 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Matejko 10-04-2006, 13:24 |
[Carisma] ALARM |
Autor |
Wiadomość |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2007, 21:00
|
|
|
Każdy alarm potrzebuje czasu na uzbrojenie - odczekaj około 1min i potem otwieraj maskę. Jeśli lampka się zapala to musi zadziałać. Użyłeś diod prostowniczych do separowania krańcówek? |
|
|
|
 |
szurek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2007, 10:55
|
|
|
diod nie używałem ( nie ma takiej konieczności?) bo nie przeszkadza mi paląca sie lampka gdy podniosę maskę a poza tym widzę że coś jest nie tak.
zawsze czekam aż alarm sie uzbroi i robię takie doświadczenie:
1. otwieram drzwi kierowcy i wciskam ręką krańcówkę oraz otwieram maskę a ojciec trzyma krańcówkę pod maską tak jakby klapa była zamknięta.
2. włączam alarm i czekam aż sie uzbroi ( dioda pulsuje 1mig/sek)
3. puszczam krańcówkę od kierowcy lampka sie zapala i alarm sie włącza- wyje.
4. wciskam krańcówkę znów i wyciszam alarm ( dalej uzbrojony)
5. ojciec puszcza krańcówkę pod maską- lampka sie zapala ale alarm sie nie włącza.
6. puszczam krańcówkę od kierowcy- alarm znowu wyje.
w odwrotnej kolejności też próbowałem i nic.
zastanawia mnie jedna rzecz- jak podłączam próbówkę samochodową do krańcówki pod maską i drugi koniec do "-" akumulatora to ona sie świeci czyli jest na niej "+" |
|
|
|
 |
tomazh1 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2008, 21:48
|
|
|
Może to CI pomoże
DANE TECHNICZNE AUTOALARMU SEO PERFECT
DANE TECHNICZNE AUTOALARMU SEO PERFECT (‘D’ 2004 )
Napięcie zasilania 12 V +/-25%
Pobór prądu w stanie uzbrojenia 10 mA
Pobór prądu w stanie rozbrojenia 5 mA
Pobór prądu ze stacyjki (po włączeniu zapłonu) 8 mA
Czas trwania alarmu 25-30 sek.
Zakres temperatur pracy -40oC ÷ +85oC
Obciążalność ciągła blokad max. 15 A
Obciążalność kierunkowskazów 2 x 5 A
Obciążalność wyjścia syreny 2 A
Obciążalność wyjścia rearming 170 mA
Obciążalność wyjścia podającego masę na czujniki dodatkowe 170 mA
Obciążalność wyjścia podającego +12v na czujniki dodatkowe 170 mA
DODATKOWE INFORMACJE TECHNICZNE SEO PERFECT
1. FUNKCJA NIEZALEŻNEGO IMMOBILIZERA
Przez gumowy przepust giętki wychodzi z centrali autoalarmu krótki szary kabel
przylutowany do kabla MASA... INSTALATOR MOŻE URUCHOMIĆ FUNKCJĘ
NIEZALEŻNEGO IMMOBILIZERA odcinając szary kabel od masy i podłączając do tych dwóch
przewodów (szary i MASA) przewód z przyciskiem autoryzacji. W ten sposób możliwe będzie
skorzystanie z funkcji realizowanych ukrytym przyciskiem (patrz p. 6 i 7 Instrukcji Obsługi
autoalarmów Seo Perfect).
2. DOSTOSOWANIE SYSTEMU ALARMOWEGO DO MARKI AUTA - umożliwia
przestawienie urządzenia na pracę profesjonalną dla konkretnej wersji auta lub pracę uniwersalną
(podłączenie zgodnie ze schematami montażowymi w pliku BP04PODL.pdf)
3351 - Program 1 3363 - Program 12 3375 - Program 23
3352 - Program 2 3364 - Program 13 3376 - Program 24
3353 - Program 3 3365 - Program 14 3377 - Program 25
3354 - Program 4 3366 - Program 15 3378 - Program 26
3355 - Program 5 3367 - Program 16 3379 - Program 27
3356 - Program 6 3368 - Program 17 3381 - Program 28
3357 - Program 7 3369 - Program 18 3382 - Program 29
3358 - Program 8 3371 - Program 19 3383 - Program 30
3359 - Program 9 3372 - Program 20 3384 - Program 31
3361 - Program 10 3373 - Program 21 3385 - Program 32
3362 - Program 11 3374 - Program 22
ZOBRAZOWANIE WSPÓŁDZIAŁANIA NIEKTÓRYCH KOMBINACJI IMPULSÓW
STERUJĄCYCH WYJŚCIEM REARMING.
