Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak poznać Miśka II genereacji?
Autor Wiadomość
szczechu85 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero II 2.5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 7
Skąd: Pisz
  Wysłany: 23-11-2008, 19:56   Jak poznać Miśka II genereacji?

Cześć! Mam na głowie zakupić Miśka II generacji. Mieszkam przy puszczy piskiej i mam tam swoje tereny. Muszę jakoś tam dojechać. i szczerze zakochałem się w Miśku. To już choroba. :rolleyes: 24h o miśku gadam. Mam JEDNO tylko pytanie. Jak rozpoznać Pajero II generacji, że ma krzynię SS. Bo słysząłem że czasem jeszcze wychodziły Miśki II generacji z ES. Bo zależy mi na skrzyni SS. Zamierzam kupić Miśka w lutym, marcu. Dzięki z góry. Zimny browar dla was.

P.S. Star 6x6 ruless hehehe
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2008, 20:43   

Witam na forum w rodzinie MitsuManiaków

Przechodzę do rzeczy:

1.Na dzwigni napędów(w kolejności):2H/4H/4HLc/N/4LLc
2.Po między zegarami(prędkościomierz i obrotomierz) napis "Super Select 4WD"
3.Takie same pokrywki ma półosiach z przodu i z tyłu - nie we wszystkich

Kluczowe elementy to punkty 1 i 2

Polecam szukać egzemplarza z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego-
taki przycisk obok gniazdka 12V na konsoli środkowej-warto


Pozdrawiam i witam w rodzine

P.S ja pod Kaliszem miałem Stara 200 i potem 1142 - żyletki 8) (niestety sprzedane :( na rzecz MB Lk 1220L)
 
 
szczechu85 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero II 2.5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 7
Skąd: Pisz
Wysłany: 23-11-2008, 21:26   

dzięki bardzo bartek2800. podpowiedz tylko gdzie awatara się wrzuca oki? dzięki z góry. obiecuje nie przynieść wstydu rodzinie!!
 
 
 
gogo24 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TDI 1992
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 37
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 23-11-2008, 21:33   

Profil i na samym dole masz.
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2008, 22:00   

Potwierdzam wypowiedz Gogo24.
Widzę, że w profilu wpisałeś 2.5TD.Do Pajero II polecam 2.8TD, był produkowany od 1994r z Super Selectem.

Pozdrawiam
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 24-11-2008, 11:50   

bartek2800 napisał/a:
Witam na forum w rodzinie MitsuManiaków

Przechodzę do rzeczy:

1.Na dzwigni napędów(w kolejności):2H/4H/4HLc/N/4LLc
2.Po między zegarami(prędkościomierz i obrotomierz) napis "Super Select 4WD"
3.Takie same pokrywki ma półosiach z przodu i z tyłu - nie we wszystkich

Kluczowe elementy to punkty 1 i 2

Polecam szukać egzemplarza z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego-
taki przycisk obok gniazdka 12V na konsoli środkowej-warto


Pozdrawiam i witam w rodzine

P.S ja pod Kaliszem miałem Stara 200 i potem 1142 - żyletki 8) (niestety sprzedane :( na rzecz MB Lk 1220L)


Witam. Bartek2800 na konsoli obok zapalniczki jest przycisk-u mnie- z oznaczeniem A/T rozumiem że o tym przycisku piszesz. Co oznacza "A" a co "T" Pozdrówka :)

P.S.Witam szczechu85 nowego MitsuManiaka :wink:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2008, 14:45   

Się masz Waldek

piszę o przycisku blokady tylnego dyfra tzn.R/D Lock i nie obok zapalniczki tylko obok gniazdka 12V niżej pod radiem przed mieszkiem skrzyni biegów.

A/T to bodajże zmiana trybu pracy przekładni automatycznej(nie wiem dokładnie mój to manual)

Pzdrawiam
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 24-11-2008, 15:26   

bartek2800 napisał/a:
Się masz Waldek

piszę o przycisku blokady tylnego dyfra tzn.R/D Lock i nie obok zapalniczki tylko obok gniazdka 12V niżej pod radiem przed mieszkiem skrzyni biegów.

