błąd 55 po diagnozie komputerowej silnika |
Autor |
Wiadomość |
jelcyn777
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1,8 E52A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2008 Posty: 8 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 23-12-2008, 20:14 błąd 55 po diagnozie komputerowej silnika
|
|
|
Witam
miałem problem z moim galantem a dokładnie z obrotami(na gazie wysokie na benzynie falowały jak wachlarz gejszy)
jedni pisali silnik krokowy inni sonda lambda pojechałem do jednego mechanika to stwierdził ze przepływomierz inny mówi że nie to sterownik silnika więc miałem już takiego kręćka w głowie że pojechałem na podłączenie pod komputer i mam 3 błędy
na dwa znalazłem odpowiedzi tu http://mitsubishifan.webpark.pl/
13 - czyli czujnik temp. powietrza
41 - wtryskiwacz(e)
ale nie ma tam błędu 55 pisanego jako ISC SERVO V.
czy ktoś wie co to za błąd co on oznacza
pozdrawiam |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 23-12-2008, 22:30
|
|
|
jelcyn777 napisał/a: | ale nie ma tam błędu 55 pisanego jako ISC SERVO V.
czy ktoś wie co to za błąd co on oznacza |
O ile dobrze pamiętam,to jest błąd silnika krokowego.
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
jelcyn777
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1,8 E52A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2008 Posty: 8 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 29-12-2008, 17:58
|
|
|
To zabieram się za zamawianie części
a jeszcze takie pytanko gdzie znajduje się miernik temperatury powietrza i skąd go wziąć ?
czy może mi ktoś nawet fotkę wstawić
silnik 4G93
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 29-12-2008, 20:59
|
|
|
Cytat: | a jeszcze takie pytanko gdzie znajduje się miernik temperatury powietrza i skąd go wziąć ? |
Nie jestem pewien na 100%,ale czujnik temperatury powietrza
najpewniej znajduje się w przepływomierzu.
Miałem ten błąd,ale kilkakrotnie wyjąłem i włożyłem wtyczkę,
i błąd zniknął
Możliwe że któryś styk nie miał przewodności
|
_________________
 |
|
|
|
 |
jelcyn777
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1,8 E52A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2008 Posty: 8 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 30-12-2008, 08:44
|
|
|
a po wyjmowaniu i włożeniu tej wtyczki restartowałeś komputer ? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 30-12-2008, 11:05
|
|
|
jelcyn777 napisał/a: | a po wyjmowaniu i włożeniu tej wtyczki restartowałeś komputer ? |
Tak,oczywiście,powinno się zrestartować ECU. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jelcyn777
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1,8 E52A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2008 Posty: 8 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 05-01-2009, 11:40
|
|
|
a pytanko jeszcze czy wtryskiwacze od 2.0 (4g63) beda pasować do 1.8 (4g93) ? czy to juz jest całkiem co innego
pytam się bo nie mogę znaleść wtryskiwaczy akurat do (4g93)
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 05-01-2009, 17:48
|
|
|
Wtrysków szukaj typowo od tego modelu.
Na początek spróbuj wyczyścić. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|