0,8 lub 3,5s ek.
1. i mpulsy s tandard.
rearming
0,8 lub 3,5s ek. komfort 0,25 - 63,75sek.
2. i mpulsy s tandard + komfort .
rearming
0,8 lub 3,5s ek. 0,8 lu b 3,5sek. 1 sek. komf ort 0,25 - 63,75sek.
3. i mpulsy s tandard + ryglowa nie + komfort.
rearming
0,8 lub 3,5s ek. 0,8 lu b 3,5sek. 1 sek.
4. i mpulsy s tandard + ryglowa nie
rearming
UWAGA: W urządzeniu zastosowano przekaźnik blokady 25A, ale pracuje on na styku
pasywnym (patrz p. 5.4 oraz 5.6 Regulaminu nr 97 EKG ONZ) o obciążalności 15A.
Blokada ciągle zwiera obwód rozcinany (w stanie włączenia i wyłączenia alarmu) -
rozwarcie następuje jedynie w momencie nieautoryzowanej próby uruchomienia auta.
INSTRUKCJA OBSŁUGI BEZPILOTOWEGO
AUTOALARMU SEO PERFECT (D’2004’)
Alarm niniejszy został przystosowany do współpracy z istniejącym fabrycznym sterowaniem
centralnego zamka (c.z.) z fabrycznego pilota. Urządzenie jest oparte o kod zmienny sterowania
fabrycznego.
1. Włączenie alarmu
Zamknięcie auta fabrycznym pilotem spowoduje uzbrojenie systemu alarmowego. Jeżeli w
momencie włączenia alarmu będą otwarte którekolwiek drzwi lub klapy, to system natychmiast
zasygnalizuje to pięciokrotnym impulsem dźwiękowym.
Wyłączenie czujników dodatkowych
Jeżeli trzykrotnie włączymy i wyłączymy stacyjkę w czasie 7 sek., to uzbrojenie auta w
przeciągu kolejnych 20 sek. spowoduje odłączenie czujników dodatkowych, np. czujnika ruchu
(możemy pozostawić wewnątrz pojazdu dziecko lub psa przy załączonym systemie). Po chwili
potwierdzone to będzie pięcioma impulsami dźwiękowymi.
2. Wyłączenie alarmu
Otwarcie auta fabrycznym pilotem spowoduje rozbrojenie alarmu. W przypadku, gdy podczas
czuwania został wywołany alarm, zawsze zostanie to potwierdzone trzykrotnym impulsem
świetlnym i dźwiękowym.
REARMING (automatyczne uzbrajanie systemu)
Gdy wyłączymy system alarmowy i w przeciągu 30 sek. nie otworzymy drzwi pojazdu lub nie
przekręcimy stacyjki, alarm automatycznie załączy się sam.
3. Ciche lub głośne wł/wył alarmu
Jeśli 4-krotnie włączymy i wyłączymy stacyjkę w czasie 7 sek., spowoduje to trwałą zmianę
(naprzemiennie) sposobu sygnalizacji włączenia i wyłączenia alarmu (ciche lub głośne). Funkcję
tą może uaktywnić instalator na własną odpowiedzialność, ale nie wolno używać głośnego
wł./wył. w krajach EU.
4. Pamięć alarmu / limit alarmowań
Przekręcenie kluczyków w stacyjce spowoduje wyświetlenie pamięci alarmów w kolejności od
najświeższego do najstarszego, co pomaga w bardzo szybkim znalezieniu przyczyny fałszywych
alarmów (np. źle wyregulowany czujnik), a przede wszystkim sygnalizuje drogę, którą nastąpiła
próba włamania. Cztery kolejne zdarzenia pokazywane są w odstępach 5-cio sekundowych:
JEDNO mignięcie diody świecącej LED oznacza wywołanie alarmu z drzwi; DWA mignięcia -
alarm ze stacyjki; TRZY mignięcia - alarm z czujników dodatkowych.
Jeżeli trzykrotnie włączymy i wyłączymy stacyjkę w czasie 7 sek. zostawiając ją w pozycji
włączonej (3 1/2 wł/wył.) to skasujemy pamięć alarmu - potem dioda LED wyświetli
identyfikację ustawień dla instalatora, tzn. wyświetli numer Programu od 1 do 32, a następnie (po
przerwie) numer 1 (gdy szary przewód – patrz przed p. 6 - jest zwarty do MASY i brak funkcji
niezależnego
immobilizera) lub numer 3 (gdy funkcja niezależnego immobilizera jest uaktywniona, tzn. szary
przewód jest rozwarty).
