Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Czy silnik krokowy z CA1A będzie pasował do CA4A?
Autor Wiadomość
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-11-2008, 10:05   

Czerwien napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
srubki puszczaja swietnie - jest jeden warunek: dobry bit i branie udarem
sam uzywam wkretarki Makita - moment 20 Nm w zupelnosci wystarczy, jeszcze nie mialem krokowca, ktorego bym tak nie rozkrecil

W Colcie 1.3 jak bawiłem się w to z Josie nacieliśmy śruby tak aby dało się je odkręcić płaskim śrubokrętem i wtedy do dzieła...ale patent Krzyżaka zdecydowanie najlepszy :D

to zamierzam zrobić z pozostałymi :) i potraktować wkrętarką

[ Dodano: 23-11-2008, 10:53 ]
drążę dalej:
Przy regulacji TPSa standardowo poluzowałem śrubki, a czy jeśli je odkręcę to całkiem wyjdzie i będę mógł go wymienić? Bo mam całą przepustkę z CA1A
_________________
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2008, 13:44   

pawela napisał/a:
Przy regulacji TPSa standardowo poluzowałem śrubki, a czy jeśli je odkręcę to całkiem wyjdzie i będę mógł go wymienić? Bo mam całą przepustkę z CA1A
Jak najbardziej. TPS trzymają dwie śruby ok. 20 mm. Przy ponownym zakładaniu zwróć uwagę na łopatki wewnątrz - dźwignia przepustnicy ma poruszać łopatki TPS.
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-11-2008, 13:56   

dziękuje gregorbu. Mam nadzieję, że dzięki Tobie zaoszczędzę kilka setek PLN :)

Reszcie podziękuję jak zmontuję i zadziała :P

[ Dodano: 24-11-2008, 15:20 ]
Wymieniłem TPSa w przepustnicy, zresetowałem ECU i wszystkie problemy z obrotami jak ręką odjął. Błędu nie wyświetla, obroty po odpaleniu wskakują na moment na 2000, spadają na 1400, jak się rozgrzeje trzymają równiutki 1000, a z zapalonymi światłami 900.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYM :)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.