Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2G 95-99] Przygoda z czarnuchem
Autor Wiadomość
leszek_g
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2008, 10:27   [2G 95-99] Przygoda z czarnuchem

Zaczęło się tak.
Jadę sobie spokojnie 8) i nagle widze we wstecznym lusterku piękną błękitną chmure dymu. :shock: Zatrzymałem się. Dymienie z wydechu ustało. Jade dalej. Kilka dni później to samo z dodatkowymi efektami specjalnymi czyli stukiem jak by zaczoł spalać stukowo paliwo. Od razu kontrola silniczka. Olej w obudowie filtra powietrza, myślę że wywalony przez odmę/odpowietrzenie na pokrywie zaworów. Po odkręceniu korka wlewu oleju duże przedmuchy. Spalanie oleju ostatnio było bardzo duże, nawet ok 0.7 na 1000km. Żadnych innych niepokojących odgłosów w pracy silniczka. Podjechałem do mechanika-bez rozbiórki silnika a tylko po zmierzeniu ciśnienia przypuszcza wypalony zawór wydechowy. Miał ciśnienia po 12 na 3 cylindrach na 1 tylko 4. Co dziwne piski na drugim biegu robi bez problemu 8) , mocy nie stracił zauważalnie.
Rozebrali silnik i okazało się, że pękł tłok. Zero progów na cylindrach mimo 200k przebiegu, panewki jak nowe.
Zamawiam pomału części, tłoki ori Mahle są raczej nieosiągalne więc będę zakładał NPR z pierścionkami, uszczelki nie ori. Napiszę co i jak w miarę postępu prac.
Pzdr
LG
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2008, 20:08   

tloki z pierscieniemi i swozniami kiepuczi z usa ori by Ci sciagnal w tydzien... ale skoro juz masz 420a masz rozebrany... to moze lepiej odrazu zakuc? potem dolozyc turbokit :) mocniejsze sprzeglo i generowac spokojnie 300 koni :) ale jak juz robisz to zamaist srub zaloz szpilki glowicy arp... podpory walu arp, w kutych korbach tez mialbys wzmocnione szpilki... do tego metalowa uszczelke i jazda:>
 
 
leszek_g
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2008, 13:52   

Pożycz $ 8) oddam tak szybko jak będę mógł :P

Gdybym miał $ nie jeżdziłbym 12 letnim a nowym czarnuchem... :cry:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.