Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
czy warto 3000?
Autor Wiadomość
marcovan
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 23:43   

Hubeeert napisał/a:
Kupując tani 3000GT kupujesz trupa. Nie masz pieniędzy - nie kupujesz 3000GT. Przepraszam za brutalność ale taki jest fakt.

Hm. Do zakochanego taki argument nie trafia niestety. Poczekam, może się zdarzy jakaś okazja. Jak się kocha, to i ze dwa latka nawet można poczekać. A np. w necie znalazłem ogłoszenie z lutego 2005 r. o sprzedaży VR4 (kupiony u dealera chyba w 1995 r. i tamże serwisowany i I właściciel chyba z Łodzi) za cenę niewiele ponad 30 000 zł. To chyba niezła okazja?
BTW. obecnie na Allegro jest z 92 r. za 11000 zł, ale ma uszkodzony wał. Czy to chodzi o wał korbowy? Ile kosztuje naprawa?
Hubeeert napisał/a:
Tylko dwa ostatnie miały turbo

Czyli, jeśli dobrze zrozumiałem, 330 i 285 KM mają turbo, a dokładniej bi-turbo, a 225 i 180 KM nie mają turbiny? A więc można zaryzykować gaz w tych słabszych?

P.S. Wielkie dzięki za objaśnienia i proszę o więcej. A czy mógłbyś napisać lub zapodać linka z osiągami i spalaniem dla poszczególnych wersji silnikowych?
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2006, 00:47   

marcovan.. pytanie podstawowe...ile masz miesięcznego dochodu. bo to auto Cię zeżre. zanim doprowadzisz jakiegoś 3000 GT do kupy to musisz wygospodarować min. 1000 zł miesięcznie na naprawy, a nawet jeśli nie wykorzystasz tego przez miesiąc czy dwa to w trzecim może Ci się coś spieprzyć za te dwa poprzednie... dodatkowo paliwo, no i opłaty.
tym bardziej że widzę że się przesiadasz ze zdecydowanie prostszego i mniej awaryjnego samochodu.
3000 GT owszem - ale jak Cię stać jeszcze na jedno auto do codziennej jazdy.
 
 
marcovan
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2006, 08:27   

shovel napisał/a:
min. 1000 zł miesięcznie na naprawy

O, kurna, kupa kasy. Dochody zdecydowanie za niskie, ale ja i tak popełnię ten mezalians. Kocham i już, tylko dlaczego, cholera, wszyscy odradzają?
Cytat:
widzę że się przesiadasz ze zdecydowanie prostszego i mniej awaryjnego samochodu
To jest w ogóle bezawaryjny samochód.
Cytat:
3000 GT owszem - ale jak Cię stać jeszcze na jedno auto do codziennej jazdy.
No ja się nigdy nie rozstanę z moją Madzią. Mam ją od nowości, a to już 14 lat stuknie w tym roku. Jak widać jestem wierny w miłości.
Chłopaki! Nie odradzajcie tylko pomóżcie znaleźć rozwiązanie, jak wybrać najtańszą w zakupie i utrzymaniu opcję? Podajcie te osiągi i spalanie dla różnych silników! I jeszcze jedno: Ile trzeba włożyć na dzień dobry w taką używkę: rozrząd, płyny, coś jeszcze?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-08-2006, 08:54   

Najtańsza opcja i nawet szybka (bez AWD i turbo) to wersja SL 24v. Pogadaj z Arrow'em - on taką posiada i naprawdę sporo w niej SAM zrobił, więc ma najlepsze pojęcie na ten temat.
Dosyć długo go nie ma na forum - wakacje. Zapytam go przez SMS czy zgadza się, żeby podać swój nr kom. i może wyślę Ci na PM.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-08-2006, 11:22   

marcovan napisał/a:
Czyli, jeśli dobrze zrozumiałem, 330 i 285 KM mają turbo, a dokładniej bi-turbo, a 225 i 180 KM nie mają turbiny? A więc można zaryzykować gaz w tych słabszych?

