Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co sądzicie o tej SIGMIE ????
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-12-2008, 21:43   

Tak, 850 OJRO, daleko jak cholera na zachodzie niemiec, a ja mam tylko 1800 zł czyli brakuje 850 OJRO (czyli jakies 3400 zł). Jakbym to chciał oczywiscie zarejestrować to wlasnie z 1500 trzeba doliczyć. Jakbym znał niemiecki lepiej bym zadzwonił zapytał, może już poszła wiec przynajmniej bym wiedział że musztarda po obiedzie
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Piotr Z 
Mitsumaniak


Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 293
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-12-2008, 21:45   

oj link jeszcze http://www.autoscout24.pl...id=ldaprlfsfvsz

[ Dodano: 11-12-2008, 21:47 ]
pewnie jeden z ostatnich modeli serwisowany do końca w aut. serwisie , stoi w salonie mitsu
ale wiadomo że to niczym mnie świadczy.Ciekawe 12 V w skórze z automatem i kolor taki jak mój
_________________
Pozdrawiam
Piotr

pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-12-2008, 21:48   

Tą znam. Ogłoszenie jest od miesięcy i to dobrych kilkunastu. Cena niezmienna. To jest 12V w automacie więc można powiedzieć że dla kogoś spokojnie usposobionego (0-100 w 10.5). Ładna ale nie za takie pieniądze. Za tyle to już można wyrwać 3000GT SL który da więcej radości z jazdy.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Piotr Z 
Mitsumaniak


Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 293
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-12-2008, 21:53   

zgadza się, ktoś chce sporo kasy ale zauważ że cena cały czas ta sama , nawet eurocenta nie zmniejszona, ale to Niemiec widać że stać go było utrzymywać to auto pewnie ma teraz lancera evo i nie pali się z szybką sprzedażą bo wie co jest wart ten samochód

[ Dodano: 11-12-2008, 21:56 ]
nikogo na forum oprócz nas nie ma ?
_________________
Pozdrawiam
Piotr

pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-12-2008, 21:58   

Możliwe ale mimo wszystko to jest za dużo jak dla mnie - w sensie ze nawet jakbym miał tyle EURO to nie kupiłbym. Jeśli by to była 24V w manualu mająca VIN kończący sie na 000163 (prawdopodobnie ostania sztuka Sigmy 24V w manualu - na takim przynajmniej sie kończy CAPS). Miała udokumentowane <50000 tysięcy KM i jeżdżona tylko w słoneczną pogodę i trzymana pod pokrowcem to mógłbym się zastanawiać. Tak to pewnie sobie będzie stała i stała...

[ Dodano: 11-12-2008, 22:04 ]
Na naszym chyba nie, nb. daj znac do mnie na GG jak chcesz. Wyśle Ci nr na PW.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Szymon82 
Mitsumaniak
Szymon

Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 11-12-2008, 22:21   

Witam też jestem :) Dywanik pasażera - bezcenny - stąd ta kwota :)

pozdrawiam
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-12-2008, 22:25   

Mam takowy dywanik w wersji czarnej. Właściwie mam 3 bo brakuje mi tylko od strony pasażera. W szarej Sigmie też miałem taki komplet ale jakoś nie dopilnowałem i się zasyfiły jak stała na deszczu.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2008, 08:43   

Piotrze, ta maxima jest całkiem niezła ale mimo wszystko nema tak ślicznego przodu, ani odrobiny w nim agresji, zadziorności. Mimo wszystko prezentuje się całkiem dobrze.
A teraz do Łukasza - tą ślicznotke za 850 ojro też znalazłem, zastanawiałem się, jaka ma skrzynię ale skoro zwróciłeś na nią uwagę to mogę się domyślać jaką :)

A trzecia rzecz jaką chcę powiedzieć to na otomoto pojawiła się sigma w Siedlcach (biała perła), na białostockich numerach, nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie cena - w białymstoku śpiewali za nia najpierw 12 tys, potem o 2 mniej a teraz już za 7 tys jest wystawiona, no i do siedlec trafiła....musi być jakiś haczyk:)
 
 
Pablost
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2008, 11:36   

Witam

Kolego to że sigma kosztuje 7 tyś to wcale nie koniecznie musi znaczyć ze coś jest nie tak.
Ja za swoją chce 7 tyś i żadnych wad ukrytych nie posiada a do tego jeszcze mam pół sigmy w częściach :) . Po prostu bądźmy realistami kto kupi sigmę za 13 000 skoro wszystkie samochody tak potaniały. Niestety nasze bryki pomimo tego że zajebiste tracą na wartości jak wszystko. Też bym chciał za swoją dostać 10.000 ale jak patrze jak sie marnuje na dworze to wole sprzedać taniej i może dzięki temu szybciej.

Pozdrawiam Paweł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.