Uwaga: Po kolejno następujących po sobie 8 alarmach system odcina czujniki dodatkowe, a po
10 alarmach - czujniki drzwiowe.
5. Awaryjne wyłączenie alarmu
- stosujemy np. w przypadku zagubienia pilotów poprzez wprowadzenie tzw. PIN CODE.
3-krotne włączenie i wyłączenie stacyjki w czasie gdy alarm jest uzbrojony (syrena będzie
„pracowała”) spowoduje zaświecenie się diody LED na 3 sek. - w tym interwale należy włączyć
stacyjkę, by dioda LED rozpoczęła odliczanie od 1 do 9. Wyłączając stacyjkę po odpowiedniej
liczbie mignięć (LED musi zgasnąć - inaczej system wyjdzie z procedury) spowodujemy, że taka
cyfra zostanie wprowadzona - kolejne włączenie stacyjki rozpocznie generowanie sygnałów
świetlnych LED celem wprowadzenia kolejnej cyfry. Należy wprowadzić 4 cyfry stanowiące
nasz indywidualny kod zaprogramowany przez instalatora (tzw. PIN CODE), co umożliwi nam
odjechanie autem bez użycia pilotów. Użycie pilota przywróci normalne funkcjonowanie
systemu.
INSTALATOR MOŻE URUCHOMIĆ FUNKCJĘ NIEZALEŻNEGO IMMOBILIZERA
(rozcinając szary przewód przy centrali i wlutowując w to miejsce przycisk autoryzacji).
W PRZECIWNYM PRZYPADKU PONIŻSZE FUNKCJE NIE DZIAŁAJĄ.
6. Rozbrojenie immobilizera
Po przekręceniu stacyjki odjechanie autem nie jest możliwe - należy wcześniej wcisnąć
ukryty przycisk autoryzacji by uruchomić pojazd. Funkcja immobilizera uzbraja się po
wyłączeniu stacyjki - w chwili otwarcia drzwi.
7. Stan serwisowy - wyłączenie funkcji niezależnego immobilizera
Dokonujemy tego 10-krotnie wciskając przycisk autoryzacji w ciągu 10-ciu sekund;
przywrócenie w/w funkcji realizujemy identycznie.
OPIS ZŁĄCZ ZASTOSOWANYCH W SEO PERFECT (‘D’ 2004)
ZŁĄCZE 10 PIN
PIN OZNACZENIE
KABLI
OPIS WYDAJNOŚĆ
PRĄDOWA
ZABEZPIECZENIE UWAGI
1 Przewód 3-żyłowy
BRĄZOWY
WYJŚCIE masy do czujników
dodatkowych
170 mA ELEKTRONICZNE
samoodwracalne
Masa podawana jest po uzbrojeniu alarmu; masa zanika
jeśli uzbroimy alarm z wyłączeniem czujników
dodatkowych.
2 Przewód 3-żyłowy
ZIELONY
WEJŚCIE wyzwalające alarm z
czujników dodatkowych - - Wyzwalane impulsem ujemnym.
3 CZUJNIK DRZWI
WEJŚCIE wyzwalające alarm z
czujników drzwiowych, pokrywy
silnika i bagażnika
- -
Wyzwalane impulsem ujemnym; przy podłączeniu do
lampki podsufitowej należy ustawić 38sek. zwłoki (patrz
programowanie instalatora – poziom 3316 i 3317).
4 STACYJKA WEJŚCIE sygnału stacyjki - - Po włączeniu zapłonu ma pojawić się +12v i nie znikać w
momencie rozruchu silnika.
5 SYRENA WYJŚCIE sygnału syreny 2 A ELEKTRONICZNE
samoodwracalne
Napięcie wyzwalające syrenę +12v.
Nie podłączać do klaksonu.
