Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.3] [SILNIK] Syndrom diesla
Autor Wiadomość
KAWA 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 17
Skąd: LU
Wysłany: 07-01-2009, 09:46   [MSS 1.3] [SILNIK] Syndrom diesla

Powitac.

Maly mis ma maly problem. Nazwalem to syndromem diesla.
Wygląda to tak ze generalnie wszytko cacy a na wolnych obrotach silnik klekocze jak diesel. Dodam ze mrozy nie maja z tym nic wspólnego bo klekotal jeszcze jak bylo cieplo. Nie przypominam sobie zeby wczesniej cos takiego bylo slychac. Nie jest to straszne klekotanie ale wyrazne. Troszke mnie to martwi i chyba czas cos z tym zrobic.

Auto to MSS 1,3 GLX 99 r.
Macie jakis pomysl co to? no i gdzie udac sie zeby to sprawdzili w Lublinie ?

A i jeszcze moze ma ktoś na zbyciu zaglówki tylnej kanapy do MSS w miare tanio kolor nie istotny ?

dzieki za wszytkie wskazówki.
_________________
KAWA.
Ostatnio zmieniony przez cns80 19-11-2009, 09:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kolysm 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 07-01-2009, 10:15   

Jaki odgłos jest tego klekotu? Może masz nie szczelny tłumik i dlatego go bardziej słychać?
 
 
 
KAWA 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 17
Skąd: LU
Wysłany: 07-01-2009, 11:06   

no wlasnie taki zaworowy - nie chcialem nic sugerować ale to ewidentnie silnik
moglo sie cos rozregulować?
zawory lub cos cos co moze klekotac ?
_________________
KAWA.
 
 
misiek-misiek 
Mitsumaniak
Kawosz :)


Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 661
Skąd: Pajęczno-okolice
Wysłany: 07-01-2009, 12:17   

Jeżeli ten klekot cichnie po nagrzaniu silnika to zaworki. Nie wyregulujesz bo są regulowane hydraulicznie. Też tak mam w swoim przy zimnym rozruchu, ale to trwa jakieś kilkanaście sekund i przestaje. A poza tym te typy tak mają :twisted:
P.S. Bo możesz słyszeć takie ciche cykanie po otwarciu maski, ale to normalne, bo to wtryskiwacze paliwa.
 
 
 
KAWA 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 17
Skąd: LU
Wysłany: 07-01-2009, 12:43   

no wlasnie i tu pojawia sie sedno sparay

klekotanie na moj gust jest zaworowe
zawory regulowane hydraulicznie a klekotanie pojawia sie tylko na wolnych obrotach przez caly czas (olej jest stan max) jezeli dodam gazu juz przy 1,5 tys obrotow juz nie jest slyszalne

wtryskiwacze jak napisales cykaja a ta gadzina klekocze ;0)

i to wszytko gryzie sie z moim pojeciem o mechanice :doubt:
_________________
KAWA.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 07-01-2009, 14:06   

A rozrząd nie przeskoczył ?
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
remki3
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2009, 14:09   

misiek 1,3 z 99 r. ma hydrauliczne popychacze? Sprawdź, ja u siebie regulowałem.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 07-01-2009, 14:13   

remki3 napisał/a:
misiek 1,3 z 99 r. ma hydrauliczne popychacze?
Też mi nie grało, bo to zmodyfikowany 4G13 :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
misiek-misiek 
Mitsumaniak
Kawosz :)


Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 661
Skąd: Pajęczno-okolice
Wysłany: 07-01-2009, 14:59   

misiek-misiek napisał/a:
Nie wyregulujesz bo są regulowane hydraulicznie.

remki3 napisał/a:
misiek 1,3 z 99 r. ma hydrauliczne popychacze? Sprawdź, ja u siebie regulowałem.

Cytat:
Też mi nie grało, bo to zmodyfikowany 4G13 :)

Przepraszam, przepraszam, przepraszam :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
Moja wina, coś mi się samochodziki z VAGiem popierniczyły :oops:
Za dużo czasu przy kompie spędzam a nie w garażu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mam nadzieję, że nie zostanę potępiony :roll: Obiecuje poprawę :mrgreen: i pójdę jednak w swoim wyregulować.
 
 
 
vaciok 
Forumowicz
vaciok


Auto: MSS 1.3 1999r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 76
Skąd: tarnowskie góry
Wysłany: 07-01-2009, 17:31   

Witam
Luz zaworów w MSS 1.3 zaleca się sprawdzać co 15 -20 tyś. km.
Luz zaworu ssącego 0,25.
Luz zaworu wydechowego 0,30.
Tak gdzieś wyczytałem.
 
 
KAWA 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 17
Skąd: LU
Wysłany: 08-01-2009, 06:32   

pieknie dziekuje za odzew

moral regulowac i basta ;0) tak sie zrobi i juz.
jest juz lokalny znachor namieżony i kolo poniedzialku sie udam

dzieki
_________________
KAWA.
 
 
gm49 
Nowy Forumowicz
maly

Auto: Mitsubishi space star 1.3 200r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 3
Skąd: Piła
Wysłany: 06-08-2009, 09:56   Stukacące zawory

KAWA,
Witam! jestem od dzisiaj na forum. i jeszcze nie bardzo wiem jak się poruszać.
Też mi stukają od czasu do czasu popychacze.Z tego co się oriętuje,to do roku 09.2000 były głowice z potychaczami regulowanymi mechanicznie od 09.2000 (FAMILY) miały już popychacze regulowane hydraulicznie.Chodzi o silnik 1.3 60KW z dwoma katalizatotami i dwoma sondami lambda. EURO 3. Czy ktoś już rozbierał taką głowicę i wie ile jest popychaczy. Czy miałeś już u mechanika i co z tego wyszło:o
_________________
maly
 
 
maniek80 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.3 1999
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 12
Skąd: Koszalin
Wysłany: 06-08-2009, 23:29   

ZAWORY REGULUJEMY NA CIEPŁYM SILNIKU.TO WAŻNE. :!:
 
 
gm49 
Nowy Forumowicz
maly

Auto: Mitsubishi space star 1.3 200r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 3
Skąd: Piła
Wysłany: 07-08-2009, 19:30   

Witam! Po zdjęciu pokrywy zaworów nie ma śrub regulacyjnych luz zaworów.Są w popychaczach regulatory hydrauliczne w tym samym miejscu co śruby regulacyjne w starszych modelach 1.3. Ciekawe rozwiązanie chyba w innych silnikach nie stosowane.Trzeba wyjąć popychacze i wyczyścić. Myślę ,że powodem zacinania regulatorów hydrałlicznych był zabrudzony olej.Dotyczy to silnika 1.3 60kW, montowany od 09.2000. Tak samo regulowany jest luz zaworów w silniku 1.6
Pozdrawiam Wszystkich
_________________
maly
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.