piszczy pasek-pajero III did 3,2 |
Autor |
Wiadomość |
eys28
Forumowicz
Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 100 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 06-12-2008, 17:00 piszczy pasek-pajero III did 3,2
|
|
|
zaczął piszczeć pasek (chyba od wilgoci po dłuższym postoju,bo po kliku kilometrach jazdy przestaje).z racji że nie jestem w kraju i daleko mam do mechanika,pytanko gdzie go podciągnąć lub coś takiego.i czy to nie ma związku z ostatnio podniesioną mocą silnika poprzez chip tuning?? |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
eys28
Forumowicz
Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 100 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 06-12-2008, 21:57
|
|
|
nie dubluje kolego temat dotyczył pajero II nie III .stąd moje zapytanie laika-ponieważ 3,2 różni sie od 2,8 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-12-2008, 15:15
|
|
|
eys28 napisał/a: | zaczął piszczeć pasek (chyba od wilgoci po dłuższym postoju,bo po kliku kilometrach jazdy przestaje). |
Wyjścia są dwa
- olać jeżeli nie piszczy cały czas tylko lekko "świerszczy"
- podciągnąć - najpierw trzeba zlokalizowac który piszczy
eys28 napisał/a: | i czy to nie ma związku z ostatnio podniesioną mocą silnika poprzez chip tuning?? |
A jaki może mieć związek?
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
eys28
Forumowicz
Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 100 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 07-12-2008, 16:14
|
|
|
dzięki Hubeeert |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2008, 16:27
|
|
|
eys28, nie obrażaj się ale przyczyny piszczących pasków w większości są takie same.
P.S można było się podpiąć pod temat o Pajero II |
|
|
|
 |
eys28
Forumowicz
Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 100 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 08-12-2008, 19:49
|
|
|
nie obrażam sie.tylko niechetnie zaglądam pod maske-szczególnie jak jest silnik pozakrywany plastikami |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-12-2008, 22:48
|
|
|
eys28 to masz podobnie jak ja -są ludziska którzy mechaniki uczyli się w szkołach i pracowali w serwisach-co innego wiedza teoretyczna co innego praktyczna wychacz mechanika którego polecają znajomki i problem sprawności autka masz z głowy
Hubert jak mu "świerszczy" pod blokiem o szóstej rano to myślę że sąsiady wytrzymają góra dwa tygodnie - a któregoś dnia będzie miał cztery koła do wymiany-bo ile można wytrzymac budzik o dźwięku piszczącego paska lub wyjącego po nocach alarmu |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2008, 01:48
|
|
|
Berni, problem jest na tyle nieprecyzyjnie opisany, że równie dobrze może to byc skrzypienie paska (takie lekkie piszczenie) na zimno - potem przechodzi. No bo jak to jest taki pisk że uszy bolą przy każdym naciśniećiu gazu to trzeba podciągnąć pasek od alternatora albo się wyprowadzić |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2008, 09:43
|
|
|
Zgadzam się z Tobą w całej ogólności |
_________________
 |
|
|
|
 |
|