Przesunięty przez: lukasz12 31-01-2010, 13:36 |
brak reakcji komputera... |
Autor |
Wiadomość |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-12-2008, 13:33 brak reakcji komputera...
|
|
|
po przejechaniu 200 km zatrzymalem sie juz pod domem zgasilem silnik, wsiadam chce odpalic i nic...tzn kreci ale nie pali. zawsze (jak jest ok) po przekreceniu zaplonu pala sie wszystkie kontrolki, teraz pala sie wszystkie oprocz "check engine" czyli jakby komputer zdechl (jakbym podlaczyl diode gto by nie bylo odzewu) kiedys juz o tym pisalem myslalem ze to immobilaiser ale juz nie wiem, moze komputer padl zupelnie? wlasnie kiedys jak mialem taki problem to kilkanascie razy zamknalem samochod otwieralem oczywiscie pilotem zdejmowalem kleme minusowa i jakos po ciezkich bulach palil, czyli jak przekrecam kluczyk zapala sie check engine i wiem ze zapali teraz sie to nie pali... zdjalem schowek i jest tam pelno komputerow ale nie wiem jak sie za to zabrac nawet do sprawdzenie...
heh ladny mi prezent misiek na swieta zrobil
wszystkim WESOŁYCH SWIĄT!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 24-12-2008, 14:31
|
|
|
Komputer jest przy prawym słupku (od strony pasażera) pod tapicerką. Wymontuj schowek i powinieneś mieć dostęp. No prezent ładny nie ma co...ale na pocieszenie powiem że mój to 2 lata temu w swięta sobie stał i nie było wiadomo kiedy pojedzie dalej...
A tak swoją drogą to gdzie tą Sigmę dorwałeś że taka zmordowana? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-12-2008, 15:12
|
|
|
z holandii.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 25-12-2008, 00:02
|
|
|
a ja ostatnio chciałem sprzedać ....w wakacje... cieszę sie że mam nadal bo człowiek czasami głupoty p......
wesołych swiat |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 25-12-2008, 14:40
|
|
|
Witam.który rok tego autka?mam komputer jak co.Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-12-2008, 15:33
|
|
|
1993, ile taka impreza kosztuje? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 28-12-2008, 18:46
|
|
|
Poszło na PW |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-12-2008, 08:38
|
|
|
to jednak nie komputer, jakis fachowiec powiedzial ze " immobilaiser (stacyjka) nie czyta kluczyka", ma ktos jakis pomysl na to?
[ Dodano: 29-12-2008, 09:27 ]
gosc od dorabiania kluczy powiedzial zeby wyczyscic obwod stacyjki ze tonajczestrza przyczyna tego typu problemow, tylko gdzie jest ten obwod z przodu z tylu nie wiem czy wykrecac cala stacyjke czy jak...? jakas antenka transpondera czy jakos tak... zdjalem obudowe kierownicy widze ta stacyjke ale stoje w miejscu narazie/...
[ Dodano: 29-12-2008, 14:13 ]
a moze macie jakis schemat tej stacyjki? moze jest w manualu? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2009, 08:41
|
|
|
Wiam.
Coż może się mylę ale o ile mi wiadomo w tym roczniku montowany był tylko prosty w konstrukcji imobilajzer zintegrowany z alarmem. Nie ma więc opcji "nieczytania kluczyka". W obwodzie stacyjki wyczyścić można jedynie styki w jej wnętrzu. Nie sądzę aby to pomogło (to nie volkswagen/audi z typową dla tych marek przypadłością padających stacyjek) ale spróbować można. Skoro zdemontowałeś obudowę mechanizm stacyjki masz jak na dłoni - wygląda tak:
Śrubka mocująca ukryta jest od strony zegarów, po odkręceniu elegancko się wysunie. Rozbieraj ostrożnie (w pozycji kablami do góry) ze względu na znajdujące się w środku ruchome styki i sprężynki. Pamiętaj aby po oczyszczeniu prawidłowo (tak jak było) całość złożyć. Ot i tyle...
Pozdrawiam.
ps: Obawiam się, że o ile jak napisałeś pozostałe kontrolki świecą. Problemem będzie sam komputer. Łatwo to sprawdzić, jeśli padł nie będzie emitował kodów... |
Ostatnio zmieniony przez Chi-Man 31-03-2009, 04:49, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-01-2009, 10:23
|
|
|
no wyczyscilem wszystko preparatem kontakt od razu nie bylo dobrze dopiero po paru godzinach i do tej pory jest spoko, zobaczymy dalej a i wymienilem baterie w pilocie, ale nie ma w kluczyku immobilajzera nie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|