 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CAxA] Czy silnik krokowy z CA1A będzie pasował do CA4A? |
Autor |
Wiadomość |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-11-2008, 10:05
|
|
|
Czerwien napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | srubki puszczaja swietnie - jest jeden warunek: dobry bit i branie udarem
sam uzywam wkretarki Makita - moment 20 Nm w zupelnosci wystarczy, jeszcze nie mialem krokowca, ktorego bym tak nie rozkrecil |
W Colcie 1.3 jak bawiłem się w to z Josie nacieliśmy śruby tak aby dało się je odkręcić płaskim śrubokrętem i wtedy do dzieła...ale patent Krzyżaka zdecydowanie najlepszy |
to zamierzam zrobić z pozostałymi i potraktować wkrętarką
[ Dodano: 23-11-2008, 10:53 ]
drążę dalej:
Przy regulacji TPSa standardowo poluzowałem śrubki, a czy jeśli je odkręcę to całkiem wyjdzie i będę mógł go wymienić? Bo mam całą przepustkę z CA1A |
_________________
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 23-11-2008, 13:44
|
|
|
pawela napisał/a: | Przy regulacji TPSa standardowo poluzowałem śrubki, a czy jeśli je odkręcę to całkiem wyjdzie i będę mógł go wymienić? Bo mam całą przepustkę z CA1A | Jak najbardziej. TPS trzymają dwie śruby ok. 20 mm. Przy ponownym zakładaniu zwróć uwagę na łopatki wewnątrz - dźwignia przepustnicy ma poruszać łopatki TPS. |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-11-2008, 13:56
|
|
|
dziękuje gregorbu. Mam nadzieję, że dzięki Tobie zaoszczędzę kilka setek PLN
Reszcie podziękuję jak zmontuję i zadziała
[ Dodano: 24-11-2008, 15:20 ]
Wymieniłem TPSa w przepustnicy, zresetowałem ECU i wszystkie problemy z obrotami jak ręką odjął. Błędu nie wyświetla, obroty po odpaleniu wskakują na moment na 2000, spadają na 1400, jak się rozgrzeje trzymają równiutki 1000, a z zapalonymi światłami 900.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYM |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|