A/T to bodajże zmiana trybu pracy przekładni automatycznej(nie wiem dokładnie mój to manual)

Pzdrawiam


Cześć część Bartek2800 i widzisz ten tajemniczy przycisk A/T jest u mnie koło zapalniczki obok drążka zmiany biegów-automat. I najprawdopodobniej służy do,tak jak napisałeś,zmiany trybu pracy skrzynki.Jeszcze nie rozszyfrowałem co i jak ale;jedno przełożenie jest do jazdy po serpentynach a drugie do jazdy z górki ale które to, to najstarsi górale nie wiedzą :wink: Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2008, 17:50   

WitajWaldek,

jak pisałem ja ci tego nie wytłumaczę bo automta nie miałem, automatem jeżdziłem dwa razy - Mercedesem E 320CDI kuzyna ze skrzynią 7G-Tronic(siedem biegów) i muszę przyznać że jeździ się takim zestawem wspaniale.Poza tym 3.2 CDI - 224km, 500Nm momentu obrotowego dostępnego od 1600obr./min, przyspieszenie ok.7s. do paki, maks. 250km/h...
Tak się składa, że akurat jeździłem nim na niemieckiej autostradzie... i mogę potwierdzić że 250km/h idzie bez zająknięcia...

Ale i tak kocham Pajero z manualem 8) :D
Spytaj kogoś z automatem, ja chcę, ale nie pomogę...

Pozdrawiam i życzę śniegu :lol: :D
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 24-11-2008, 19:00   

Znalazłem taką fotkę :D


Teraz proszę o wyjaśnienie działania poszczególnych włączników, bo już się pogubiłem o czym rozmawiacie ;)
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2008, 19:33   

Witaj Hiszpan,

spróbuję wytłumaczyć :wink:

Zmodernizowany obrazek:



Wyjaśnienie:

1.R/D Lock - blokada tylnego dyfra
2.A/T Mode - przełącznik zmiany trybu pracy skrzyni automatycznej
3.Rear Heater - przedni włącznik tylniej nagrzewnicy
4.H/M/S - zmiana twardości amortyzatorów (obok niego jest zaślepka(na podłokietniku), a w niektórych modelach jest tam słynna parasolka - przełącznik automatycznej anteny(wysunięta, 1/2 wysunięcia))

Mam nadzieje że rozwiałem wszelkie wątpliwości :wink:

Jak coś to pytać 8)

Pozdrowienia
 
 
szczechu85 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero II 2.5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 7
Skąd: Pisz
Wysłany: 24-11-2008, 21:22   

Panowie jak wrzucić foto na forum?
Znalazłem foto skrzyni SS i chciałbym się podzielić znaleziskiem.

[ Dodano: 24-11-2008, 21:24 ]
acha jeszcze jedno skrzynię SS były montowane w pajero od 1994 roku?

[ Dodano: 24-11-2008, 21:29 ]
A tak przy okazji to ja jestem sceptycznie nastawiony do automatów. Które nie dość że mnie ubezwłasnowolniają w aucie to jeszcze wieję od nich śmiercionośną nudą.. A sekwencja... Phi.. to namiastka. Ot taka mała dygresyja.
 
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 25-11-2008, 00:34   

bartek2800, wieeelkie dzięki :D

szczechu85, bardzo proszę o kliknięcie "pomógł" koledze bartek2800 przy poście opisującym działanie wyłączników - w moim imieniu, bo sam nie mogę 8)

Co do zdjęć to niżej masz link do poradnika zrobionego przez admina. Sam też korzystam z tego serwera, tak że polecam.

Co do automatów to też byłem sceptycznie nastawiony do czasu, aż żonie kupiłem Golfa w automacie właśnie. Teraz szukam dla niej pojarki w automacie, a i moje kolejne auto będzie w automacie :lol:
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2008, 14:52   

Hiszpan jesteśmy w rodzinie więc pomoc jest wskazana i potrzebna :D

P.S można wiedzieć którą generacje i jaki silnik ten golf? :wink:

Pozdrawiam
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2008, 15:47   

Hiszpan napisał/a:
Znalazłem taką fotkę :D

Obrazek

Podepnę się pod temat:
układ dźwigni (po lewej reduktor, po prawej zmiany biegów) jest jednakowy dla obu wersji położenia kierownicy czy jest to zdjęcie z anglika?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.