 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:43 |
Galant E5xA - VR-4 |
Autor |
Wiadomość |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 01-12-2008, 10:31
|
|
|
w szewcji czy norwegii (skandynawia) taki galant jezdzi z silnikiem od 3000gt, ogladalem kiedys fotki bo bralem takiego pod uwage, ale to byl jedyny taki jakiego udalo mi sie znalesc, dotego nie bylo nic o tym jak to jezdzi, porpostu fotki ladnego galanta.
w angli takie galanty vr4 nie sa drogie , sa najtansze z calej serii vr4 , jak juz sie trafiaja to chodza pomiedzy 1000-2000funtow, wiec niedrogo nawet jak by sie mialo przyjechac takim do polski.
mnie sie tam one podobaja, 2.0 v6TT fajnie brzmi .
co jednak silnik 3.0v6 moze dawac duzo frajdy z jazdy lecz jednak w rajdzie moze to zmienic w znaczacy sposob banals samochodu , to wkoncu bedzie duzo ciezszy przod a w rajdowkach raczej idzie sie w utrate masy, co jednak skoro ten silnik radzi sobie z ciezkim GTO to jeszcze lepiej poradzi sobie z Galantem.
Fajne Hobby, szkoda ze te galanty sie marnuja |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 01-12-2008, 13:59
|
|
|
Widzisz, po zmianie na taki silnik jak 3000 Twin Turbo jak mi moc skoczy na prawie 300KM (po lekkich modach spokojnie można osiągnąć 350KM) to 100kg nie zrobi mi różnicy. Chodzi mi o to aby on potrafił zamieszać tyłkiem. Jak patrze jak te Subarki ładnie chodzą boczkami i zamiatają spod kół, to ja nie mam z czym podejść... 170KM to zdecydowanie za mało na taką bude! po lekkim odchudzeniu jest lepiej, ale nadal na asfaltach to nie poszaleje... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2008, 15:39
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | mnie sie tam one podobaja, 2.0 v6TT fajnie brzmi |
podzielam Twoją opinie Tommy - fajnie by takiego sprowadzić i zrobić swapa w mojego włożyłem sporo kasy w nowe części i nigdy tego nie odbiorę a mam naprawdę w fajnym stanie. Problem tylko że autko ma już parę kilometrów bo przeleciałem nim połowę europy - min. Irlandia, Hiszpania, południe Włoch i kiedyś pewnie będę się musiał zmierzyć z problemem silnikowym dlatego zastanawiam się czy nie powalczyć i nie zrobić unikata nawet z silnikiem od GT'ka SL ten ma tez więcej koni niż Galant.Silnik VR'a z TT w Galu 7 może sprawić że koła się od ziemi oderwą a to może lekka przesada...
mitsu_pl napisał/a: | 170KM to zdecydowanie za mało na taką bude! po lekkim odchudzeniu jest lepiej, ale nadal na asfaltach to nie poszaleje... |
no na rajdy mitsu_pl trochę mało ale i tak chyba dajesz radę...? |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 01-12-2008, 22:05
|
|
|
Rewelacji nie ma, ale jeżeli jedzie się bezbłędnie i w miare szybko to jest szansa na podium w klasie. W generalce zawsze miejsce gdzieś w pierwszej 10... Na takie tam amatorskie rajdziki to nawet fajnie |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|
|