicie czy to nie przewody Z FAJKOCEFKAMI?bo naprawde jestem załamany co jest grane??????????????
_________________
olo
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 12-11-2008, 14:19   

tak to pewnie przewody z fajkocewkami albo sie rozrzad przestawil
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
janusz362 
Forumowicz
janusz


Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 107
Skąd: Elbląg
Wysłany: 12-11-2008, 15:13   

teraz sprawdziłem dokładnie pali na dwa cylindry pierwszy i ostatni dwa środkowe zero ,lipa,nadmieniam że jak zamieniałem przewody z tych niepalących to i tak palił na 1 i 4 co tu jest grane?
_________________
olo
 
 
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2008, 15:40   

janusz362, podejrzewam komp.sterowania wtryskiwaczy---wypalony modół---ale mogę się mylić--miałem podobny przypadek z lancerem.
 
 
janusz362 
Forumowicz
janusz


Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 107
Skąd: Elbląg
Wysłany: 12-11-2008, 16:07   

wiecie co jeszcze jedna sprawa odpinałem akumulator przed tym całym bałaganem i zrobiłem to odwrotnie czyli zdjelem najpierw plus i tak zakonczyłem czyli jako pierwsz podpielem plus czy moze tym cos nabroilem,a co do tego sterowania wtryskiwaczy to jak to rozwiązac bo jestem zielony no i ten moduł co to jest jak to wymienic i gdzie?

[ Dodano: 12-11-2008, 16:12 ]
jeszcze ja natręt!
jeśli to faktycznie ten moduł to czy to jest to :

http://moto.allegro.pl/it...ol_carisma.html

bo jeśli tak to musze brać no i czy będzie pasował do CARI 1.8 rocznik 95-96
chyba ze macie inne pomysły na tą moją awaria w CARI
_________________
olo
 
 
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2008, 16:46   

janusz362, http://moto.allegro.pl/it...er_silnika.html komp mieści się od strony pasażera pod schowkiem na rękawiczki po prawej stronie ---schowany jest pod plastikiem na słupku drzwi.Jeżeli masz kogoś znajomego to zrób przekładkę i może TRAFIONE.

[ Dodano: 12-11-2008, 16:47 ]
http://moto.allegro.pl/se...1&category=4145
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 12-11-2008, 17:10   czujniki

jedz do elektryka i niech ci sprawdzi czujniki położenia wału korbowego i położenia wałka rozrządu no i niech odczyta kody błędów z kompa bo tak to tylko gdybanie każdy cykl na każdym z cylindrów jest zależny od zbyt wielu czynników z których za każdy odpowiada dany czujnik,
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-11-2008, 11:15   

Najpierw niech ściągnie z działu: "Download" instrukcję odczytywania błędów. W Carismie wystarczy zewrzeć 2 styki złącza OBD i wymruga kody ewentualnych błędów kontrolką: "check engine"
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
janusz362 
Forumowicz
janusz


Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 107
Skąd: Elbląg
Wysłany: 13-11-2008, 15:12   

no w dniu dzisiejszym to totalna padaka,chciałem jakoś doczłapać sie CARI do mechaniora ale teraz to nawet na te dwa gary nie pali ,kręcia rozrusznika ale klops
_________________
olo
 
 
leon79 
Forumowicz

Auto: COLT 90'GLXi CARISMA 96'GLS
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 50
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 13-11-2008, 21:02   

Niestety może to być przedmuchana uszczelka pod głowicą między 2 a 3 cylindrem. Właśnie przerabiam to po raz kolejny z moim colcikiem i symptomy pasują idealnie.
 
 
 
Konrado1987 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 63
Skąd: Gołdap
Wysłany: 13-11-2008, 21:18   

Witam, ja od nie dawna miałem też problem z mitsu, kiedy po nocy zapalałem to czasem dziwnie mi chodził tak jakby nie na wszystkich garach albo jakby go zalewało lub dusiło, ale to przechodziło po zagrzaniu, przedwczoraj zmieniłem filtr powietrza na sportowy K&N i na razie jest wporządku. ale i tak musze jeszcze zmienić filtr paliwa, bo pewnie od nowości nie był zmieniany.
 
 
janusz362 
Forumowicz
janusz


Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 107
Skąd: Elbląg
Wysłany: 14-11-2008, 16:53   

LEON 79
wydaje mi się że jeśli by to była uszczelka to by była lipa z wyciekiem płynów,oleju?
tak mi się wydaje a nadmieniam że stan oleju jest idealny czysty itp
pozdrawiam
_________________
olo
 
 
leon79 
Forumowicz

Auto: COLT 90'GLXi CARISMA 96'GLS
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 50
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 14-11-2008, 20:30   

Jeśli uszczelka przepala się między cylindrami 2 i 3 to żaden wyciek płynów nie występuje. Nie ma w tym miejscu żadnych kanałów w bezpośredniej bliskości. Nie ma oleju w chłodnicy, płynu chłodniczego w silniku. Niestety nie mam zdjęć na dowód ale miałem dwie w ten sposób przedmuchane uszczelki i żaden wyciek nie nastąpił. Podjedź do mechanika lub samemu jeśli masz czym/potrafisz sprawdź ciśnienie w cylindrach. W 2 i 3 powinno być niższe.
 
 
 
janusz362 
Forumowicz
janusz


Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 107
Skąd: Elbląg
Wysłany: 14-11-2008, 20:47   

tak tylko ze teraz to nie pali na wszystkie 4 kręci ale klops,jutro podcholuje mnie gość do mechaniora

[ Dodano: 15-11-2008, 15:02 ]
zatargałem auto do mechaniora jak będzie wszystko zrobione to opisze sprawe dokładnie by wszyscy wiedzieli z czym się borykają
pozdrawiam

[ Dodano: 17-11-2008, 16:38 ]
no witam chłopaki,
teraz wiem gdzie piszczy sprawa!!!!!!!!!!!!!
aparat zapłonowy walnięty i mechanior stwierdził ze jest do wymiany a nowy szok! 2000tysiące zł.!!!!!!!!!!!!!
widziałem jakiś na allegra ale czy to odpali?
no i jeszcze jedna sprawa wydaje mi si e ze da rade to zregenerowac tylko czy ten gość da rade
pozdrawiam
_________________
olo
 
 
chmielu115 
Forumowicz

Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 104
Skąd: DZG (ZGORZELEC)
Wysłany: 17-11-2008, 19:58   

prawdopodobnie masz rozwalony jeden z modułów zapłonowych używany kosztuje ok 50 zł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.