Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak poznać Miśka II genereacji?
Autor Wiadomość
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2009, 09:45   

tak Masta :notworthy:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-01-2009, 10:08   

Gene napisał/a:
tak Masta :notworthy:

:lol:
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2009, 14:15   

Wygląda na ES, ale czekamy na więcej zdjęć, które wszystko wyjaśnią.

Pozdrawiam
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-01-2009, 21:38   

zbyszekm2, kapsle na tylnych kołach wyglądają identycznie, co sugerowałoby że to z przodu to jednak kapsle - jak pisze Gene
Ja się przynajmniej tym zasugerowałem ;)
No ale pewno robiono kapsle do tyłu, które wyglądały jak sprzęgiełka z przodu
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
mały marian 
Forumowicz


Auto: mitsubihi pajero 2,5 tdi exeed
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Tczew/Birmingham
Wysłany: 06-01-2009, 22:06   

szczechu85, ja osobiście polecałbym silnik 2,8 bo zamiast paska rozrządu ma już łańcuch co jest lepszym rozwiązaniem tech. a spalanie z tego co słyszałem nie różni się tak bardzo (taka mała sugestia) :idea1:
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-01-2009, 22:53   

Hiszpan napisał/a:
zbyszekm2, kapsle na tylnych kołach wyglądają identycznie, co sugerowałoby że to z przodu to jednak kapsle - jak pisze Gene
Ja się przynajmniej tym zasugerowałem ;)
No ale pewno robiono kapsle do tyłu, które wyglądały jak sprzęgiełka z przodu

Jak klikniesz trzecie zdjęcie to zobaczysz, ze kapsle z tyłu są inne jak z przodu. kapsle z tyłu mają w środku taką czarną obwódkę co sprawia wrażenie takiej jak przodu, ale jak się przyjrzysz wyraźnie to dostrzeżesz różnice.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-01-2009, 08:52   

Aaaa, już trybię :D
Na 2 zdjęciu widać dobrze przednie, a na 3 tylne.
Z przodu są sprzęgiełka automatyczne, a z tyłu kapsle imitujące te sprzęgiełka, aby nie różniły się od przednich
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 07-01-2009, 15:58   

Jako posiadacz tzn moja żona Miśka ze sprzęgiełkami na kołach potwierdzam w 95% że są to jednak sprzęgiełka :wink: Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 07-01-2009, 18:39   

Też mi to wygląda na sprzęgiełka. Takie jak były montowane w Pajero I
_________________

 
 
malosc 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 92r. 3,0 V20
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-01-2009, 02:41   

Panowie pomocy,

przed sekundą sie zarejestrował, zupełna świerzyzna ze mnie, szukam od bardzo dawna Pajero, a teraz trochę tak na wariata wylicytowałem na ebay'u sprzet który mi sie podoba, a że bede w tamtej "okolicy" to podjade zobacze. Ale nie wiem co to za model i nie wiem jak z kolesiem gadać
Mitsubishi Pajero 2,5l Turbo Intercooler V20


Czy z tego da rade obczaić czy to jest super czy easy select ??
Czy Miski II były wypuszczane bez blokady w tylnym moscie ??

Z góry piekne dzieki i proszę o jakies podpowiedzi.

Pozdrawiam
Malosc
 
 
chudyone 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 209
Skąd: Straszyn
Wysłany: 13-01-2009, 08:15   

malosc napisał/a:
Czy z tego da rade obczaić czy to jest super czy easy select ??

da rade, na zegarach napewno bedzidzie napis superselect pod kontrolkami napędów
a lewarek bedzie wygladal tak:
Cytat:
Czy Miski II były wypuszczane bez blokady w tylnym moscie ??

owszem były, przycisk wlaczajacy blokade mostu znajduje sie w dolnej czesci konsoli srodkowej obok gniazda 12V jest na nim z chyba napis R/D lock albo podobnie:)
_________________
Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 13-01-2009, 09:19   

malosc napisał/a:

przed sekundą sie zarejestrował, zupełna świerzyzna ze mnie, szukam od bardzo dawna Pajero


Witamy w naszym gronie. :lol:
Zwróć szczególną uwagę na to czy napędy działają.Czy zapinają się swobodnie bez zgrzytu.Jeśli kontrolka zapięcia mostów nie świeci się to nie oznacza że jest zepsuty napęd-mogą przepalić się żarówki. Zwróc uwagę na ramę->szczególnie przy tylnym moście.Myślę że masz doświadczenie i znajomość wiedzy odnośnie skrzyni ES i SS.Generalnie bierz tylko z SS. Blachami się nie przejmuj->w miarę łatwo i tanio można naprawić. CHUDYONE czy aby na pewno zdjęcie lewarka jest z SS ??? Coś mi się wydaje że to ES :? Skrzynka SS nie ma pozycji "N" W moich Miśkach mam skrzynki ES i SS i tak jak napisałem SS nie ma "N". Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-01-2009, 10:52   

jawaldek napisał/a:
Skrzynka SS nie ma pozycji "N"
Waldku juz nie mieszaj. SuperSelect musi miec 4 pozycje 2H, 4H, 4HLc i 4LLc. Moze miec tez pozycje N* ale nie musi. EasySelect wogole chyba* nie ma pozycji N.
* Wersje przystosowane do instalacji wyciagarki mechanicznej.
** Jest tyle roznych wersji, ze twierdzenie na pewno nie ma, jest przesada.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
malosc 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 92r. 3,0 V20
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-01-2009, 11:09   

Panowie,

co oznacza oznaczenie V20 (20 zaworów to raczej to pajero nie ma) Na jednym z postów na formu na pytanie o opinie dotyczące "pajero II 2.5 V20" z 93r. (i to tyle opisu), pojawia sie odpowiedz że to niedoceniany model a napęd super select to sprawdzona sprawa. Czy w roczniku 94 były montowane easy selecty ?? Z easy selectem to mógłbym jeszcze zyć, ale bez blokady to juz masakra. Jest szansa aby to sprawdzić z tych niewyraznych zdjec i modelu, czy trzeba sprawdzić przycisk i lewarek ??

Dzieki i sorry za lamerskie pytania.
malosc
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 13-01-2009, 12:22   

Cytat:
SuperSelect musi miec 4 pozycje 2H, 4H, 4HLc i 4LLc. Moze miec tez pozycje N* ale nie musi. EasySelect wogole chyba* nie ma pozycji N.


W moim krótkim Pajero II '96 jest ES z pozycją N i nie ma blokady tylnego mostu a w Longu '94 jest SS też z pozycją N i z blokadą mostu. Dlatego reguły chyba nie ma.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.