Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi cordia- dziwna wajcha przy biegach
Autor Wiadomość
szkapa 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-01-2009, 21:25   Mitsubishi cordia- dziwna wajcha przy biegach

Czy może mnie ktoś uświadomić co to jest za wajcha??
Dla znawców może to jest śmieszne pytanie, ale ja nie mam pojęcia.
Z góry dziekuję za opdowiedź.
 
 
Why_ka 
Nowy Forumowicz


Auto: Fiat/Lancia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-01-2009, 21:52   

zdjęcie by pomogło :wink:
Stawiam na opcjonalny napęd 4wd.
_________________

 
 
 
szkapa 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-01-2009, 23:30   

Sprawa jest zamknięta.
Po intensywnym szperaniu po necie w koncu znalazłem odpowiedź.
Chodziło mi o to:

http://en.wikipedia.org/w...ershift_001.JPG

Ja to rozumuje z tego co przeczytałem jako tryby pracy skrzyni albo cós takiego, albo taki piąty bieg.
Nawiasem to u mnie ona jest po lewej stronie i troche krótsza.

Ale dzięki za opdowiedź :)
 
 
Why_ka 
Nowy Forumowicz


Auto: Fiat/Lancia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-01-2009, 23:55   

swoją drogą - może kolega pokazałby autko? :wink:
_________________

 
 
 
szkapa 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 02-01-2009, 10:15   

Tak naprawde to się przymierzam do kupna cordi własnie z taka skrzynia biegów.
Jak już pisze to chciałem zadać kilka pytań, a mianowicie:
1. Jak rozróznić silnik 1.6 turbo od 1.8 turbo (nie parząc na dowód rejestracyjny)?
2. Czy wlot na masce może nam coś powiedzieć więcej(np. wiekszy silnik, jaks wersja) czy poprostu każda cordia mogłaby miec taki wlot fabrycznie?
3. Oglądajć na necie zdjęcia i filmiki nie spotakłem się z cordia z takim grilem jak w tej aukcji, tak samo wycieraczki na reflektorach, może to ktoś wyjaśnić?
4. Czy z częsciami do cordi jest krucho?

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7386210

To jest cordia do której się przymierzam, ale powoli sie się zniechecam, bo ponoc ma pęknięta obudowę turbiny i zyga olejem, a po drugie tutaj trzeba dojść troche włożyc kasy i czasu.
a wy jak myślicie?
Jaki koszt naprawy takiej turbiny?

Z góry wilekie dzięki za odpowiedzi :)
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 07-01-2009, 10:19   

turbina turbinie nie rowna, i zawsze jest lepiej zamiast naprawiac znalesc jakas mlodsza i nowoczesniejsza turbinke ktora by tam pasowala.

Na forach tuningowych sa czasem opinie o warsztatach ktore naprawiaja turbiny, jest jednak bardzo duzo negatywnych opinii o jakosci uslug.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Gorzkim
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2009, 18:38   

szkapa napisał/a:
Tak naprawde to się przymierzam do kupna cordi

witam, a ja z innej beczki. wpadl mi kiedys w rece prospekt mitsubishi cordia - jest starsznie stary, niemiecki, dosc cienki - chyba 16 stron, ale jest troche fotek (m.in wspomniana wajcha :lol: ) oraz danych technicznych. jezeli nie masz takiego moge ci go przeslac na adres (ja juz go obejrzalem), ew jakis scan zrzucic gdzies. w razie czego pisz na priva.
pozdrawiam!
 
 
robko29 
Nowy Forumowicz

Auto: Citoen zx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 06-11-2009, 17:50   Wajcha przy zmianie biegów

Witam Wszystkich.
Odnośnie pyt. jest to zmiana przekładni głównej skrzyni biegów. Tak jak w rowerze jeżeli chcemy moc to zmieniamy na tzw. mlynek na przedniej przerzutce, a szybkość to na odwrót.
Można ją zmieniać w czasie jazdy bardzo przydatne przy wyprzedzaniu. Gwiazdka na pulpicie po przełożeniu wajchy do przodu oznacza przełożenie sportowe. Przełożenie wajchy do tyłu gaśnie gwiazdka i zmieniaja się przełożenia na długie biegi ale auto jest słabsze.

Poszukuję Cordii do kupienia. miałem kiedyś takie auto ale silnik padł. Chętnie zamienię mam citroena. pis. na e-mail lub priv
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.