 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana paska rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 16-12-2008, 10:20 Wymiana paska rozrządu
|
|
|
Witam kolegów. Tym razem chciałbym poruszyć temat wymiany paska rozrządu. Jakich użyć części i na co zwrócić szczególną uwagę? Na allegro jest ciekawa oferta:
http://www.allegro.pl/ite...gma_3_0_v6.html
I tutaj moje pytanie, co sądzicie o tych firmach:
1.Paski rozrządu: Good&year, SUN, MITSUBOSHI (JAPONIA), JC, DAYCO (WŁOCHY).
2.Pompa wody: Denckermann, GMB (JAPONIA), JC.
3.Napinacz paska rozrządu: Ruville, KOYO, NTN, GMB, NSK (JAPONIA), JC.
Jeszcze małe pytanie odnośnie napinacza, z tego, co się orientuje jest tam jeszcze sprężyna, którą powinno się wymienić, ale żadna firma nie daje jej w zestawie z napinaczem. Czy jest możliwość kupna tej sprężyny?
Za rozwinięcie tematu z góry dziękuje. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
krzysius
Forumowicz
Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 130 Skąd: legnica
|
Wysłany: 18-12-2008, 15:45
|
|
|
ja u siebie zamontowalem pasek MITSUBOSCHI taki mieli to taki kupilem pompy wody i rolki nie zmienilem bo nie mialem kasy ale stwierdzilem ze jescze pohulają (jestem mechanikiem wiec za robote nie place jedyne co to tylko czas ).Sprezyna jest ale ona sluzy do wstepnego napięcia paska ,póżniej dokrecasz rolke i sprężyna nie bieże udziału ,jak masz zasobny portwel to bierz zgórnej półki a jeśli nie to wiadomo w razie pytań pisz ,UWAGA przy wymianie sprawdz stan koła pasowego lubi się rozwarstwiać temat opisany na forum Co do nowej sprężyny to chyba tylko serwis pozdrawiam |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 18-12-2008, 16:55
|
|
|
U siebie mam pompe GMB, rolki jakies nieznane a pasek to cos o nazwie NTI. Póki co 16 tysięcy przejechałem i nie ma problemów. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 18-12-2008, 20:47
|
|
|
Dzięki koledzy za podpowiedzi. Już tak jest z tymi miskami, że albo orginał i kupka siana. Albo zamiennik i Totolotek. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|
|