Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
21-12-2010, 00:08
Podłączenie zdalnego sterowania zamkiem centralnym
Autor Wiadomość
margac 
Forumowicz

Auto: Sigma 3000 24V '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 33
Skąd: polska
  Wysłany: 17-12-2008, 18:15   Podłączenie zdalnego sterowania zamkiem centralnym

Witam, czy ktoś montował samodzielnie centralkę do sterowania fabrycznym central zamkiem na pilota w Sigmie? Taką ew. kupioną na Allegro ,bo tam jest tego masa za niewielkie pieniądze. czy w Sigmach jest sterowanie plusem czy minusem? Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam !
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 21-12-2010, 00:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-12-2008, 21:10   

Chyba we wszystkich Samochodach Mitsubishi jest sterowanie minusem .... ja do Galanta też zamówiłem sam sterownik + piloty (tylko jeszcze nie zamontowałem bo czasu mało :P ) ...

Pozdrawiam
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 17-12-2008, 23:16   

a w jaki sposób i gdzie sie wpinałeś do sterowania centralnym? ja u siebie mam podłączone sterowanie ale w sposób nieco pokomplikowany (konkretnie to do sterownika centralnego który siedzi w panelu od sterowania szyb - tam jest taki zaślepiony przycisk który służy do zamykania i otwierania drzwi i centralka nim steruje odpowiednio podając masę )
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2008, 08:33   

lukasz12 napisał/a:
a w jaki sposób i gdzie sie wpinałeś do sterowania centralnym? ja u siebie mam podłączone sterowanie ale w sposób nieco pokomplikowany (konkretnie to do sterownika centralnego który siedzi w panelu od sterowania szyb - tam jest taki zaślepiony przycisk który służy do zamykania i otwierania drzwi i centralka nim steruje odpowiednio podając masę )

Ale jeśli zamkniecie z pilota auto to nie uruchomi się ten fabryczny "alarm" z kontrolką security. a jeśli z kluczyka zamkniecie to i owszem :) w zamku jest dodatkowy mikroswitch.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-12-2008, 09:19   

Herdi napisał/a:
lukasz12 napisał/a:
a w jaki sposób i gdzie sie wpinałeś do sterowania centralnym? ja u siebie mam podłączone sterowanie ale w sposób nieco pokomplikowany (konkretnie to do sterownika centralnego który siedzi w panelu od sterowania szyb - tam jest taki zaślepiony przycisk który służy do zamykania i otwierania drzwi i centralka nim steruje odpowiednio podając masę )

Ale jeśli zamkniecie z pilota auto to nie uruchomi się ten fabryczny "alarm" z kontrolką security. a jeśli z kluczyka zamkniecie to i owszem :) w zamku jest dodatkowy mikroswitch.


Przyzwyczaiłem się do tego, zresztą bądźmy szczerzy kto by chciał kraść Sigmę ? (mam też immobilizer) :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2008, 09:23   

lukasz12 napisał/a:
Herdi napisał/a:
lukasz12 napisał/a:
a w jaki sposób i gdzie sie wpinałeś do sterowania centralnym? ja u siebie mam podłączone sterowanie ale w sposób nieco pokomplikowany (konkretnie to do sterownika centralnego który siedzi w panelu od sterowania szyb - tam jest taki zaślepiony przycisk który służy do zamykania i otwierania drzwi i centralka nim steruje odpowiednio podając masę )

Ale jeśli zamkniecie z pilota auto to nie uruchomi się ten fabryczny "alarm" z kontrolką security. a jeśli z kluczyka zamkniecie to i owszem :) w zamku jest dodatkowy mikroswitch.


Przyzwyczaiłem się do tego, zresztą bądźmy szczerzy kto by chciał kraść Sigmę ? (mam też immobilizer) :)

No wiem wiem, ale usiłuje mino wszystko jakoś to ...... uaktywnić :D
 
 
and.lukas 
Forumowicz

Auto: Mitsu Sigma kombi '95
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 54
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 18-12-2008, 12:11   