Można jak najbardziej. Co prawda mają napęd FWD i instalacja powinna być IV generacji ale da sie zagazować te samochody.
arrow i witek w-wa polecam kontakt z nimi - mają pojęcie o tym w jakim stanie są 3000GT w Polsce.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-08-2006, 11:26   

Już wysłałem mu namiary na Arrowa - na pewno rozwieje wszelkie wątpliwości.
 
 
arrow
[Usunięty]

Wysłany: 12-08-2006, 23:39   

Czesc marcovan ,wiec dzwon smialo pogadamy,chetnie pomoge Ci znalezc w miare dobre 3000GT za rozsadne pieniadze ,nie jest to latwe i samochod wymaga prawie zawsze sporo pracy ale warto sie tym zajac skoro tak sie napaliles,wiem co o tym :mrgreen: wiec jak tylko bedziesz mial ochote rozpoczac przygode z 3000GT to zadzwon i dzialamy ja jestem otwarty, sorry z gory ze dopiero teraz pisze ale sezon wakacyjny trwa.. widzimy sie wszyscy na zlocie!! 8)
 
 
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2006, 16:37   

siemka chlopaki tak czytam to co nie ktorzy z was pisza o tych 3000gt,i az plakac mi sie chce ............ :cry: :cry: :cry:
A czemu ?
Bo wynika z tego ze mits 3000gt to najgorszy samochod. Wynika z tego co nie ktorzy pisza ze lepiej jezdzic malcem albo syrena niz 3000gt, ze ciagle sie psuje i wogole ze trzeba klasc w niego 1000.zl co miesiac. To ........sorrki.......ale to co to za zlom skoro caly czas cos sie psuje. Na to wyglada ze mits to zwykly SZAJS NA KOLACH... A JEZELI CHODZI O SPALANIE TO JAK NIE KTORYM PALI ON 30L.NA 100K/M to juz wogole chce mi sie ryczec jak czytam cos takiego. ALBO ZE SKRZYNIE SIE SYPIA TO ALBO TO JEST ZLOM ALBO KTOS NIE UMIE JEZDZIC.

A TERAZ PARE SLOW O MNIE MITS 3000GT VR4.OCZYWISCIE ZAGAZOWANY I CHODZI JUZ NA GAZIE DWA LATA I NIC SIE NIE DZIEJE........A KTOS TAM NAPISAL ZE TURBO SZLAK TRAFI..EEEEE TAM :wink: :wink:
SPALANIE MOJEGO TO JAK GO NIE DEPCZE TO 12....14/L100 A W MIESCIE14..17L.I TAK PO ZA TYM TO O.K .....ACHA I JESZCZE JEDNA SPRAWA DLA TYCH CO MOWIA ZE NIE DA RADY GO PRZEROBIC..CHODZI MI O KIEROW......MOJ JEST Z ANGLI..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: OWSZEM BYLO TROCHE ROBOTY ALE BYLO WARTO UKLAD KIER.KUPILEM Z ROZBITKA I JEST O.K.... ILATA ILATA...... Wiec dlatego jak czytam te posty to za leb sie lapie co nie ktorzy maja za 3000gt............ :| :| :| :| .....I TERAZ JEDNA RADA DLA ZAKOCHANYCH W 3000GT......LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO AUTO Z POLSKI BO TU SA PO PROSTU PADLINY I ZLOMY :cry: :cry: :cry: :cry: ZAJEZDZONE TYLKO I WYLACZNIE Z NIEMCY ALBO ANGLIK.....BO W POLSCE TO 3000GT KTORE SA NA SPRZEDANIE NADAWAJA SIE NA ZLOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM. I TYLE ........A DLA NIE DOWIARKOW BEDA NIEDLUGO ZDJECIA MOJEGO MISIA...ALBO ZAPRASZAM DO MNIE DO TORUNIA DO OBEJRZENIA MOJEGO I UWIERZENIA W TO CO NAPISALEM....ZDJECIA NIE DLUGOBEDA... TO NARAZIE LUDZIE........ :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 02-10-2006, 19:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-10-2006, 19:39   

Edytowałem trochę Twojego posta bo się go czytac nie dało.
Z uwag - nie pisz z włączonym Caps Lockiem.

