Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
potrzebny tłok do eclipse
Autor Wiadomość
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-11-2008, 01:15   

damian21 o czym ty piszesz? Jakie GDI? Ja nie wiem co właściciele Eclipse mają w głowach zamiast oleju :D
_________________

 
 
damian21
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2008, 20:57   

Grzeczniej troche koleszko bo to że jesteś moderatorem nie znaczy że możesz obrażać właścicieli eclipse...
poczytaj sobie troszeczke o silnikach GDI to będziesz wiedział po co są specjalnie wyprofilowane denka tłoków co mają na celu. a ja mam (miałem) silnik z jakimiś tłokami których nigdzie nie ma w sprzedazy i nikt o nich nic nie wie a dla zabawy ich nie wsadzili tylko pewnie szukali jakiś nowych rozwiązan i być może w kierunku GDI ale to tylko moje własne przypuszczenie do którego mam prawo.
moze ty mi wyjaśnisz jak masz tyle oleju...
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-11-2008, 21:42   

Tak, przepraszam urażone ego kolegi. Pochopnie uprzedziłem fakty. Doświadcznie nabyte na innym forum :D

Chciałbym tym samym abyś co nie co przybliżył teorię tłoka z GDI i 4G63. Skąd te porównanie?

P.S. I coś do przejrzenia (63DM jako jedna z pozycji)
http://www.langemachinery...?ArticleID=4507

Po internecie krążą info, że tłoki te podnoszą kompresję z powodu swoich gabarytów. Wsio.
_________________

 
 
leszek_g
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2008, 14:04   

Damian21 a jakie były Twoje koszta części?jeśli to nie tajemnica. Ja za tłoki ze sworzniami, pierścionki, kplt uszczelek góra i dół dałem 600pln z wysyłką.
Pzdr
LG
 
 
damian21
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2008, 21:43   

szczerze mówiąc to nie widziałem nigdy tej tabeli.zastanawiam sie tylko po co kombinowali w fazie przejścowej z 6bolt na 7 bolt z tymi tłokami.mówisz ze krążą opinie ze to tylko w celu zwiekszenia kompresji.troche dziwne to jest i zbyt proste by sie wydawało.póżniej już sie nie spotkałem z takimi tłokami-czyż by coś było nie tak.Chyba jestem troche przewrazliwiony na tym punkcie.do dziś pamiętam jak ściągłem głowice a tu :shock: szczena mi opadła bo siedzą jakieś inne tłoki...

leszek ja za nowy komplet tłoków i pierścieni dałem chyba coś koło 800 zł
a ty z uszczelkami i przesyłką 600. hm troche taniochą mi tu zalatuje co to za części.kupując kiepskie uszczelki za grosze nie wiem czy Ci to wyjdzie na dobre i czy faktycznie zaoszczędzisz...
 
 
leszek_g
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2008, 11:55   

Tłoki widziałem tylko na obrazku w kompie :shock: czyli kot w worku, a uszczelki kupiłem oglądając je w naturze ale od innego dostawcy z netu też taniej niż w sklepie. Te co kupiłem były nie najtańsze a i tak ponad 2x tańsze niż za jakieś lepsze (czytaj droższe) też nie Mitsu. Nie widziałem różnicy między nimi poza kolorem gumy czy silikonu z którego były zrobione więc podjąłem ryzyko. Na razie jadą do mnie już tydzień :roll: . Przewiduje, że dojadą w przyszłym tygodniu, pykne im foto zobaczycie co za ile i czy warto ryzykować.

Pzdr

LG
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-11-2008, 12:26   

damian21, silnik 4G63 leszek_g, silnik 420A

I ta różnica w cenie może się brać z tego, że macie Panowie zupełnie inne silniki. :P
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-11-2008, 12:43   

damian21 napisał/a:
szczerze mówiąc to nie widziałem nigdy tej tabeli.zastanawiam sie tylko po co kombinowali w fazie przejścowej z 6bolt na 7 bolt z tymi tłokami.mówisz ze krążą opinie ze to tylko w celu zwiekszenia kompresji.troche dziwne to jest i zbyt proste by sie wydawało.póżniej już sie nie spotkałem z takimi tłokami-czyż by coś było nie tak.


Nie wiem, nie znam się. Przyjmuję, że skoro testowali to znaczy szukali optymalnego rozwiązania. Bloków z testowanymi tłokami nie ma zbyt wiele. Ci którzy je mają, wspominają na stronach że kompresja jest inna niż u kolegów z np.63D .
_________________

 
 
damian21
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2008, 21:33   

Tak. wiem ze mamy inne silniki ale mimo to 600zł za tłoki pierścieni i uszczelki to za mało ,zwysyłką :mrgreen:

Leszek wzrokowo może nie być różnicy i z wyglądu mogą nawet ładniej wyglądać :biggrin: i opakowanie bardziej kolorowe :P zobaczymy w praniu jak sie sprawdzą.oby było wsio OK
Ps. a będziesz robił honowanie bloku??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.