Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] obroty
Autor Wiadomość
bócz 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 5
Skąd: Hol
Wysłany: 27-10-2008, 21:34   [Cari 1.8 GDI] obroty

mam problemy z wolnymi obrotami przepustnica wykapana obrotow uczylem na wiele sposobow i nic skacza jak skakaly po zdjeciu klemy i zalozenium jej odpalam auto chodzi pieknie rowno itak dalej czekam do zalaczenia witraczkow odp[alam wszystkie wibratory zrace prad chodzi i tak .................. gasze auto odpalam a tu jakies warjacje cala nauka idzie w las pomoc mile widzia moze jakis przelacznik sobie zamontuje do klemy na desce
_________________
Tylko z pianą nie ma problemu
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 27-10-2008, 22:27   Re: obroty

bócz napisał/a:
mam problemy z wolnymi obrotami przepustnica wykapana obrotow uczylem na wiele sposobow i nic skacza jak skakaly
wez chłopie olej tą "naukę" jest coś takiego co się nazywa samoadaptacją układu po prostu włącz auto na 2-3 minuty a później wyłącz. jak będziesz normalnie jeździł autko samo się ustawi po jakimś czasie pod "twoją nogę" jeżeli masz jakieś wariacje może to sugerować nie do końca sprawną przepustnice raczej, a to że z początku autko będzie ci trzymać za wysokie obroty (1200-1500) albo wahające się w przedziale 900-1200 to normalne po prostu po tygodniu nas odwiedź i zdaj relacje :D
 
 
gadzior
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 09:21   

Dokładnie jak pisze rasiak1980.
Ja ostatnio pożyczałem akumulator kumplowi a, że było późno nie chciało mi się siedzieć potem i uczyć cari obrotów. Następnego dnia rano wsiadłem i pojechałem do marketu. W sumie niewiele bo z 5 km w dwie strony ale obroty w miarę się ustabilizowały. Po kolejnych dwóch dniach i następnych kilometrach wszystko wróciło do stanu poprzedniego.
Masz czas to siedź i baw się w naukę obrotów. Najlepszym sposobem jest sama jazda.
Pamiętaj tylko o szybach :wink:
 
 
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 12:14   

bócz, to że ją (przepustnice wykąpałeś)to jest tylko niewielka część całej roboty najistotniejsza jest kwestia ustawienia pełnego otwarcia i zamknięcia przepustnicy czy dobrze odbija itp(śrubą zgrubną)(---a następnie regulacja śrubą powietrza (tą pod kapturkiem gumowym) a samo uczenie kompa---- moim zdaniem niepotrzebne.
 
 
bócz 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 5
Skąd: Hol
Wysłany: 28-10-2008, 23:32   

obroty sie juz naprawily co prawda po wymianie swiec bo byly wlozone jakies tam :shock: ups od rana sie przy alcie krecilem i cos mnie tknello mam jeszcze pytanie czy przy czyszczeniu przepustnicy warto wyczyscic kolektor ssacy u mnie jest strasznie "zarosniety"sadza itp :?:
_________________
Tylko z pianą nie ma problemu
 
 
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2008, 11:22   

straszna robota z tym czyszczeniem kolektora ale jeżeli masz ochotę i cierpliwość to ????? lepiej było by gdybyś wyczyścił zawór recyrkulizacji spalin ERG (MIEŚCI SIĘ POD PRZEPUSTNICĄ).
 
 
bócz 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 5
Skąd: Hol
Wysłany: 29-10-2008, 19:36   

jak sie wezme to wyczyszcze tez ten zawor oczywiscie na deser korci mnie ten kolektor bo to nie wrozy nic ddobrego no ichyba podepre sie profesjonalnymi narzedziami w warsztacie u znajomego tylko czy soboty na to :roll: starczy
_________________
Tylko z pianą nie ma problemu
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 01-11-2008, 08:27   dichlorek metylu

bócz napisał/a:
korci mnie ten kolektor bo to nie wrozy nic ddobrego no ichyba podepre sie profesjonalnymi narzedziami w warsztacie u znajomego tylko czy soboty na to :roll: starczy

mozolna robota, zaopatrz się w szczotę do czyszczenia butelek, jest coś takiego co się nazywa dichlorek metylu naprawdę bardzo dobry rozpuszczalnik :twisted: , ale .... ma podstawowa wadę.. unikać kontaktu z plastikami i lakierem! jak masz kolektor metalowy to czyszczenie tym specyfikiem to będzie czysta przyjemność przepustnica to 5 minut bez większej szarpaniny ale tam nie ma plastików i można zaryzykować ciężko dostać ale polecam, drugie rozwiązanie to ksylen dużo słabszy od dichlorku metylu ale mocniejszy od acetonu także z plastikami i lakierem tez lepiej uważać.
 
 
maciej76 
Mitsumaniak


Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 367
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 25-11-2008, 17:03   

Może Ktoś poradzi. Co może oznaczać spadek obrotów do ok.400 zaraz po załączeniu dmuchawy nawiewu? Gdy nawiew jest na 0. Obroty nawet nie drgną, utrzymują sie na ok.800. Rozumiem jakichś spadek ale do 400! i przy tym lekkie drganie. Spadek obrotów nieraz sie powtarza. Po wyłączeniu dmuchawy momentalnie brzytwa 800 nawet nie drgnie.
Czy trzeba odpiąć klemę i nauczyć obrotów?
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2008, 21:11   

Mam podobnie i w sumie tak to już jest. :)
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
wiśnia
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2008, 17:06   

u mnie przy nawiewie nie spadają obroty
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-11-2008, 19:51   

Wystarczył reset komputera, przyzwyczaić miśka do obrotów i już jest gitarka. :)
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
maciej76 
Mitsumaniak


Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 367
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 26-11-2008, 23:39   

Piwor. Jak uczyłeś, z włączonymi urządzeniami, czy bez?
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-11-2008, 19:00   

U mnie była trochę inna bajka. Wcześniej miałem rozregulowaną przepustnicę. Ustawiłem ją tak, aby nie mieć 2k obrotów na luzie. Reset kompa i troszkę pojeździłem. Cały czas na luzie miał ~500 obrotów. Na światłach i dmuchawie ustawiłem mu ~900 i teraz już trzyma, ale jak pisze, miałem problem z przepustnicą. :D
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
czuczo78 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 10
Skąd: Bytom
Wysłany: 27-11-2008, 21:14   

U mnie obroty to masakra. Na niskich i biegu jałowym skaczą pomiędzy 500 a 1000, gdy ruszam i silnik jest zimny to muszę więcej gazu dodawać bo dusi się i czasem gaśnie (oczywiście bez włączonej klimy). Podczas jazdy gdy dodaje mu gazu to delikatnie szarpie i powoli się zbiera a gdy musi pochodzić chwile na wyższych obrotach tj. od 3500 to szarpie już mocniej. Dzisiaj nie mogłem dogonić małego koreańca!!! :oops: W pierwszej kolejności chce wymienić świece i przeczyścić przepustnicę ale obawiam się że to nie pomoże. Aha na zimnym to napięcie ( stwierdzone tylko po oświetleniu) jest bardzo niskie gdyż światła przednie słabiutko świecą. Moja kochana ma astmę albo będzie przeziębiona?! Proszę o poradę dobrych lekarzy :(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.