Jak poznać Miśka II genereacji? |
Autor |
Wiadomość |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-01-2009, 09:45
|
|
|
tak Masta |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 06-01-2009, 10:08
|
|
|
Gene napisał/a: | tak Masta |
|
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2009, 14:15
|
|
|
Wygląda na ES, ale czekamy na więcej zdjęć, które wszystko wyjaśnią.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-01-2009, 21:38
|
|
|
zbyszekm2, kapsle na tylnych kołach wyglądają identycznie, co sugerowałoby że to z przodu to jednak kapsle - jak pisze Gene
Ja się przynajmniej tym zasugerowałem
No ale pewno robiono kapsle do tyłu, które wyglądały jak sprzęgiełka z przodu |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
mały marian
Forumowicz

Auto: mitsubihi pajero 2,5 tdi exeed
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 41 Skąd: Tczew/Birmingham
|
Wysłany: 06-01-2009, 22:06
|
|
|
szczechu85, ja osobiście polecałbym silnik 2,8 bo zamiast paska rozrządu ma już łańcuch co jest lepszym rozwiązaniem tech. a spalanie z tego co słyszałem nie różni się tak bardzo (taka mała sugestia) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 06-01-2009, 22:53
|
|
|
Hiszpan napisał/a: | zbyszekm2, kapsle na tylnych kołach wyglądają identycznie, co sugerowałoby że to z przodu to jednak kapsle - jak pisze Gene
Ja się przynajmniej tym zasugerowałem
No ale pewno robiono kapsle do tyłu, które wyglądały jak sprzęgiełka z przodu |
Jak klikniesz trzecie zdjęcie to zobaczysz, ze kapsle z tyłu są inne jak z przodu. kapsle z tyłu mają w środku taką czarną obwódkę co sprawia wrażenie takiej jak przodu, ale jak się przyjrzysz wyraźnie to dostrzeżesz różnice. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 07-01-2009, 08:52
|
|
|
Aaaa, już trybię
Na 2 zdjęciu widać dobrze przednie, a na 3 tylne.
Z przodu są sprzęgiełka automatyczne, a z tyłu kapsle imitujące te sprzęgiełka, aby nie różniły się od przednich |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 07-01-2009, 15:58
|
|
|
Jako posiadacz tzn moja żona Miśka ze sprzęgiełkami na kołach potwierdzam w 95% że są to jednak sprzęgiełka Pozdrówka |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 07-01-2009, 18:39
|
|
|
Też mi to wygląda na sprzęgiełka. Takie jak były montowane w Pajero I |
_________________
 |
|
|
|
 |
malosc
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 92r. 3,0 V20
Dołączył: 13 Sty 2009 Posty: 21 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13-01-2009, 02:41
|
|
|
Panowie pomocy,
przed sekundą sie zarejestrował, zupełna świerzyzna ze mnie, szukam od bardzo dawna Pajero, a teraz trochę tak na wariata wylicytowałem na ebay'u sprzet który mi sie podoba, a że bede w tamtej "okolicy" to podjade zobacze. Ale nie wiem co to za model i nie wiem jak z kolesiem gadać
Mitsubishi Pajero 2,5l Turbo Intercooler V20
Czy z tego da rade obczaić czy to jest super czy easy select ??
Czy Miski II były wypuszczane bez blokady w tylnym moscie ??
Z góry piekne dzieki i proszę o jakies podpowiedzi.
Pozdrawiam
Malosc |
|
|
|
 |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 13-01-2009, 08:15
|
|
|
malosc napisał/a: | Czy z tego da rade obczaić czy to jest super czy easy select ?? |
da rade, na zegarach napewno bedzidzie napis superselect pod kontrolkami napędów
a lewarek bedzie wygladal tak:
Cytat: | Czy Miski II były wypuszczane bez blokady w tylnym moscie ?? |
owszem były, przycisk wlaczajacy blokade mostu znajduje sie w dolnej czesci konsoli srodkowej obok gniazda 12V jest na nim z chyba napis R/D lock albo podobnie:) |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13-01-2009, 09:19
|
|
|
malosc napisał/a: |
przed sekundą sie zarejestrował, zupełna świerzyzna ze mnie, szukam od bardzo dawna Pajero |
Witamy w naszym gronie.
Zwróć szczególną uwagę na to czy napędy działają.Czy zapinają się swobodnie bez zgrzytu.Jeśli kontrolka zapięcia mostów nie świeci się to nie oznacza że jest zepsuty napęd-mogą przepalić się żarówki. Zwróc uwagę na ramę->szczególnie przy tylnym moście.Myślę że masz doświadczenie i znajomość wiedzy odnośnie skrzyni ES i SS.Generalnie bierz tylko z SS. Blachami się nie przejmuj->w miarę łatwo i tanio można naprawić. CHUDYONE czy aby na pewno zdjęcie lewarka jest z SS ??? Coś mi się wydaje że to ES Skrzynka SS nie ma pozycji "N" W moich Miśkach mam skrzynki ES i SS i tak jak napisałem SS nie ma "N". Pozdrówka |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-01-2009, 10:52
|
|
|
jawaldek napisał/a: | Skrzynka SS nie ma pozycji "N" | Waldku juz nie mieszaj. SuperSelect musi miec 4 pozycje 2H, 4H, 4HLc i 4LLc. Moze miec tez pozycje N* ale nie musi. EasySelect wogole chyba* nie ma pozycji N.
* Wersje przystosowane do instalacji wyciagarki mechanicznej.
** Jest tyle roznych wersji, ze twierdzenie na pewno nie ma, jest przesada. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
malosc
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 92r. 3,0 V20
Dołączył: 13 Sty 2009 Posty: 21 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13-01-2009, 11:09
|
|
|
Panowie,
co oznacza oznaczenie V20 (20 zaworów to raczej to pajero nie ma) Na jednym z postów na formu na pytanie o opinie dotyczące "pajero II 2.5 V20" z 93r. (i to tyle opisu), pojawia sie odpowiedz że to niedoceniany model a napęd super select to sprawdzona sprawa. Czy w roczniku 94 były montowane easy selecty ?? Z easy selectem to mógłbym jeszcze zyć, ale bez blokady to juz masakra. Jest szansa aby to sprawdzić z tych niewyraznych zdjec i modelu, czy trzeba sprawdzić przycisk i lewarek ??
Dzieki i sorry za lamerskie pytania.
malosc |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 13-01-2009, 12:22
|
|
|
Cytat: | SuperSelect musi miec 4 pozycje 2H, 4H, 4HLc i 4LLc. Moze miec tez pozycje N* ale nie musi. EasySelect wogole chyba* nie ma pozycji N. |
W moim krótkim Pajero II '96 jest ES z pozycją N i nie ma blokady tylnego mostu a w Longu '94 jest SS też z pozycją N i z blokadą mostu. Dlatego reguły chyba nie ma. |
|
|
|
 |
|