 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: roch_27 14-08-2007, 18:54 |
[E57A 2.0D] GALANT 2.0TD remont silnika |
Autor |
Wiadomość |
Kylo [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2006, 14:27 [E57A 2.0D] GALANT 2.0TD remont silnika
|
|
|
WITAM!!!
Jestem posiadaczem MITSUBISHI GALANTA z 1993r 2.0TD. Od pewnego czasu zaczą gorzej palić i dmuchać jak się odkręciło korek od wlewu oleju. Gdy dałem go do serwisu powiedziano mi że silnik się do niczego nie nadaje. Za duże koszty remontu ok. 5000zł.
Mam takie pytanie gdzie mogę pytać o taki silniczek oraz czy podchodzi do tego modelu silnik z starszej wersji 1.8TD??
Z góry dziękuje za odpowiedź. |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 14-08-2007, 18:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gregnetpl [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2006, 19:58
|
|
|
nie poddawaj się może da się go jeszcze ożywić, może to tylko uszczekla, sprawdź kompresje i idz jeszcze do innych mechesów (tak jak z lekarzami) miś musi być zdrowy |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 18-04-2006, 21:06
|
|
|
Jak wal caly to zrobisz z niego nowke sztuke. A tak na powaznie to przelicz czy sie oplaca remontowac czy kupic drugi silnik. 1.8 po delikatnych bojach mozna wsadzic ale pamietaj ze jest troche slabszy. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
|
|