Ja też jeszcze nie zamontowałem sterownika CZ do swojej sigmy choć montuje alarmy w autach i nie tylko..
Wiadomo szewc bez butów chodzi..
Nie rozgryzałem jeszcze tego auta, ale mam gdzieś opis podłaczania alarmu do oryginalnej instalacji (widziałem, że jest też na tym forum)
Co do podłączenia tak, żeby działał układ security, to trzeba znaleźć przewody sterujące idące z przełącznika sterowanego kluczem i podłaczyć je tak przez styki NC przekaźników (2 szt.-)sygnał z klucza normalnie przechodzi do centralki( dotyczy to obydwu przewodów-zamyk/otw.),a w momencie sterowania pilotem odpowiedni przekaźnik podaje masę na to wej. sterujące w centralce.
Ja nie przeżywam alarmów i ich "cudownych" możliwości, dlatego piszę o sterowniku zamka +ew. ster.dodatkowym kanałem na domykanie szyb, albo otwieranie tylnej klapy.
Pozdr.
_________________
Powymyślali te durackie maszyny, bo siły w rękach nie mieli...
Kazimierz Pawlak (ten od Kargula)
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2008, 12:15   

and.lukas napisał/a:
Ja też jeszcze nie zamontowałem sterownika CZ do swojej sigmy choć montuje alarmy w autach i nie tylko..
Wiadomo szewc bez butów chodzi..
Nie rozgryzałem jeszcze tego auta, ale mam gdzieś opis podłaczania alarmu do oryginalnej instalacji (widziałem, że jest też na tym forum)
Co do podłączenia tak, żeby działał układ security, to trzeba znaleźć przewody sterujące idące z przełącznika sterowanego kluczem i podłaczyć je tak przez styki NC przekaźników (2 szt.-)sygnał z klucza normalnie przechodzi do centralki( dotyczy to obydwu przewodów-zamyk/otw.),a w momencie sterowania pilotem odpowiedni przekaźnik podaje masę na to wej. sterujące w centralce.
Ja nie przeżywam alarmów i ich "cudownych" możliwości, dlatego piszę o sterowniku zamka +ew. ster.dodatkowym kanałem na domykanie szyb, albo otwieranie tylnej klapy.
Pozdr.

wiem wiem nie mówie że mam z tym jakiś straszny problem poza ....... czasem :mrgreen:
 
 
margac 
Forumowicz

Auto: Sigma 3000 24V '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 33
Skąd: polska
Wysłany: 18-12-2008, 20:56   

Moja Sigma nie ma opcji security. Powiedzcie gdzie znajdę sterownik od fabrycznego central zamka? Pozdrawiam
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2008, 21:10   

Poprzedni właściciel mojej Sigmy trudni się alarmami, także alarm mam full opcja oraz immobilizer dezaktywowany specjalnym kluczykiem. Kolega też jest Mitsumaniakiem i pewnie ma szeroką wiedzę w kwestii podłączenia alarmu w naszych cudach :)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-12-2008, 21:15   

Noritsu napisał/a:
Poprzedni właściciel mojej Sigmy trudni się alarmami, także alarm mam full opcja oraz immobilizer dezaktywowany specjalnym kluczykiem. Kolega też jest Mitsumaniakiem i pewnie ma szeroką wiedzę w kwestii podłączenia alarmu w naszych cudach :)


To zdradź nam szczegóły jak jest podłączony ten centralny. U mnie opisana wyżej kombinacja daje radę bez problemów, tyle ze nie uaktywnia mi sie "alarm" ale wolę wygodę którą zapewnia pilot.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2008, 21:19   

Ja Wam nie zdradzę bo się nie znam ale na pewno coś rzeczowego mógłby napisać bartek_nkm :)
 
 
margac 
Forumowicz

Auto: Sigma 3000 24V '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 33
Skąd: polska
Wysłany: 18-12-2008, 21:51   

Lukasz12 ,prosze napisz w którym miejscu jest centralka od central zamka.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-12-2008, 22:22   

Ale ja nie wiem czy to jest jedyna centralka. Ja się dobierałem do tego co siedzi w panelu od sterowania szybami, tam na płytce jest taki guzik który w sigmach nie jest używany (jest na płytce, są pady ale nie masz ich jak nacisnąć bo nie masz guzika). On ma 3 pozycje - neutralna oraz otwieranie, zamykanie drzwi. U siebie tak zrobiłem że dolutowałem odpowiednio kable do scieżek i po prostu centralka podaje odpowiednio masę czyli po prostu tak jakbyś zamknął obwód i nacisnął odpowiednio zamykanie albo otwieranie drzwi.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
margac 
Forumowicz

Auto: Sigma 3000 24V '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 33
Skąd: polska
Wysłany: 18-12-2008, 22:41   

Ok,dzięki .W wolnej chwili tam zajrzę ,szkoda że trzeba chyba ściągać cały boczek? :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.