Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Klimatyzacja do 4G15
Autor Wiadomość
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 17-12-2008, 23:58   

Ano właśnie. Dlatego chyba upoluje to autko w całości :)

Mogę jeszcze zapytać, bo ciężko mi znaleźć, jak wygląda właściwie montaż klimatyzacji? Bardzo skomplikowane to będzie?
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 17-12-2008, 23:59   

Havoc napisał/a:
Jak dokładnie z tą klimą jest? Wystarczy zamontować? Żadnych przeróbek itd? Cieżka to robota, samemu da radę czy tylko warszaty specjalistyczne?
da radę zamotować, ale samemu nie sprawdzisz szczelności i nie załadujesz, pytane jeszcze jakim czynnikiem?
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 18-12-2008, 00:14   

Dlaczego ze sprawdzeniem szczelności może być problem? Nie ma metod na to? Kuzyn się trochę w gazownictwie naobracał swego czasu (właściwie to robił to samo ;] tyle, że tym PCty chłodziliśmy, freon itp. W każdym razie ze szczelnością i nabiciem układu nigdy problemów nie miał z tego co pamietam), może się coś uda w razie czego wymyśleć. Z tego co widziałem to montaż z częściami klienta ponad 1500zł. Ja dziękuje za takie przysługi warsztatów :(
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 18-12-2008, 00:49   

no to jak tak , to ok
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 07-03-2009, 10:38   

Witam,
zauważyłem żę w amerykańskiej wersji miśka deska z klimą wygląda inaczej otóż schowek pasażera jest jakby bliżej niego. Jak się ma adaptacja bebechów takiej klimy do wersji europejskiej>???? Trzeba przekładać deche?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
małkis
[Usunięty]

Wysłany: 08-03-2009, 08:37   cd klima

mam kolegę, który kupił na jesieni Mirage 1.5 ale nie pamiętam ile zaworków. dał za niego 1000 auto jest z gazem. póki co jeździ choc nie wiem jak długo jeszcze, auto jest w opłakanym stanie. Co ciekawe ma klimę. jak bedzie sprzedawał dam wam namiary na niego.
pozdrawiam
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 08-03-2009, 12:58   

mouseman napisał/a:
zauważyłem żę w amerykańskiej wersji miśka deska z klimą wygląda inaczej otóż schowek pasażera jest jakby bliżej niego
inny był kształt amerykańskiej deski (schowek , osłony głośników) - nie zależy to od klimy
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 16-03-2009, 09:44   

Witam,
dzisiaj odebrałem paczki z częściami klimatyzacji i o to co znalazłem:
-W C62A 8- zaworowym mam mała chłodnicę, do mnie przyszła duża chłodnica z dwoma wentylatorami oraz mała (chyba do klimy) wieczorem podeśle zdjęcia
Czy obie trzeba zamontować????
- otrzymałem sprężarkę oraz uchwyt, jak ją napędzić, jak na wale mam koło jednorowkowe które napędza wyłącznie alternator??
- Czy w desce rozdzielczej znajduje się już odpowiedni wymienik powietrza przystosowany do klimy??? Czy powinien on pochodzić z wersji USA???

To narazie takie pytania z biegu ponieważ jak zobaczyłem części w kartonie to przeżyłem lekki szok- Chłodnice, sprężarka w nienajlepszym stanie powierzchniowym. Wygłąda na to że gościu przesłał całą wiązkę elektryczną z misia!!! Nie uświadczyłem przełącznika do klimy oraz o ile jest inny wymienik ciepła. Mam za to schowek wersji amerykańskiej. Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu istalacji klimatyzacji. Bardzo mi zależy na tym aby w miare szybko przystapić do montażu.
Pozdrawiam
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-03-2009, 17:01   

Duże chłodncie były montowane bodajże w GTI i dieslach. Mój 12V też ma małą i bez problemu wystarcza. Dlatego możesz zainstalować tylko tą od klimy. Wczoraj oglądałem z kumplem Civica 1,4 i też miał małą chlodnicę od wody po jednej stronie i drugą do klimy po drugiej. W galancie masz pewnie tak jak u mnie, dwie podobnych rozmiarów, tylko od klimy cieńsza.
Z tym kołem będziesz musiał kombinować. Szkoda, że nie zamówiłeś w zestawie. Od jakiego auta te czesci masz? Od jakiegoś amerykańca?
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 17-03-2009, 17:18   

Witam,
Owczar częsci mam prawdopodobnie od amerykańca, domniemam po schowku, który otrzymałem a ten otwiera się od przodu. Co do chłodnicy to moja ma jeden wiatrak, a ta od klimy ma dwa podobnej wielkości. Niewiem jak z tym kołem ponieważ nie znam orginalnego rozwiązania. U kolegi w megance jeden pasek napędza wspomaganie kier, klime, alternator więc wątpie żeby Japończycy zrobili to inaczej.
Po Legnicy gościu śmiga od dłuższego czasu Coltem C5x w wersji amerykańskiej i prawdopodobnie z klimą (zawsze miał zakmnięte szyby podczas gorących dni), postaram się nawiązać kontakt z właścicielem i przyglądnąć rozwiązaniu klimy.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
małkis
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2009, 19:17   

w moim Lancerze C66A jeden pasek wielorowkowy napędza klimę i alternator a drugi klinowy napędza wspomaganie kierownicy i z tego co mi wiadomo to jest standard.
Gdzie TY Megankę porównujesz do Lancera ;-)

Dużo Cię ta klima kosztowała?
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 17-03-2009, 21:04   

małkis napisał/a:
Dużo Cię ta klima kosztowała?


400 zł z tym że dostałem znacznie więcej- wszystkie przewody/wtyczki ,schowek, puszki bezpieczników, ogólnie 5 kartonów zabawek.

małkis napisał/a:
jeden pasek wielorowkowy napędza klimę


Czyli w sumie koła napędzającego narazie alternator nie musze zmieniać?
małkis mógłbyś przesłać zdjęcia jak to wygląda fabrycznie?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-03-2009, 16:55   

CAO 1.3 z klimą ma 2 paski. Klinowy napędza sprężarkę klimy, a wielorowkowy resztę.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-03-2009, 11:25   

mouseman podziwiam zapał. Mi by sie chyba nie chciało, łątwiej byłoby zmienić auto ;)

PS. W podpisie masz Galant EA5A 2.4 GDi, nie powinno być EA3A? ;>
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 20-03-2009, 12:41   

Owczar, Hyh nie przyłożyłem się do opisu:)
Propo zmiany auta z chęcia bym to zrobił, gdyby nie fakt że Lancer:
- nie chce gnić
- znam go jak własną kieszeń
- troszke już poinwestowałem
- i wygląda okazale (pochwała prawdopodobnie od szefa salonu Łódzkiego Mitsu na zlocie w Grudziądzu)
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.