Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 18:53 |
[EAx 97-04] Chęc kupić galanta ;) |
Autor |
Wiadomość |
baczek1921
Mitsumaniak Bączek
Auto: Galant 2,5 V6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 54 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 12-01-2009, 16:20
|
|
|
pawliku napisał/a: | Forest_Taft napisał/a: | to czemu mam podejrzewać że jest nie cacy? | myślisz że poznał byś czy to książka nie podrobiona ?? |
Czemu jesteś takim pesymistą że każdy sprzedawca jest oszustem? |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 12-01-2009, 16:38
|
|
|
baczek1921 napisał/a: | Czemu jesteś takim pesymistą że każdy sprzedawca jest oszustem? | nie no. nie napisałem że każdy sprzedawca ale wiesz zdarzają się i tacy. poprostu za dużo sie o tym naczytałem. |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
MacFly
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 251 Skąd: Żary
|
Wysłany: 12-01-2009, 20:04
|
|
|
Więc już wiem, że mój budżet na zakup auta będzie w granicach 15-18 tys.
Więc zostaję mi tylko ten http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7275345
Jaki jest koszt naprawy, wymiany tych popychaczy czy tam zaworów ??
Czy na ciepłym silniku też mają prawo walić ??
Chciałbym na tą chwilę jak najwięcej informacji zebrać i muszę jeszcze wszystko przemyśleć na spokojnie |
_________________ Gość Zobacz Mój Galant EA5A "Niebieski Delfinek"
 |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 12-01-2009, 20:55
|
|
|
ten nie wydaje się zły oprócz tego grila ale zawsze można go wymienić MacFly napisał/a: | Czy na ciepłym silniku też mają prawo walić ?? | ależ skąd niepowinny walić to nie GDI |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:00
|
|
|
Popychacze moga stukać jeśli jest nieprawidłowy olej lub niski stan lub dawno nie wymieniony. Koszt wymiany -to tak z grubsza- 1szt poychacza u Japaneze coś koło 20zł. Do tego 2 uszczelki pod pokrywki zaworów, 6 gumek na świece profilaktycznie - 110zł i zarezerwuj 8 godz dłubania w garażu. Może wystarczy wyczyścić i przepłukac i bedzie
wszytko ok bez wymiany.
A skad wiecie ze walą popychacze? Za 9.900 taka sportowa fura.. hmmm na grilu to V6 wyglada jak wklejone od vw...:) Myśle ze jak bym był na kupnie to za te pieniądze bym sie zainteresował. Zonie sie podoba... wiec pewnie bym go kupił a popychacze idzie zrobić.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
Ostatnio zmieniony przez Marcino 12-01-2009, 22:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
yaro1976
Mitsumaniak Bądź człowiekiem!

Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 1021 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:06
|
|
|
jw, albo zmienić olej |
_________________ Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!" |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:07
|
|
|
niechciałbym nikogo straszyć przedwcześnie, ale w moim poprzednim Miśku jak coś stukotało i wszyscy myśleli że to któryś popychacz wali, to się okazało że to PANEWA sie obruciła. Z drugiej strony nie trzeba być złej myśli tak odrazu zawsze to możę być tak jak napisał Marcino napisał/a: | Popychacze moga stukać jeśli jest nieprawidłowy olej lub niski stan lub dawno nie wymieniony |
|
|
|
|
 |
MacFly
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 251 Skąd: Żary
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:09
|
|
|
Marcino napisał/a: | A skad wiecie ze walą popychacze? |
Byłem osobiście i oglądałem go, i się wsłuchałem w pracę silnika i usłyszałem takie stukanie, więc pierwsza myśl, jak się trochę naczytałem, że to właśnie popychacze czy zawory, bo sam nie wiem co wali w Galantach
9,900 + koszta rejestracji bo ściągnięty, i robi się 13 tys. |
_________________ Gość Zobacz Mój Galant EA5A "Niebieski Delfinek"
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:10
|
|
|
a tak przy okazji, to jakbyś sie na niego zdecydował, to pierwsze co weź śrubokręt, kombinerki, nuż cokolwiek i pozbądź się tego znaczka V6 na grilu - porażka straszna, przecież widać że doklejany ze sklepu "wszystko po 5zł" |
|
|
|
 |
MacFly
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 251 Skąd: Żary
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:12
|
|
|
frost83 napisał/a: | a tak przy okazji, to jakbyś sie na niego zdecydował, to pierwsze co weź śrubokręt, kombinerki, nuż cokolwiek i pozbądź się tego znaczka V6 na grilu - porażka straszna, przecież widać że doklejany ze sklepu "wszystko po 5zł" |
Na obydwu błotnikach też jest "V6"
O to się nie bój, jak kupię , to będzie pierwszy mod jaki wykonam, lub nawet zrobię fotorelację |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:16
|
|
|
Nie zapomnij o akcyzie, w tym przypadku mozę sie zakręcić koło 2tys,albo ponad
MacFly napisał/a: | Byłem osobiście i oglądałem go | - po moich przejściach, to powiem tak, jak coś stuka w silniku to nie kupuj bo może być KLOPS. Ewentualnie sprawdź kiedy i na jaki olej był wymieniany. Jak coś poza Castrolem,Bp czy innymi dobrymi olejami do japońców np. Mobil-fuj,shell-fuj,lotos-fuj, wtedy może stukać popychacz, niestety japończyki mają to do siebie |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:21
|
|
|
frost83 napisał/a: | - po moich przejściach, to powiem tak, jak coś stuka w silniku to nie kupuj bo może być KLOPS. Ewentualnie sprawdź kiedy i na jaki olej był wymieniany. Jak coś poza Castrolem,Bp czy innymi dobrymi olejami do japońców np. Mobil-fuj,shell-fuj,lotos-fuj, wtedy może stukać popychacz, niestety japończyki mają to do siebie | możesz też go zaprowadzić na stacje diagnostyczą żeby obadali sprawę |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:25
|
|
|
pawliku napisał/a: | możesz też go zaprowadzić na stacje diagnostyczą żeby obadali sprawę |
Nic to nie da, musiałbyś się z klientem dogadać i zrzucić miske olejową i odkręcić panewki, wtedy będzie wiadomo na 100%. W rzaden inny sposób nie sprawdzisz tego, a stukot będzie się niusł po całym silniku, cięko do zlokalizowania. W moim było jeszcze coś takiego, że pomimo tego że CHECK sie nie palił, komp informował o błędzie "czujnika stuku" |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:29
|
|
|
frost83 napisał/a: | Nic to nie da, musiałbyś się z klientem dogadać i zrzucić miske olejową i odkręcić panewki, wtedy będzie wiadomo na 100% | dobry fachowiec a nie leber i naciągacz powinien rozpoznać (moim zdaniem i sie prosze nie wkurzać ) |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:33
|
|
|
nie wkurzam wcale ja swoim byłem w serwisie(wszystko OK), w warsztacie o specj.japońców(niby OK ale.. posprawdzamy) i dupa wyszła blada Dlatego jak teraz przyprowadziłem nowego, to pomimo tego że nic w nim nie stuka i przyjechałem nim na kołach 700km - pierwsze co zrobiłem to MISKA W DÓŁ - ale to dlatego że już jestem uczulony po tym jak na poprzedniego w remont silnika wrypałem 6tys. |
|
|
|
 |
|