Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
diamante 2003 3,5
Autor Wiadomość
wieczor2000 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 89 2.0
Kraj/Country: USA
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 4
Skąd: usa
Wysłany: 27-11-2008, 23:26   diamante 2003 3,5

Witwm wszystkich Klubowiczow udezam tutaj poniewasz mam problem z samochodem i nie wiem jak podejsc do tego tematu .
Mianowicie mieszkam w usa i mam diamante ale z miesiac temu sypnela sie skrzynia biegow i tu pytanie do ludzi co siedza w temacie :
czy podejdzie skrzynia biegow do tego samochodu z galanta 2,5v6 VI generacji
chodzilo by mi o skrzynie manualna diamanta nie robili w manualu a mnie brakuje lewarka .
przegladalem zdjecia i zauwarzylem ze 2,5v6 z galanta jest bodowa bardzo podobny do solnika diamante i to sie bedzie dalo zlozyc bez jakis powazniejszych przerobek z gury dziekuje
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 28-11-2008, 00:50   

cześć, mówiąc szczerze to marne szanse, może i pasowałaby do silnika (w sensie rozstawu otworów) ale trzeba by jakieś inne mocniejsze sprzęgło, silnik 3.5 ma trochę więcej momentu obrotowego (3.5 ma 312 a 2.5 ma koło 220). wg mnie szkoda zachodu, taniej i prościej wymienić skrzynię.
pozatym skąd weźmiesz tam (w usa) skrzynie manualną od galanta skoro tam galant też był tylko jako automat (jesli dobrze rozumiem mówisz o galancie od 1996 (w usa od 1997).
sam mam sigme automat (jak 90% egzemplarzy dohc) i trochę żal że nie można się pobawić jak przychodzi ochota ale takie życie
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wieczor2000 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 89 2.0
Kraj/Country: USA
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 4
Skąd: usa
Wysłany: 29-11-2008, 01:54   

Czesc jesli chodzi o sprzeglo zastanawialem sie nad tym ale z takimi akcesoriami nie ma problemu , moze sprzeglo 3000 z vr 4 problem jest tego typu ze nie mam tu tej skrzyni tak jak mowisz tylko automaty ale za regeneracje skrzyni tej co mam wolaja jakies 700 $ za ta kase bym sciagnal z polski manualna, pedaly ,sprzeglo i kolo zamachowe i wszstko co potrzeba zeby to funkcjonowalo , zaplacic za kuriera wyszlo by na to samo i tak pomyslalem ze jak juz mam robic skrzynie to moze zalozyc biegowa .
na skrzyni jest jakis nr typ /rodzaj jezeli jest ! to mysle ze mozna by porownac krzynie z gala 2.5v6 automata z ta z diamante wedlog mnie moga byc takie same niewiem jak to sprzawdzic tu mam podstawowy problem
samochod na chwile obecna stoi i troche bedzie stal narazie bo trzeba podlubac miesiac w ta czy w ta mie robi mi roznicy koszty sie nielicza liczy sie zabawa heheh pozdrawiam
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 29-11-2008, 09:02   

Wiesz jest ewentualnie jedna opcja bo w sumie istniało diamante 2 generacji w manualu - nazywało sie to magna i było sprzedawane w australii. Z tego skrzynia by pasowała na pewno. Z galanta 2.5 v6 wg mnie marne szanse. Sprzęgło od 3000gt moim zdaniem pasować nie będzie bo 3000gt ma wiecej wspólnego z diamante I generacji niż z II (właściwie to 3000gt sl ma taki sam silnik i skrzynie jak diamante/sigma). W ogóle jest tak że w modelach do 1996 silnik kręci sie w przeciwną stronę do kierunku jazdy i skrzynie biegów maja wał który odwraca napęd. W nowszych czyli wlasnie galant 6 generacji, diamante 2, eclipse 3 generacji zmienili orientację silnika (skrzynia biegów jest po lewej stronie samochodu). Jeśli Ci zależy na tym manualu bardzo to poszukiwania skrzyni i sprzęgła skierowałbym w tamtą stronę czyli do australii. Ale to pod warunkiem ze chcesz po prostu mieć manual dla samej zabawy, jesli masz drugi samochód to można spróbować czemu nie. Natomiast jeśli chcesz mieć sprawny samochód szybko to najrposciej chyba jest wymienić całą skrzynię na używaną - myślę że nie ma problemu z dostaniem czegoś takiego - trochę tych samochodów sprzedali
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wieczor2000 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 89 2.0
Kraj/Country: USA
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 4
Skąd: usa
Wysłany: 30-11-2008, 03:25   

Czesc niewiedzialem o magnie ,ze byla w manualu to by bylo idealne rozwiazanie tyle ze gdzie ja mam takiej skrzyni szukac na necie ogladalem tam jakies ogloszenia ale na skrzynie sie nie natknolem pozatym moze byc problem zeby sie dogadac z gosciami w tej australi zobaczymy :)
jak juz pojawily sie problemy zakupilem kolo ratunkowe mirage 95 1.8 za cale 200 $
od polaka kompletnie nie wiedzial oco chodzi, nie bylo wspomagania urwal sie pasek trzeba bylo poskrecac kompresor od klimy bo sie rozkrecil elektro magnes i wstrzymylwal kolo dlatego pasek pekl, narazie sie tym byjam ale test roznica kolosalna przepasc
pozdro
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 30-11-2008, 09:42   

No rynek australijski się kieruje trochę innymi zasadami, są mniej wymagający wiec też się wciska manuale. Zobacz na www.aussiemagna.com - forum być może będą w stanie coś pomóc. A co różnic - no jednak 2 klasy niżej więc nie ma co oczekiwać cudów :) . Też niedawno jechałem Carismą kolegi i przyznam że wydaje się nieco toporna, tyle że Carisma to taki składak - trochę Volvo, trochę Renault (diesel i skrzynia biegów) i trochę Mitsubishi. Poza tym umęczony trudami eksploatacji po polskich dziurach zwanych drogami.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wieczor2000 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 89 2.0
Kraj/Country: USA
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 4
Skąd: usa
Wysłany: 30-11-2008, 20:37   

niewiedzialem ze istnieje takie forom polukam tam i moze sie z kims dogadam
jesli chodzi o carizme to masz racje plyta podlogowa pochodzi od volvo . ja mam w polace galanta 89 nigdy go nie pokazywalem ale bede to musial zrobic nasiedzialem sie przy nim rok czasu pojezdzilem drugi i wyjachalem tak mi sie zal zribilo tego samochodu ze go nie sprzedalem stoi w gararzu czeka na powrot hehe jesli chodzi o jazde to maximum przyjemnosci biegowa skrzynia niezly silniczek a zawieszenie niczego sobie teraz patrze przez pryzmat tamtego samochodu i puki co diamante brakuje sztywnisci jest jak lodka na wodzie bede wymienial amortyzatory i pokusze sie chyba o sprezyny
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 30-11-2008, 20:41   

co do ręcznej skrzyni biegów to ja mam takie podejście - jak masz ochotę poszaleć to tak - zwłaszcza skrzynia która chodzi tak fajnie jak w sigmach (inna sprawa że egzemplarz którym jeżdziłem był po 1 właścicelu i ma około 145 000 km i jest zadbany). Ale do miasta (zwłaszcza miasta Kra/or/kowa to tylko automat bo to pozwala na dużo płynniejszą i bezpieczniejszą jazdę. Powodzenia w poszukiwaniach
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.