Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
WITAM WSZYSTKICH - nowi Forumowicze dzialu L200
Autor Wiadomość
fuchmen 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 136 KM INTENSE PLUS/2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-12-2008, 08:56   WITAM WSZYSTKICH - nowi Forumowicze dzialu L200

Witam wszystkich
Od wczoraj jestem szczesliwymi posiadaczem nowego L200 136 KM (potocznie nazwanego w rodzinie 'cielaczkiem')
To moje pierwsze auto 4x4. Z biegiem czasu bede pewnie mial rozne pytania dotyczace uzytkowania tego auta.
Liczac na wyrozumialosc...

pozdrawiam
fuchmen
Ostatnio zmieniony przez Gene 23-06-2009, 08:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2008, 10:49   

Fuchmen witaj na forum. Powodzenia w ujezdzaniu "cielaczka".
Jestes Pani czy Pan? Z tekstu wynika, ze mezczyzna pisal ale piktogram przy niku masz jak kobieta. :wink:
rowniez pozdrawiam :D
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
fuchmen 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 136 KM INTENSE PLUS/2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-12-2008, 11:20   

racja... juz poprawiam...facet jestem... :)
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2008, 11:23   

:thumbleft:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Kien 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2003
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Truskaw
Wysłany: 18-12-2008, 18:26   

Hi, hi, widzę że nie ja jeden pominołem kwestję płci przy wypełnianiu danych
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 18-12-2008, 21:00   

Witaj witaj :) nie to zebym byl monotematyczny ale mam prosbe : moglbys zmierzyc pochyl swojego cielaczka na lewa strone? zmierz miarka odleglosc dolnej krawedzi felgi do krawedzi nadkola (przechodzac przez centrum kola) przy kazdym z czterech nozek cielaczka. Fabrycznie powinno byc z lewej strony 2cm mniej niz z prawej :roll: z gory dziekuje za ewentualnie poswiecony czas :lol: pozdrawiam, milego uzytkowania :)
_________________
nam
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2008, 22:37   

Czy L200 naprawdę jest "krzywe"?
Czytam już któryś post z tekstem o przechyle tego samochodu i w głębi duszy się z tego śmieję - bo to chyba nieprawda?
Czy zbiornik paliwa jest naprawdę tak nieszczęśliwie umieszczony?
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 18-12-2008, 22:56   

wszyscy zaglebieni w temacie znaja problem. To nie zbiornik paliwa :)
_________________
nam
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2008, 16:51   

bartek2800 napisał/a:
Czy L200 naprawdę jest "krzywe"?
Czytam już któryś post z tekstem o przechyle tego samochodu i w głębi duszy się z tego śmieję - bo to chyba nieprawda?
Czy zbiornik paliwa jest naprawdę tak nieszczęśliwie umieszczony?

Nie są krzywe: są tak skonstruowane. :D
Po prostu L200 jako taczka/weglara (za Gene) ma wysoko położony środek ciężkości i, dodatkowo, jeżeli jadziemy na pusto *)- razkład mas 98/2 przednia/ tylna oś.
Aby poprawić bezpieczeństwo jazdy Mitsu opatentowało system Auto SięTrochę Chyli **). Ten system polega na tym, że lewa strona auta jest dodatkowo dociskana do podłoża. Efektem ubocznym może być nieznaczny przechył na lewą stronę.

*) po załadowaniu auta min 50% dopuszczalnej ładowności rozkład mas się poprawia a efekt przechyłu jest mniej mierzalny.
**) podobno zmierzono przechył również w samochodach, w których dealer nie żądał dopłaty za ASTC.

Gene nie krzycz na mnie że w topicu Powitanie OT robie.
Ostatnio zmieniony przez elili 20-12-2008, 10:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 19-12-2008, 17:55   

a i tam.
Konstrukcja jest wadliwa.
przy okazji i tylne zawieszenie podobnie jak w D40 jest asymetryczne.
przy czestym wozeniu ciezarow i nierzadkiej jezdzie w terenie przechyl sie powieksza.
sprobujcie puscic lekko sprzeglo z zapietym 1 biegiem przy wcisnietym hamulcu na postoju - misio przodem przechyla sie w prawo jak srubka :wink:
MMC rozklada rece, przyznajac ze przechyl jest duzy ale miesci sie w normie - tylko jakiej hehe . Sporej czesci kierowcow to nie przeszkadza. Ilu wlascicieli z forum i nie tylko zrobilo juz przebiegi ponad 100kkm i zadowoleni :lol: Od roku mam ciekawe hobby - chodze z miarka i mierze wszystkie napotkane elki i kazda jest tak samo krzywa :badgrin: Ludzie zyja z tym i jest luz. Mi przeszkadza bo ma to tez wplyw na bezpieczenstwo jazdy. Pozostaje zainwestowac w nowe zawieszonko, opchnac "krzywego cielaka" :mrgreen: Konkurencja na razie tez cos nie poraza oferta :roll:
_________________
nam
 
 
fuchmen 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 136 KM INTENSE PLUS/2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-12-2008, 19:57   

Pomierzylem swojego 2-dniowego 'cielaka' i wyszlo:
LP - 85,5 cm
PP - 87,5 cm
LT - 91,5 cm
PT - 93 cm

Po odebraniu go z salonu, przez kilka kilometrow auto sciagalo na prawo. Po kilkunastu kilometrach ten objaw znikl. Teraz moge przy 140 puscic kierownice i idzie idealnie prosto. Widocznie ten typ tak ma.
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 19-12-2008, 22:27   

nie puszczaj kierownicy przy duzej predkosci! :badgrin: no czyli sie potwierdzilo: masz oryginalnego, zdrowego L200 bez historii wypadkowej. Witam i pozdrawiam 2 cm na lewo :mrgreen:
_________________
nam
 
 
cyceron1 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 2005r
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Gan
Wysłany: 22-06-2009, 22:34   witam wszystkich

pozdrowienia z Norwegii dla wszystkich. jestem nowo upieczonym posiadaczem Elki 2005r i jak na razie chwale
_________________
mówić prawdę, czy to co ludzie chcą usłyszeć?
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-06-2009, 08:16   

Cyceron1 witaj na forum.
Dziekuje w imieniu uzytkownikow dzialu L200 i wlasnym za pozdrowienia. :wink:
Jesli masz jakies zdjecia to sie pochwal. :mrgreen:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
cyceron1 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 2005r
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Gan
Wysłany: 24-06-2009, 19:26   

prosze bardzo kilka fotek:
http://www.fotosik.pl/pok...8e51273f33.html
http://www.fotosik.pl/pok...d451bb98a7.html
i serce mojej elki : http://www.fotosik.pl/pok...cb8005b167.html
_________________
mówić prawdę, czy to co ludzie chcą usłyszeć?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.