Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] utrata mocy między 2 a 2.5 tys. obr.
Autor Wiadomość
Paweł1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: Ostróda
Wysłany: 27-12-2008, 23:01   [Cari 1.8 GDI] utrata mocy między 2 a 2.5 tys. obr.

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=23810 . Trochę to przypomina mój problem tyle, że silnik mojej cari nie wydaje dziwnych dźwięków. Otóż, czy silnik ciepły czy zimny, bez znaczenia na warunki atmosferyczne, przy ok 2 i 2,5 tyś obrotów moc "idzie na spacer". Aby autko znów jechało ze stałą prędkością lub przyspieszało muszę zdjąć nogę z gazu i z powrotem depnąć. Samo deptanie nic nie da. Silnik w tym czasie pracuje normalnie- żadnych stuków, puków ani zgrzytów. Po prostu prędkość i obroty spadają tak jakbym puścił pedał gazu. Mechanicy rozkładają ręce...:-/
Ostatnio zmieniony przez Chooper 28-12-2008, 14:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-12-2008, 12:40   

Paweł1987, upominam, abyś poprawnie tytułował tematy zakładane przez siebie, bo już jeden za Ciebie poprawiłem, a teraz znowu. Następny temat "to znowu ja" "witam" etc. poleci do kosza.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Paweł1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: Ostróda
Wysłany: 28-12-2008, 14:37   

Żebyś jeszcze dobrze zmieniał....
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 29-12-2008, 07:01   

Obstawiam TPS albo pompę wysokiego ciśnienia.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Paweł1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: Ostróda
Wysłany: 29-12-2008, 10:22   

obyś się mylił z tą pompą.....sporo kosztuje a mi jak na razie wystarczy wymiana kompletnego rozrządu :?
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 29-12-2008, 14:43   

Zawsze najpierw można sprawdzić jakie daje ciśnienie.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Paweł1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: Ostróda
Wysłany: 29-12-2008, 18:18   

pewnie tylko w ASO to sprawdzą?
 
 
 
baldi30 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 13
Skąd: wrocek
Wysłany: 30-12-2008, 16:19   

podobnie mam i już to opisywałem, a w aso wyszło że mam w jednym z cylindrów za małe ciśnienie i ot wyrokowali, że trzeba zrobić remont silnika 5 tys + 1tys za fajkocewkę. Ja narazie czekam i zbieram kasę.
_________________
mądry człowiek idiotyzmów nie komentuje
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-12-2008, 08:46   

Kup używaną fajko-cewkę na Allegro będziesz 900PLN do przodu. A z drugiej strony używany sprawny silnik GDI można kupić już od 1000PLN, a za 5000PLN całą Carismę GDI (anglika). ;)
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 05-01-2009, 21:16   

Dzisiaj w trasie (ok.120 km) zauważyłem, że moja cari przy dodawaniu gazu powyżej 3000 obr. zaczyna się dławić, szarpać, tracić moc, w momencie "zadławienia" zapalała się kontrolka silnika. Temperatura powietrza -16C. Nie wiem co o tym myśleć, czy to wina niskiej temperatury?, wody w paliwie?, wtrysków?, a może coś poważniejszego? Co o tym myślicie, do tej pory nie miałem takiego przypadku.
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 07-01-2009, 15:46   

Pompa wysokiego ciśnienia? A jaki błąd odczytałeś z CE?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 07-01-2009, 17:17   

Z tym odczytem, to przy silniku GDI chyba lipa (coś na ten temat było pisane na forum). Do ASO na MUTa mam daleko, więc na razie chyba dam sobie spokój. Zalałem profilaktycznie "Xeramic" do paliwa, może coś pomoże, pomyślę o wymianie filtrów paliwa i powietrza. Po tym zdarzeniu, na krótkich odcinkach jazdy, nic się nie dzieje, nie zdarza się podobne dławienie, ciekawe jak będzie po dłuższej jeździe, ale na razie nie kroi mi się taka trasa. Samochód na co dzień stoi w ogrzewanym garażu, wtedy w trasie podczas jazdy było 16-17 w minusie, więc może coś przymarzało w układzie paliwowym, objawy wskazywały na zbyt małą dawkę paliwa idąca na wtryski po dodaniu gazu. Przypomniało mi się, że po zatrzymaniu, na luzie i prze gazowaniu nie dławiło silnika, wkręcał się normalnie na obroty, po ponownym ruszeniu w trakcie jazdy znowu się dławił.
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
Paweł1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: Ostróda
Wysłany: 11-01-2009, 18:34   

No widzisz wazu...mi po przekroczeniu 3tyś pędzi jak strzała i nawet silnika nie słychać.....żadnego dławienia i spadkow mocy.
 
 
 
Carismarcin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 20-03-2009, 17:12   

Witam,
problem dławienia (pomiędzy 2 a 2.5 rpm) pojawił się w moim samochodzie po zatankowaniu. Po dodaniu większej ilości gazu dławienie znika - szarpnie i idzie jak burza.. Na kilka chwil problem znikł, ale po ostrzejszym wyprzedzeniu znów to samo. Spalanie w normie - 7 (przy czym nie da się teraz jeździć ekonomicznie). Czy może to być wina wyłącznie paliwa? Dodam, że z silnika nie wydobywają się żadne niepokojące dźwięki.

Edit: po trasie odpoczął kilka godzin, po mieście się przejechałem i jest idealnie. Ciekawe do kiedy :) Nie wiem o co chodzi... A paliwo dalej to samo w baku.

Miał ktoś tak może w swoim Miśku?
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 21-03-2009, 13:08   

w GDI auto przechodzi w tym momencie na bogatsza mieszankę i stad te wahnięcie obrotów...nie ma czym sie przejmowac
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.