Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Ściąga na lewo i stuki pod deską rozdzielczą
Autor Wiadomość
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2009, 20:34   [CA1A 1.3] Ściąga na lewo i stuki pod deską rozdzielczą

słuchajcie mam maly problem ze swoją żabką a mianowicie podczas jazdy jesli puszcze lub trzymam ja lekko kierownice to żaba bardzo mi zjezdza w lewą stronę i musze dosyć czesto kontrować co to może być?nastepna rzecz podczas dodawania gazu w okolicach poduszki powietrznej dla pasażera strasznie cos tam lata tak jakby sie cos poluzowało co to może byc i jak mam tam sie dostać żeby sprawdzić co się stało?czy ma ktoś metalowe żabki lub gdzie mozna dostać od tapicerki tylniej klapy poniewaz gdzies i w jakis sposob poluzowała sie i zdjałem ja a tu brakuje mi 5 żabek i strasznie mnie to irytuje poniewaz podczas jazdy slychac jak jest poluzowana i a ze wole jak jest wszystko idealnie dopasowane to strasznie mnie to irytuje z góry dzieki za pomoc
_________________
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



Ostatnio zmieniony przez 07-01-2009, 08:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-01-2009, 20:37   

Sprawdź zbieżność w stacji diagnostycznej. Pewnie coś się wyrobiło i powstał luz.

Trzeszczenia sprawdzisz jedynie stukając lub szarpiąc w miejscu gdzie trzeszczy. Do poduszki jest dostęp jak zdejmiesz schowek.

Żabki można dostać w sklepach motoryzacyjnych. Są różne do wyboru. Weź swoją na wzór. Lub popytaj na allegro od jakiegoś rozbitka w okolicy.
_________________


 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2009, 20:46   

tresorex napisał/a:
Sprawdź zbieżność w stacji diagnostycznej. Pewnie coś się wyrobiło i powstał luz.

Trzeszczenia sprawdzisz jedynie stukając lub szarpiąc w miejscu gdzie trzeszczy. Do poduszki jest dostęp jak zdejmiesz schowek.

Żabki można dostać w sklepach motoryzacyjnych. Są różne do wyboru. Weź swoją na wzór. Lub popytaj na allegro od jakiegoś rozbitka w okolicy.


jutro pojade do stacj diagnostycznej i zobaczymy co sie tam dzieje
a jesli chodzi o te trzeszczenia jutro sprawdze tak jak mowisz
o żabki pytałem sie brałem na wzór i w każdym mi powiedzieli ze tylko mozna takie dostać w oryginalnym serwisie misiaków a nawet nie ma jakiegos zamienika
popytam jeszcze na allegro no zobaczymy moze cos to pomoże
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
orz1 
Mitsumaniak


Auto: mitsubishi Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 147
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 05-01-2009, 21:11   

czy to się dzieje od momentu przełożenia kół na zimowe, chodzi o ściągaie?? a co do żabek to nawet nie wiem co to jest :D zrób foto i pokaż :wink:
_________________

 
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 06-01-2009, 20:34   

ściąganie może występować także jeśli przyciera jedna strona na hamulcach.Mogą być zapieczone cylinderki ,które powodują delikatne przycieranie klocków hamulcowych .Samochód będzie wtedy ściągał na stronę przycierającą .Podnieś samochód -przód i zakręć kołem .Naciś nij na hamulec i ponów próbę .Koło powinno się kręcić bez oporów .Ta sama próba z drugim kołem .Jeśli będzie dobrze to szukać usterki w zbieżności lub dobrze obejrzeć ogumienie albo wyważenie ponowne .
 
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2009, 23:31   

dzisaj bylem na stacji diagnostycznej i jest niby ok a i tak nadal sciaga mi lewa strone a to sie dzieje od momentu jak zmienilem kola na zimowe, a jesli chodzi o "żabki" to sa takie metalowe jakby zaciski co mocuje sie je od tapicerki tylniej klapy do balchy
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2009, 00:07   

pszwar12 napisał/a:
to sie dzieje od momentu jak zmienilem kola na zimowe


Skoro wczesniej nie miales z tym problemow to szukaj przyczyny w kolach :P Zle wywazenie, nierowne cisnienie w oponach, ktoras z opon jest uszkodzona itp. :P
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2009, 08:30   

Co do kół - sugeruję udać sie do dobrego wulkanizatora na doważenie kół.
Stuki w konsoli środkowej - czy są to stuki czy może brzęczenie w okolicach 3000-4000 rpm?
A stuki z tyłu - zapewne masz na myśli blaszane spinki mocujące tapicerkę tylnej klapy. Dostaniesz takie tutaj. Są też dostępne w niektórych sklepach z częściami, ale trzeba dać na wzór, bo nie sa skatalogowane, że pochodzą od takiego czy innego modelu.
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-01-2009, 10:06   

gregorbu napisał/a:
Stuki w konsoli środkowej - czy są to stuki czy może brzęczenie w okolicach 3000-4000 rpm?
jest to brzęczenie w okolicach 3000 -4000 rpm
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2009, 11:01   

pszwar12 napisał/a:
gregorbu napisał/a:
Stuki w konsoli środkowej - czy są to stuki czy może brzęczenie w okolicach 3000-4000 rpm?
jest to brzęczenie w okolicach 3000 -4000 rpm
Obawiam się, że usunięcie tego brzęczenia może być trudne i może się też okazać, że ten typ tak ma. Probowałem z tym walczyć przez 4 lata i nie udało mi się zlokalizować źródła tego brzęczenia. Co więcej - w Lancerze CB jest dokładnie to samo, a Harpagan mówił mi kiedyś, że w jego obydwu Coltach CA też to było. :roll:
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-01-2009, 14:41   

teraz mam urlop to troche pogrzebie i moze cos mi sie uda z tym zrobic
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.