[E32A 1.8] Galant 91, Nie zapala gdy jest zimny |
Autor |
Wiadomość |
filipczos
Mitsumaniak
Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 41 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 12-01-2009, 12:32
|
|
|
które? instalacja? |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
filipczos
Mitsumaniak
Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 41 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 12-01-2009, 18:36
|
|
|
przewody zapłonowe razem ze świecami są nowe, też na początku myślałem że to jest przyczyną. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
filipczos
Mitsumaniak
Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 41 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:37
|
|
|
moze jutro znajde chwile to sprobuje.
Byłem ostatnio w nocy w pracy, było coś ok -10, to jak go odpalałem co 3godz. to nad ranem odjechałem bez zadnego problemu.
Co mnie zastanawia, to że jak tak postoi z 3godz. (tak ze jeszcze go moge odpalic) to po odpaleniu tak jak by nie chodził na wszystkie tłoki po paru sekundach tak jakby sie załączala reszta i wchodzi na obroty. (moze to podsunie jakies rozwiazanie ) |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:41
|
|
|
ponowie, sprawdź kompresje! |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
filipczos
Mitsumaniak
Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 41 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 13-01-2009, 09:08
|
|
|
Czysciłem palec i kopułke przy wymianie kabli. Styki były takie zasniedziale i myslalem ze to bylo przyczyna. no ale niestety... |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2009, 14:11
|
|
|
spróbuj go palic na gazie z pedałem wcisnietym do polowy i wcisnietym do konca jak bedzie lapał to bedzies wiedział co jest. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13-01-2009, 16:01
|
|
|
filipczos, zawory regulowalne ? jeśli tak to kiedy ostatnio były regulowane ?
Poza tym do sprawdzenia kąt zapłonu, filtr powietrza... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14-01-2009, 00:45
|
|
|
waldi-1, to, że u Ciebie to działa w ten sposób to nie znaczy, że w innym będzie, może ten jest bardziej wrażliwy na te rzeczy ?
Może jest gdzieś nieszczelny układ dolotowy? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 14-01-2009, 09:13
|
|
|
no przecież mój gal nie jest inaczej robiony niż inne, zawory nic do tego nie maja służą do czego innego a nie do odpalania samochodu, problem tkwi w zasilaniu paliwem raczej, najlepiej niech sprawdzi czy na zimnym silniku dochodzi paliwo, ale jesli silnik kuleje to szukałbym raczej przyczyny przy wtryskach, mozna tez sprwadzić czy gniazda sasilania pradem wtrysków są czyste i niezaśniedziałe |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 14:55
|
|
|
waldi -1 kolega pisał na poczatku, ze nie pali mu ani na benzynie a ni na gazie. Wiec wtryski odpadają! |
|
|
|
 |
|