 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 23-03-2007, 00:41 |
Jak rozmonotować zegary w COLT-cie z 1989 (zmiana tarcz) |
Autor |
Wiadomość |
CYGAN-1,3-COLT- [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2006, 01:44 Jak rozmonotować zegary w COLT-cie z 1989 (zmiana tarcz)
|
|
|
szukam specjalisty co pomoze , przeszuakłem dosłownie juz cały internet
wołam do was HELP
jak rozmntowac zegat ( tak zeby wyjać tarcze i podmienić je na inne ) ( trafiły mi sie białe z docietymi otworami serwisowymi )
Czy ktoś wie ? jak to zrobic mam zegar na biórku i co dalej ?
nie mam pojecia ? jesli macie inforamcje gdzie moge znalesc jakis malutki manualik typu ( KNOW & HOW )
powstaje nastepne pytanie , jak postawiac wskazówki zeby licznik nie kłamał ( jest na to jakis patent ?? )
( nie miałem u siebie obrotka . ale kupilem zegar z obrotomierzem . bo naczytałem sie ze to jest PLUG & PLAY powiem ze mam colta 1,3 silniczek 4g13 prosty i genialny zegar pochdzi ( ten z obrotomierzem z COLTA 1,5 ) podbno to samo ? robil to juz moze ktos
Dla chetnego jestem wstanie skolowac drugi taki licznik z obrotomierzem za 70 zł ( to nawet promocyjna cena bo potrafia latac po 100 zeta )
prosze o pomoc mile widzane zdjatka JAK sie dobrac zeby nie uszkodzic i poskladac zeby bylo OKEJ
GG 7374017 |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 26-04-2006, 07:08
|
|
|
hm...
Ściągasz "szybkę" - od tyłu masz zatrzaski - jest ich z 8 szt. - nie ma z tym żadnym problemu....
Później musisz małym śrubokrętem krzyżakowym (przepraszam tu naszego szanownego kolegę Krzyżaka ) odkręcasz śrubki te w okolicach wskazówek, w sumie chyba 4szt albo 5 juz nie pamiętam - musiałbym zerknąć.... później najgorsza zabaw... musisz śrubkrętem podważyć wskazówki - poprostu je zdemontować... uważaj przy tym aby nie uszkodzić niczego...
No i tarcze masz w rączkach...
Złożyć w kolejności odwrotnej..
Pozdrówka |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2006, 22:05
|
|
|
Ze wskazowkami ostroznie zwlaszcza jesli chodzi o obrotomierz, wskaznik paliwa i temperature, bo baaardo ciezko ustawic je tak jak byly. Drugi raz bym sie juz za to nie bral.
Zaznacz sobie jakos co pokazuja na wlaczonym zaplonie (przy zimnym silniku)wskazowki temp i paliwa, a z obrotomierzem radze wyjac jakos ogranicznik i dac jej opasc tak jak chce i to miejsce zaznaczyc na tarczy (tylko delikatnie)!!!! Jesli nie dasz rady wyjac ogranicznika przeloz wskaowke nad nim. Jest dluga, nie powinno byc problemu.
Zakladaj jakies 30sekund po wlaczeniu zaplonu zeby weszly na swoje miejsce. Uwazaj!
Powodzenia |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 26-04-2006, 22:30
|
|
|
Kolega już chyba wszystko wie...
Patenty patenciki itd... cała sprawa wskazówek - składania, ustawiania itd...
O ostrożności takze było mówione...
Da sobie rady...
Ale kolega ma chyba teraz inny - poważnijszy problem...
POZDRAWIAM |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
CYGAN-1,3-COLT- [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2006, 20:01
|
|
|
koledze zdarzyło sie ugotwać silnik swoja droga ciekawe nigdy bym nie pomyślał ze USZCZELKĘ POD GŁOWICA DA SIE PRZEPALIĆ ( miedzy czwartym a trzecim cylindrem , ostatnio dokonałem dzieki bartkowi , odkrycia sondy lambda w moim GoLasie GL |
|
|
|
 |
|
|