Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Eclipse 1G
Autor Wiadomość
Grucha_pl
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2006, 23:33   Mitsubishi Eclipse 1G

Witam

Za jakis czas bedzie trzeba kupic samochodzik. Moj wybor padnie raczej na Mitsubishi Eclipse pierwszej generacji.

Niestety interesuje mnie glownie wersja z Turbina - naped raczej FWD z racji malych srodkow finansowych (ok. 10.000 - slyszalem ze za tyle mozna dostac GS-T)... Problem jest taki ze nigdzie nie moge sie doszukac tych modeli - wszedzie tylko GS 150PS i nic innego... Allegro, Trader, Gratka, AutoScout24, Mobile... wszedzie tylko GS 150PS i brak Turbiny...

Powiedzcie mi w jaki sposob zdobyc, i jakie sa to faktyczne koszty, bo spodziewam sie ze bedzie trzeba sprowadzac, takiego auta. Do wydania jest 10.000 PLN - czy jest mozliwy zakup Eclipse'a 1G 195PS ktory nie zostanie przyslowiowa skarbonka bez dna?


Ponadto prosilbym o opinie o awaryjnosci modeli Turbinowych jak i GS'a.

Bede bardzo wdzieczny za wszelkie informacje.


Pozdrawiam
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-05-2006, 18:48   

Wypowiem się tylko w temacie ceny: za tę, którą podałeś będziesz szukał do usr...ej śmierci w dobrym stanie lub trafisz szybciej na skarbonkę bez dna. Niecałe dwa lata temu przywiozłem Eclipse z Niemiec za ok. 1800 Euro w wersji GS rok 93, stan wizualny Ok, wyposażenie działało ale silnik...brał olej. Ktoś pojeździł, przestraszył się że spala olej i wstawił do komisu. Kupiłem ze względu na wygląd, choć sam silnik też zły nie był. Na twoim miejscu nie liczyłbym na szansę powodzenia, z jednego powodu: takich aut w dobrym stanie nie ma na rynku wtórnym do czasu aż się nie zepsują. Potem trzeba sporo zapłacić za remont, więc lepiej sprzedać. Jeżeli trafi na Ciebie, to albo bedziesz miał szczęście i zrobisz go za niewielkie pieniądze (10-15% szansy) lub - co jest bardziej prawdopodobne - wydasz znacznie więcej niż 10 tyś. Kup Gs-a w dobrym stanie, odłóż trochę pieniążków na silnik turbodoładowany. Wyjdzie na to samo, ale bez niespodzianek.
_________________

 
 
Grucha_pl
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2006, 16:30   

Czyli uwazasz ze w tej cenie jesli juz kupowac Eclipse'a to jedynie GS'a 150PS i faktycznie jest szansa ze trafie na zadbany? Czy jak to zwykle bywa bedzie to "zadbany" model i bede musial wrzucic drugie tyle zeby on sprawnie chodzi..?

Poza tym chcialbym dowiedziec sie o dane techniczne Eclipse'a 1G takie jak moc@rpm, moment@rpm, skala obrotow, przyspieszenie 0-100km, waga, oznaczenia nadwozia, silnika itp sprawy bo nigdzie tego nie moge znalezc...

Do tego interesuje mnie apetyt na paliwo:

Miasto/Trasa/Krecenie silnika na maxa
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-05-2006, 19:56   

Co do opisu, danych, itp. zajrzyj na Mitsubishiklub.pl
Co do pomysłu z kupnem - TAK !! Jeżeli myślisz na poważnie o Turbo to szykuj ok. 4-5 tyś Euro za wersję utrzymaną i do jazdy (niestety 1G w Turbo to prawie wersja kolekcjonerska). Kup GS-a, jeżeli chcesz Eclipse. Ew. poszukaj Galanta vr-4 z tych samych lat co Eclipse. Jeździ w Polsce kilka. W tej chwili rozważ kupno od klubowicza lub jedź na zachód i poszukaj czegoś dla siebie. Tylko nie 50 km za naszą granicą a raczej pod granicę niemiecką np. z Belgią lub Holandią.
_________________

 
 
Grucha_pl
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2006, 20:34   

Juz odwiedzilem Mitsubishiklub.pl i rowniez zapytalem juz od innej strony.

Bede kupowal GS'a - 150PS , osiagi z tego co czytalem nieduzo gorsze od CRX'a 130PS a przynajmniej wyrozniam sie. Po zakupie GS'a powoli bede mogl go doprowadzac do dobrego stanu i bawic sie w stylizowanie wnetrza i budy a kiedy przyjdzie czas ze naprawde zabraknie mi mocy to poszukam samego silnika 4G63T i przeloze, a reszta juz bedzie zadbana - mysle ze ten "sposob" jest najlepszy :)
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 06-05-2006, 18:24   

jesli liczysz ze w przyszlosci kupisz sionik 4g63T za 2-3 tys i przelozysz go i bedzie wszystko gralo to sie grubo mylisz. jelsi nawet zainstalujesz kompletny sionik z turbo, przeplywka, czujnikami i wiazka oraz ECU ( od biedy mozna puscic dodatkowa wiwzke do ECU z GS) , to nie wytrzyma ci seryjna skrzynka dluzej niz rok, razem z oskami. Kompletny swap to by bylo, skrzynka , polosie, ecu + silnik , przeplyka turbo i czujnik spalania stukowego, wtryski 450 cc , regulator cisnienia paliwa turbo , pompa paliwa i inne drobniejsze detale, nie mowie juz o zainstalowanie hamolcow lepszych jak i zawieszenia, Ciezko bedzie ci wychamowac ciezkiego miska z 200 konmi pod maska na 10 calowych tarczach z zaciskiem jednotloczkowym.
 
 
 
Grucha_pl
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2006, 23:12   

Po pierwsze napisalem ze "mozna w przyszlosci" a bo mozna.

Po drugie nie pisalem nic o kosztach - takze nie mow ze liczac 2-3tys to sie przelicze...

Po trzecie - w ten sposob mowiac o hamulcach to... Eclipse'em wogole nie powinno sie jezdzic bez klatki bezpieczenstwa a to tez spory koszt....
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2006, 23:42   

Grucha_pl napisał/a:
Po trzecie - w ten sposob mowiac o hamulcach to... Eclipse'em wogole nie powinno sie jezdzic bez klatki bezpieczenstwa a to tez spory koszt

No cóż - seryjne hamulce to pięta Achillesowa Misków. Wiekszość ma z tym problem - zwłaszcza słabsze wersje.
Proponuję Ci porównanie
Eclipse GSX 2G - tarcze 256mm 200KM
Mirage Turbo '88 - tarcze 266mm 135KM
Pomijając kwestie masy (mirage jest sporo lżejszy) to ja mam większe tarcze z Galanta VR4 a te z Eclipse to zwalniacze. Stary problem i szeroko znany.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-05-2006, 17:50   

Tak czy inaczej : jeżeli znajdziesz wersję Turbo to licz się z kosztami naprawy - nie dostaniesz auta do jazdy. Pozostaje kupno GS-a. Poszukaj dobrze utrzymanego auta od strony mechanicznej a lakier i inne dodatki wizualne to z reszty po zakupie. Na początek 145 koni wystarczy, sam zobaczysz. Silnik 4G63 ciągnie niesłychanie równo od średnich obrotów i kręci się do 7-8 tyś. Niejedną hondę złapiesz, zanim wskoczy na obroty. Poza tym ktoś mi kiedyś powiedział, że czterocylindrowce Mitsubishi to najlepsze tego typu konstrukcje. Wierzę, że to prawda.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.