Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
piszczy pasek-pajero III did 3,2
Autor Wiadomość
eys28 
Forumowicz

Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 100
Skąd: gdynia
Wysłany: 06-12-2008, 17:00   piszczy pasek-pajero III did 3,2

zaczął piszczeć pasek (chyba od wilgoci po dłuższym postoju,bo po kliku kilometrach jazdy przestaje).z racji że nie jestem w kraju i daleko mam do mechanika,pytanko gdzie go podciągnąć lub coś takiego.i czy to nie ma związku z ostatnio podniesioną mocą silnika poprzez chip tuning??
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2008, 17:23   

eys28,

spójrz tutaj:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29874

P.S nie dubluj tematów :wink:
 
 
eys28 
Forumowicz

Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 100
Skąd: gdynia
Wysłany: 06-12-2008, 21:57   

nie dubluje kolego :wink: temat dotyczył pajero II nie III :P .stąd moje zapytanie laika-ponieważ 3,2 różni sie od 2,8 :roll:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-12-2008, 15:15   

eys28 napisał/a:
zaczął piszczeć pasek (chyba od wilgoci po dłuższym postoju,bo po kliku kilometrach jazdy przestaje).

Wyjścia są dwa
- olać jeżeli nie piszczy cały czas tylko lekko "świerszczy"
- podciągnąć - najpierw trzeba zlokalizowac który piszczy ;-)
eys28 napisał/a:
i czy to nie ma związku z ostatnio podniesioną mocą silnika poprzez chip tuning??

A jaki może mieć związek? ;-)

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
eys28 
Forumowicz

Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 100
Skąd: gdynia
Wysłany: 07-12-2008, 16:14   

dzięki Hubeeert :wink:
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2008, 16:27   

eys28, nie obrażaj się ale przyczyny piszczących pasków w większości są takie same.

P.S można było się podpiąć pod temat o Pajero II :wink:
 
 
eys28 
Forumowicz

Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 100
Skąd: gdynia
Wysłany: 08-12-2008, 19:49   

nie obrażam sie.tylko niechetnie zaglądam pod maske-szczególnie jak jest silnik pozakrywany plastikami :biggrin:
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-12-2008, 22:48   

eys28 to masz podobnie jak ja -są ludziska którzy mechaniki uczyli się w szkołach i pracowali w serwisach-co innego wiedza teoretyczna co innego praktyczna wychacz mechanika którego polecają znajomki i problem sprawności autka masz z głowy :mrgreen:

Hubert jak mu "świerszczy" pod blokiem o szóstej rano to myślę że sąsiady wytrzymają góra dwa tygodnie - a któregoś dnia będzie miał cztery koła do wymiany-bo ile można wytrzymac budzik o dźwięku piszczącego paska :evil: lub wyjącego po nocach alarmu :axe:
_________________

 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2008, 01:48   

Berni, problem jest na tyle nieprecyzyjnie opisany, że równie dobrze może to byc skrzypienie paska (takie lekkie piszczenie) na zimno - potem przechodzi. No bo jak to jest taki pisk że uszy bolą przy każdym naciśniećiu gazu to trzeba podciągnąć pasek od alternatora ;-) albo się wyprowadzić :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-12-2008, 09:43   

Zgadzam się z Tobą w całej ogólności :D
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.