Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Jak podłączyć uniwerslaną sondę lambda????
Autor Wiadomość
doprze
[Usunięty]

  Wysłany: 22-07-2007, 11:08   [E54A 2.0 V6] Jak podłączyć uniwerslaną sondę lambda????

Kupiłem uniwerslaną sondę lambda firmy Bosal - posiada ona cztery przewody - 2 białe, czarny i szary. o ile dobrze pamiętam :lol: jak podłączyć przewody?
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-07-2007, 18:58   

http://www.mitsubishi-gra...7a3c5585301d146 :wink:
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
doprze
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2007, 16:39   

nie za wiele znalazłem w podanym temacie.

Co udało mi się ustalić:
w sondzie są przewody CZARNY (sygnał), SIWY (masa), 2 BIAŁE (grzałka)
natomiast w aucie są przewody NIEBIESKI (sygnał), 2 CZARNE (grzałka), BIAŁY (masa).

Zgadza się?

podłączamy: sygnał-sygnał, masa-masa, grzałka-grzałka ??

czy jest różnica pomiędzy kablami grzałki? w końcu są dwie pary! obojętnie jak podłączyć ze sobą?
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 23-07-2007, 18:13   

A próbowałeś tak:

CZANY+NIEBIESKI
SIWY+BIAŁY
2XBIAŁY+2XCZARNY
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 28-11-2008, 21:29   

Witam wszystkich. jestem na forum pierwszy raz i odrazu potrzebuje pomocy, a mianowicie padła mi lambda wymienili mi na niemiecką jeden dzień i znowu to samo następnie założyłem NGK/NTK 100 kilometrów i znów wysiadła jutro jade po używkę orginalną i aż boję się montować. PROSZĘ o pomoc i z góry dziękuje.
Moje auto to Galant 1.8 116KM 1995r.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 29-11-2008, 18:39   

jeżeli masz kostke to ok, ale jeżeli skałdasz na skrętke (tak tez sie robi) to pamiętaj, aby nie lutować połączeń, bo sonda wtedy podaje błędne odczyty...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
Ostatnio zmieniony przez mitsu_pl 01-12-2008, 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 29-11-2008, 20:11   

połączyłem kable złączkami metalowymi które były w zestawie sondy NGK,takie rurki do zaciskania. dzisiaj zakupiłem orginalną z anglika o identycznym silniku i jutro z rana biorę się za montaż , mam nadzieje że nie siądzie po jedym dniu znowu.
Może problem tkwi gdzie indziej?
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-12-2008, 14:04   

Na pewno tkwi problem w innym miejscu. Zanim jednak się rozpiszesz, powiedz skąd wiesz że sonda padła? Wywala błąd? Może to nie sonda a wiązka ?
_________________

 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 01-12-2008, 16:21   

Byłem w ASO w lublinie 2 razy podpinali pod komputer i na bank sonda pada ale dlaczego niewiedza proponowali orginalną za 1600 zł.

[ Dodano: 01-12-2008, 16:56 ]
a jeszcze jedno czy LPG może mieć jakiś wpływ na sonde?
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-12-2008, 20:02   

To znaczy, że nikt nie sprawdzał samej sondy. Błąd błędem ale sondę należałoby sprawdzić indywidualnie. Być może masz problem z połączeniem elektrycznym a nie z samą sondą. To zadanie dla kumatego a nie dla ASO :D
_________________

 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 01-12-2008, 20:52   

sprawdzał mi elektryk jakimś elektronicznym miernikiem ta niemiecka co wysiadła pierwsza nie daje nic a ta NGK wkreca sie tylko do 0,3 v (a na początku było cudo)i dalej nie idzie tak jagby coś ja blokowało tylko co? ECU pokazuje błąd sondy świeci sie chek . może sprubowac odpiąć gaz? chyba jest podpięty do sondy gdzieś na wiązce

[ Dodano: 01-12-2008, 20:55 ]
a tak pozatym gdzie nie pojade do mechannika zobaczy MITSUBISHI to odprawia mnie z kwitkiem i tak już dwa tygodnie sie męcze

[ Dodano: 01-12-2008, 21:03 ]
gaz mam holenderski ROVO nic na jego temat nie znalazłem w necie ,byłem u gazownika i też takiego czegoś nie widział jest cos jak sterownik 20/15 cm. z zieloną diodą parownik ,mikser,i silnik krokowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.