Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
23-03-2007, 00:41
Jak rozmonotować zegary w COLT-cie z 1989 (zmiana tarcz)
Autor Wiadomość
CYGAN-1,3-COLT-
[Usunięty]

  Wysłany: 26-04-2006, 01:44   Jak rozmonotować zegary w COLT-cie z 1989 (zmiana tarcz)

szukam specjalisty :) co pomoze , przeszuakłem dosłownie juz cały internet :)
wołam do was HELP

jak rozmntowac zegat ( tak zeby wyjać tarcze i podmienić je na inne ) ( trafiły mi sie białe z docietymi otworami serwisowymi )

Czy ktoś wie ? jak to zrobic mam zegar na biórku i co dalej ?
nie mam pojecia ? jesli macie inforamcje gdzie moge znalesc jakis malutki manualik typu ( KNOW & HOW )

powstaje nastepne pytanie , jak postawiac wskazówki zeby licznik nie kłamał ( jest na to jakis patent ?? )

( nie miałem u siebie obrotka . ale kupilem zegar z obrotomierzem . bo naczytałem sie ze to jest PLUG & PLAY :) powiem ze mam colta 1,3 silniczek 4g13 prosty i genialny :) zegar pochdzi ( ten z obrotomierzem z COLTA 1,5 ) podbno to samo ? robil to juz moze ktos

Dla chetnego jestem wstanie skolowac drugi taki licznik z obrotomierzem za 70 zł ( to nawet promocyjna cena :) bo potrafia latac po 100 zeta )

prosze o pomoc ;) mile widzane zdjatka ;) JAK sie dobrac zeby nie uszkodzic i poskladac zeby bylo OKEJ :)

GG 7374017 :mrgreen:
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 26-04-2006, 07:08   

hm...

Ściągasz "szybkę" - od tyłu masz zatrzaski - jest ich z 8 szt. - nie ma z tym żadnym problemu....

Później musisz małym śrubokrętem krzyżakowym (przepraszam tu naszego szanownego kolegę Krzyżaka :mrgreen: ) odkręcasz śrubki te w okolicach wskazówek, w sumie chyba 4szt albo 5 juz nie pamiętam - musiałbym zerknąć.... później najgorsza zabaw... musisz śrubkrętem podważyć wskazówki - poprostu je zdemontować... uważaj przy tym aby nie uszkodzić niczego...
No i tarcze masz w rączkach...

Złożyć w kolejności odwrotnej..


Pozdrówka
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-04-2006, 12:44   

Demontaż deski rozdzielczej w C5x - link do działu FAQ gdzie są zdjęcia z service manuala
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2006, 22:05   

Ze wskazowkami ostroznie zwlaszcza jesli chodzi o obrotomierz, wskaznik paliwa i temperature, bo baaardo ciezko ustawic je tak jak byly. Drugi raz bym sie juz za to nie bral.

Zaznacz sobie jakos co pokazuja na wlaczonym zaplonie (przy zimnym silniku)wskazowki temp i paliwa, a z obrotomierzem radze wyjac jakos ogranicznik i dac jej opasc tak jak chce i to miejsce zaznaczyc na tarczy (tylko delikatnie)!!!! Jesli nie dasz rady wyjac ogranicznika przeloz wskaowke nad nim. Jest dluga, nie powinno byc problemu.

Zakladaj jakies 30sekund po wlaczeniu zaplonu zeby weszly na swoje miejsce. Uwazaj!


Powodzenia
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 26-04-2006, 22:30   

Kolega już chyba wszystko wie...

Patenty patenciki itd... cała sprawa wskazówek - składania, ustawiania itd...

O ostrożności takze było mówione...

Da sobie rady...

Ale kolega ma chyba teraz inny - poważnijszy problem...

POZDRAWIAM
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
CYGAN-1,3-COLT-
[Usunięty]

Wysłany: 30-04-2006, 20:01   

:D koledze zdarzyło sie ugotwać silnik :) swoja droga ;) ciekawe :) nigdy bym nie pomyślał ze USZCZELKĘ POD GŁOWICA DA SIE PRZEPALIĆ ( miedzy czwartym a trzecim cylindrem :) , ostatnio dokonałem dzieki bartkowi , odkrycia sondy lambda w moim GoLasie :) GL
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.