 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E39A 4WD 2.0T] silnik drzy i cala buda, terkocze |
Autor |
Wiadomość |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2008, 15:34 [E39A 4WD 2.0T] silnik drzy i cala buda, terkocze
|
|
|
witam odwczoraj cos dziwnego sie stało z praca silnika : terkocze inny dzwiek wydobowya sie z tłumika, tlumik tez drzy w srodku kabiny czuc tez dreznie niemam pojecia co moglo sie stac
przewody filtry odpadaja na PB gdy sie nagrzeje chodzi gorzej niz na gazie trzeba przycisnac do okolo 6tys obrotow zeby sie ruszył na lpg troche lepiej ciagnie prawie normalnie ale terkocze na pb i lpg
pozatym zauwazylem ze puszka filtra sie niegrzeje przeplywomierz jaknajbardziej okej sprawdzalem wedlog manuala servisiwego
i przy rozruchu kiedy rozrusznik kreci tez jakos inaczej kreci silnikiem:/nieumiem opisac ale inaczej niz przedtem.... prosze o jakas podpowiedz gdzie szukac przyczyny |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-11-2008, 15:38
|
|
|
pękł pasek balansowy.... na 99% - nie odpalaj auta, bo lubię skrawki podejść pod główny pasek, a wtedy masakra..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2008, 16:21
|
|
|
wlasnie tego sie obawialem ze to pasek balansowy czy przesto moze lub moglo jeszcze cos sie uszkodzic??
[ Dodano: 30-11-2008, 16:26 ]
... czyli teraz odrazu najlepiej trzeba wymienic caly komplet rozrzadu |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 01-12-2008, 10:08
|
|
|
Jeżeli pęk Ci balans to nic nie powinno się stać, gdyż nie ma on na nic wpływu. Tyle, że się kręci... Jednak jak mówi Bartek, lepiej nie jeździć z resztkami paska pod osłoną... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-12-2008, 21:21
|
|
|
widzialem jak taki pasek wpadl pod tarcze czujnika walu korbowego, skrzywil ja i scial czujnik... (za 600 pln u japaneze, bo w ASO pewnie x3) |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2008, 21:47
|
|
|
... tak wiec rozebralem wszystko pekl pasek balansowy
kupilem juz caly komplet rozrzadu + pompe wody + napinacz hydrauliczny
teraz mam prosbe zeby ktos dal kilka wskazowek przy zakladaniu rozrzadu
napiecie paska rozrzadu jest prawidlowe kiedy mozna wyjac luzno drucik w napinaczu hydraulicznym??
napiecie paska balansowego jak mocna napiac ? w manualu jest napisane 5-7mm naciskajac palecm wskazujacym
i pytanie jeszcze o jaki czujnik walu chodziło??
paski "mitsuboshi"
2 napinacze "gmb"
1 rolka prowdzaca "koyo"
napinacz hydrauliczny orginalny
pompa wody "gmb"
jak oceniacie ten zestaw za wszystko 650 zł okolo
[ Dodano: 05-12-2008, 18:35 ]
... myslalem ze ktos pomoze://// |
|
|
|
 |
|
|