Co do tego co wcześniej napisano o 3000GT
1. Skrzynia - znane są problemy z tym samochodem i zastosowaną w 1GEN skrzynią. 2G była lepsza ale i tak poprzecznie zamontowany silnik nie jest tu najlepszym pomysłem.
2. Turbiny - jak to turbiny - łatwo je zabić. Gaz nie pomaga w osiągnięciu przez nie długowieczności.
3. Przekładka kierownicy - nie widziałem Twojego samochodu więc nie komentuję. W Mitsu są asymetryczne przegrody czołowe i stwarza to sporo problemów przy przekładkach.
4. Samochody z Polski - zdanie mam takie jak Ty.
5. Spalanie - moje 1,6 turbo potrafi spalić po mieście 17 i więcej na 100 km :mrgreen:


Czekamy na zdjęcia :mrgreen: zapraszam do działu FAQ->Downloads->Mitsubishi Service Manuals->3000GT jest tam serwisówka do 3000GT kompletna do 1 i 2 Generacji.

I witaj na Forum :mrgreen:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2006, 19:41   

chlopaki mam jeszcze dwa pytania :?: :?: :?: tak patrze na ceny 3000gt w niemczech i zastanawiam sie czemu one sa az tak drogie???? :( :( :( :( no i drugie czemu nie robia juz aut z otwieranymi lampami...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-10-2006, 19:58   

lukasz napisał/a:
zastanawiam sie czemu one sa az tak drogie????

Bo to dobry mało awaryjny samochód o rewelacyjnym a zarazem nie tak bardzo jak na przykład Supra oklepanym wyglądzie
lukasz napisał/a:
no i drugie czemu nie robia juz aut z otwieranymi lampami...

Bo musieli :evil: face-lift zrobić niestety..... No i moda się zmieniła wtedy...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 26-01-2007, 20:41   

tak sie tylko pochwalic chcialem, identycznego widzialem tydzien temu umnie w colchester, stalem kolo niego , jak odjechal omalo sie niezesikalem, ten sam kolor, ta sama gleba i felgi, prawdopodobnie stalem kolo najszybszego gto na swiecie :D

gto 10 sek
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2007, 15:45   

Nie moge powiedziec ze 3000gt to cudo na kolkach ale ten samochod ma cos w sobie. Nie bede juz opisywal ile ja wsadzilem w silnik ,skrzynie i inne rzeczy ale pomimo tych wsadzonych pieniedzy i ukruceniu mojego zycia przez nerwy jakie stracilem to i tak mam nadzieje ze nie bede musial go sprzedac. Obecnie moja kochana miska stoi w garazu juz baaaaaardzo dlugo. Nie wiem tylko czemu nie trzymaja sie ceny tego auta na poziomie np.Supry???
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2007, 17:42   

vr4 napisał/a:
...Nie wiem tylko czemu nie trzymaja sie ceny tego auta na poziomie np.Supry???
bo tak jak juz wczesniej pisano w kraju sa same trupy, a te dobre i dobrze zrobione nie sa na sprzedaz. wiec albo kupujesz trupa i wsadzasz w niego ogromne pieniadze nie bedac pewien nigdy efektu, bo sa tez one zazwyczaj po kraksach aby byly tansze przy imporcie. Albo kupujesz np z Niemiec duzo drozej ale masz pewnosc ze nic sie nie sypnie. Wersja europa ma jeszcze ten plus ze jest fabrycznie brak ogranicznika predkosci do 250 :)
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
Carlos86 
Nowy Forumowicz

Auto: BMW e36
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 2
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 29-12-2008, 00:27   Mitsubishi 3000 GT VR4

Mam rozumieć że te mitsubishi napewno będzie autkiem w które będę musiał kupe kasy włożyć ??? http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7352103
_________________
Carlos :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.