Zdjęcia i filmiki o Galancie/Legnum VR4 |
Autor |
Wiadomość |
Czarcik [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Czarcik [Usunięty]
|
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 03-04-2008, 00:06
|
|
|
pewnie, że tak to jest podstawa
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Forest [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2008, 09:31
|
|
|
Kolejna Ciekawostka, dla podniesienia waszej wartości.....objechana Corvetta Przez legnum VR4
http://pl.youtube.com/watch?v=b0SItruM2Bg
Jak sie w tle wsłuchacie to słychać jak ludzie się ekscytują, że to nie możliwe i w ogóle. |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 13-11-2008, 21:31
|
|
|
Moze w Vette koles zaspal Zreszta VR-4 drapie na 4 lapy a Vette tylko na tylne i moze trakcji jej zabraklo |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2008, 19:17
|
|
|
Forest_Taft, to nie jest legnum tylko vr4, legnum to jest kombiak.
corvetta jak axg pisze stracila trakcje bo potem zaczela doganiac vr4 |
|
|
|
 |
Forest [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2008, 11:15
|
|
|
miziek napisał/a: | Forest_Taft, to nie jest legnum tylko vr4, legnum to jest kombiak.
corvetta jak axg pisze stracila trakcje bo potem zaczela doganiac vr4 |
Legnum to oznaczenie modelu. Stosowane na rynku Japońskim. To tak jak u nas Galant.
A vr-4 to tak jak GLS oznaczenie wersji.....
Chyba się nie mylę...... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-11-2008, 12:24
|
|
|
Forest_Taft napisał/a: | Legnum to oznaczenie modelu. Stosowane na rynku Japońskim. To tak jak u nas Galant. | Legnum to kombi. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
|
|
|
 |
KamilR10
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 791 Skąd: Okolice Międzyrzecza
|
Wysłany: 15-01-2009, 19:11
|
|
|
Fabryczne VR4 chyba aż tak nie idzie od 100km/h. Ten chyba jest po lekkim tuningu. Ale mam nadzieję że się myle |
_________________ Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r - Sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 16-01-2009, 00:49
|
|
|
KamilR10 napisał/a: | Ale mam nadzieję że się myle |
niestety...dobra masz nadzieje
brodzky napisał/a: | Czemu ten galant tak dziwnie rusza? |
"łącznik" cos kombinowal z gazem dlatego tak pewnie poszlo, chociaz tutaj by sie musial roch wypowiedziec bo juz rozkminil te skrzynie pewnie w pelni |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-01-2009, 08:17
|
|
|
To manual, więc z definicji ze startu może więcej..... Łącznik rozpędził turbiny zanim strzelił ze sprzęgła... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-01-2009, 18:49
|
|
|
Po pierwsze, na koniec zabawy gościu miał "fuel cut" plus odcięcie ładowania - w przypadku VR4 to znaczy kłopoty
Po drugie, jeśli to jest podziałka w km to wynik przeciętny w manualu, na rozgrzanych turbinach (w opisie "spod swiateł") z boost contollerem.
Po trzecie, w komentarzach gość się chwali, że ma modyfikację z TD03 na TD05. Bujda na kółkach , 2 x TD05 nie wejdzie bez poważnej przeróbki całego przodu, do tego przebudowa silnika, który raczej przestaje być 6A13TT a jakimś "home made", no a wtedy te historie z odcięciami nie wchodzą w rachubę. Póki co znam tylko jedną przeróbkę na TD05 z Nowej Zelandii, ale tam dwie turbiny TD03 zastąpiono jedną TD05. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
yaro1976
Mitsumaniak Bądź człowiekiem!

Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 1021 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
|