awaria- nie wiem czego |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 09-12-2008, 22:15
|
|
|
Piotr Z napisał/a: | w serwisie 1500 zaśpiewali,ale proponowali rabat 20 % bo samochód powyżej 10lat i cześć więcej niż 100 zł |
Cóż za szczordość. Mi zaśpiewali 2400, 2000 z rabtem bo to samo. Niech mnie nie rozsmieszają. W stanach ta część kosztuje w serwisie 151 dolarów USA. Teraz w tej chwili. A ile wziął ten gość ? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Piotr Z
Mitsumaniak

Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 293 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-12-2008, 22:15
|
|
|
jasne żadna tajemnica 250 |
_________________ Pozdrawiam
Piotr
pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 09-12-2008, 22:21
|
|
|
To przyzwoicie, oby tylko pochodziło jeszcze kilka latek. I zwróć uwagę mechanikom żeby sprawdzili pasek rozrządu czy nie oberwał żeby nie było wielkiego BUM. Grzesiek w kombi miał tak że mu pasek spadł jakoś go porwało i dostał się pod pasek rozrządu i było bum. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Piotr Z
Mitsumaniak

Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 293 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-12-2008, 22:23
|
|
|
jasne sprawdzą nie wiem czy ma to znaczenie ale jechałem z 10/h nie więcej |
_________________ Pozdrawiam
Piotr
pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 09-12-2008, 22:27
|
|
|
Ku przestrodze podam linka do tematu.
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#341563 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
krzysiek65
Forumowicz

Auto: DIAMANTE 12v93r.kombi automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 59 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 27-12-2008, 20:01 mam takie koło
|
|
|
są trzy rodzaje tych kół,
wieloklin +wieloklin -zbliżone średnice ,
wieloklin +wieloklin -duża różnica średnic,
wieloklin + klinowy duża różnica średnic
gdyby ktoś potrzebował to niech dzwoni
pozdrawiam
krzysiek 0 609 839 961 |
|
|
|
 |
|