Mitsubishi Lancer 88r 1468cm3 PROBLEM!! |
Autor |
Wiadomość |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 26-11-2008, 11:34
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: |
Cena uszczelniaczy to około 4 zł/szt za docieranie płaciłem 5 zł/zawór |
5zł to jakiś badziew. Za 10tkm będzie palił więcej oleju niż na starych uszczelniaczach.
Ori kosztują chyba ok 25-30zl szt |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 11:46
|
|
|
Artii, nie zawór a docieranie zaworu |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 11:55
|
|
|
Za 4-5zł to wcale nie musi być szmelc, zależy co kupujesz i u kogo. Na przykładzie do mojego silnika.
Ori uszczelniasz mitsu w serwisie-30zł szt
Te same ori uszczelniacze od kiepucziego 160zł komplet czyli- 10zł szt
uszczelniacze ori hyundai u japaneze -4zł sztuka
Wątpię aby oryginał hyundaia był jakimś szmelcem i prawdopodobnie te własnie kupię. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 26-11-2008, 15:01
|
|
|
Maretzky85, ale na maszynie po dwuch planowaniach masz już przekroczoną skrajny wymiar
i głowica szmelc - uszczelki wydmuchuje czasem się tłoki obijają.
Cena uszczelniaczy to około 4 zł/szt za docieranie płaciłem 5 zł/zawór- 5zł przy cenie pasty no ździerstwo
Bałbym się --- a ja nie tym bardziej jak się to używa raz na ruski czas /i jeszcze się myśli/
[ Dodano: 26-11-2008, 15:06 ]
viader, to silnik 8 zaworowy |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 15:20
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | głowica szmelc - uszczelki wydmuchuje czasem się tłoki obijają. |
Nic mi o tym nie wiadomo ;p |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 15:44
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | viader, to silnik 8 zaworowy |
Wiem, napisałem na przykładzie do mojego silnika. Chciałem tylko pokazać, ze za kilka zł za uszczelniacz to nie musi być syf. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-11-2008, 17:34
|
|
|
Maretzky85, to jest ryzyko dlatego z planowaniem na maszynie jest problem |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|