| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [EA5A 2.5] sprzeglo w automacie |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-05-2008, 16:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Całe sterowanie silnikiem, czyli ECU,  immobiliser i kluczyk 
 W skrzyni można wymienić pompę oleju wraz z rzeczonym wałkiem...... problem w tym, że pompa jako część na szrotach nie występuje, ale mam w tej chwili sporo klocków (kpl. skrzynię od Wagona i dwie kpl. skrzynie od 2.5 z jednym konwerterem
  ) - będę robił doktoraty..... jak na razie połączyłem skrzynię 2,5 z konwerterem od 2,4 przy pomocy zaprzyjaźnionego tokarza..... |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-05-2008, 12:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po 20 km jazdy wydaje mi się, że konwerter od GDi pasuje do 2.5....- wystarczy dorobić tulejkę redukcyjną centrującą konwerter na wale korbowym...... 
 [ Dodano: 27-05-2008, 13:48 ]
 więc Rochu możesz ponawiać próby sprzedania skrzyni koledze
   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-11-2008, 05:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | 15 000 km od naprawy mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że konwerter z GDi daje radę   
 Przy okazji wymiary tulejki: klik
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |