Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
"3000gt Project"
Autor Wiadomość
pavulon 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 93
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 14-11-2008, 16:07   "3000gt Project"

Coś fajnego dla mechaników i lubiacych dłubac przy aucie.
Odcinkowa prezentacja przeróbek w 3000gt jest w 10 odcinkach. swietnie pokazana i opowiedziana, gosć mnie sterroryzował mnie tą przeubka aż sobie lokate załozyłem z nazwa 3000gt :)
reszta odcinków jest na stronie youtube.

"3000gt Project" Episode 1
http://pl.youtube.com/watch?v=dz5a9JOyiYY
_________________
Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r.
 
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 05-12-2008, 01:59   

Jest kilka spraw do których bym sie przyczepił bo nie jest do końca super zrobione. Ale ogulnie jest ok :)
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2008, 08:54   

Dla mnie sie podoba i z mila checia jezeli bym mial mozliwosc finansowa zrobilbym cos takiego odrazu, napisz co wypatrzyles nie tak??
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 05-12-2008, 17:05   

Angielskiego co prawda nie umiem super ale powiem tak nie widziałem aby ten gość rozbierał silnik i robił kapitalke. A moim zdaniem to podstawa przy takiej modyfikacji jaką zrobił. Następna sprawa to przy jakiejkolwiek zmianie masy wirującej jak np. zmiana koła pasowego należy sie wyważyć wał z kołem pasowy, kołem zamachowym i dociskiem W przeciwnym wypadku efekt będzie odwrotny do zamierzonego. Pisze to co sam na własnej skórze sie przekonałem a nie jakiejś tam teorii. I jeszcze 3 sprawa jaka pamiętam to filtr stożkowy. Profesjonalnie to powinien być odgrodzony od komory silnika i mieć zapewnione chłodne powietrze. Mówicie od schłodzenia jest interculer ale to nie takie proste ponieważ trudnij nagrzać powietrze które ma np. 20 stopni (otoczenia) niż te zasysane z komory silnika co ma 40- 50 stopni a w upalne dni nawet więcej i to o wiele blisko 2 krotnie. To tak na szybko co mi wpadło w oko ale jak bym popatrzył więcej bym znalazł. Pozdrawiam
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-12-2008, 19:14   

Bogdan9999 napisał/a:
Angielskiego co prawda nie umiem super ale powiem tak nie widziałem aby ten gość rozbierał silnik i robił kapitalke.


...no właśnie :D A tam było powiedziane co się stanie z silnikiem.
_________________

 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 06-12-2008, 22:43   

Aha no ok ale i tak mimo tego kilka spraw jest zrobione nie do końca bynajmniej po mojej myśli ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.