 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E52A 1.8] E52/LPG/ szarpanie podczas jazdy na równej drodze |
Autor |
Wiadomość |
MakroSerwis
Mitsumaniak

Auto: Galant i inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 37 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 03-01-2009, 00:32 [E52A 1.8] E52/LPG/ szarpanie podczas jazdy na równej drodze
|
|
|
Auto, jak w temacie. Galant E52, czyli 4G93. Samochód wyposażony w instalację LPG opartą na prostym sterowniku Autronic AL-600. Na LPG ma wysokie obroty biegu jałowego - ok.1500. Na benzynie nie sprawdzę w chwili obecnej, ponieważ jest zbyt niskie ciśnienie paliwa (pompa lub regulator, jeszcze nie wiem) i po chwili pracy chodzi na 3 cylindry. Podejrzewam, że obroty celowo podkręcono, aby łatwiej samochód było uruchomić, gdyż AL-600 nie ma opcji odpalania na samym LPG, przełącza dopiero przy ok. 2000 obr./min. Problem jest taki, że trudno pojazd utrzymać bez szarpania na niskich obrotach (podczas jazdy), puszczę pedał gazu, to hamuje silnikiem, wcisnę głębiej, to przyspiesza. Kiedy jednak chcę jechać płynnie po płaskiej drodze (bez obciążenia, gaz lekko wciśnięty) przy 1600-2200 obr./min., to wpada w tzw. "padaczkę" - trzeba docisnąć, lub popuścić gaz.
Nie robiłem jeszcze żadnych regulacji. Problem pewnie błahy, ale nie chcę wyważać otwartych drzwi, jeżeli jest to być może typowa usterka dla tego motoru i zdarzały się Wam takie przypadłości. Proszę o sugestie. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 03-01-2009, 10:48
|
|
|
Sprawdz układ zapłonowy.tzn.świece,przewody,kopułka palec |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|