6 KIERUNKOWSKAZ
LEWY
WYJŚCIE kierunkowskazu L. 5 A ELEKTRONICZNE
samoodwracalne
Napięcie na kierunkowskaz +12v
7 +12V +12V główne zasilanie alarmu - - Należy podłączyć do +12V akumulatora
8 KIERUNKOWSKAZ
PRAWY WYJŚCIE kierunkowskazu P. 5 A ELEKTRONICZNE
samoodwracalne Napięcie na kierunkowskaz +12v
9 - WYJŚCIE sygnału diody LED 10 mA - Dioda LED
10 MASA MASA - zasilanie alarmu - - Należy podłączyć do minusa akumulatora
ZŁĄCZE 6 PIN
1 Czarno-czerwony WEJŚCIE blokujące - - Wyzwalane impulsem ujemnym.
2 Czarny WEJŚCIE blokujące - - Wyzwalane impulsem ujemnym.
3 WŁĄCZENIE WEJŚCIE uzbrojenia alarmu - - Wyzwalane impulsem dodatnim.
4 WYŁĄCZENIE WEJŚCIE rozbrojenia alarmu - - Wyzwalane impulsem dodatnim.
5 CZUJNIK DRZWI
WEJŚCIE wyzwalające alarm z
czujników drzwiowych, pokrywy
silnika i bagażnika
- -
Wyzwalane impulsem ujemnym; przy podłączeniu do
lampki podsufitowej należy ustawić 38sek. zwłoki (patrz
programowanie instalatora – poziom 3316 i 3317).
6 REARMING WYJŚCIE sterujące rearmingiem 170 mA ELEKTRONICZNE
samoodwracalne Wyjście podaje masę.
ZŁĄCZE 2 PIN
1 Szary
WEJŚCIE przycisku autoryzacji
immobilizera (standardowo zwarte
na stałe do masy)
- - Aby uaktywnić funkcje immobilizera należy przeciąć
przewód szary i dolutować przycisk
2 Przewód 3-żyłowy
BIAŁY
WYJŚCIE +12V do czujników
dodatkowych 170 mA ELEKTRONICZNE
samoodwracalne Zasilanie czujników dodatkowych jest podawane ciągle
FUNKCJE INSTALATORA AUTOALARMU SEO PERFECT (D’2004)
7-krotne wł./wył. stac. w interwale 5 sek. przy rozbrojonym alarmie spowoduje zaświecenie się diody
LED na 3 sek. W tym czasie włącz stac., by LED rozpoczęła odliczanie od 1 do 9. Wyłączając stac. po
odpowiedniej liczbie mignięć (LED musi zgasnąć - inaczej system wyjdzie z procedury) spowodujemy,
że taka cyfra zostanie zaakceptowana - kolejne włączenie stac. spowoduje odliczanie LED celem
wprowadzenia następnej cyfry. Należy wprowadzić 4 cyfry kodu instalatora:
3311 - default - przywraca ustawienia fabryczne, tzn. 3313, 3316, 3318, 3322, 3329, 3332, 3351. PIN
CODE użytkownika zostaje skasowany. UWAGA: Funkcję "default" można również wprowadzić
zwierając, przed włączeniem zasilania nogi 1 i 2 w procesorze (kropka na układzie scalonym
pokazuje nogę 1), a następnie założyć zasilanie i rozewrzeć nogi procesora. Zwarcie nóg 1 i 2
ustawia "alarm rozbrojony".
3313 - czas centr. zamka 0,8 sek.
3314 - czas centr. zamka 3,5 sek.
3315 - wprowadzenie indywidualnego PIN CODE użytkownika do rozbrojenia awaryjnego. Wprowadź
kod 3315 w połączeniu z nowym 4-cyfr. PIN CODE klienta (brak cyfry 0), np. 2222 - tzn.
wprowadzamy liczbę 33152222 (zignoruj fakt, że po wprowadzeniu kodu 3315 LED zaświeci się
na 3 sek. informując o zaakceptowaniu tego kodu - w czasie owych 3 sek. należy wł. stac. i
przeprowadzić dalszą procedurę wprowadz. nowego kodu użytkownika). Przykład: 7-krotne
wł./wył. stac. w interwale 5 sek. spowoduje zaświecenie LED na 3 sek. - w tym czasie należy wł.
stac., by LED rozpoczęła odliczanie od 1 do 9. Wyłączamy stac. po 3-cim mignięciu LED (zostanie
zapamiętana cyfra 3) i włączamy ponownie - wyłączając znowu po 3-cim mignięciu LED (system
ponownie zaakceptuje cyfrę 3). W ten sam sposób wprowadzamy pozostałe cyfry: 1, 5, 2, 2, 2, 2.
Od tej chwili użytkownik będzie mógł rozbroić alarm wprowadzając kod 2222 stanowiący jego
indywidualny PIN CODE do rozbrojenia awaryjnego.
3316 - zwłoka w uzbrojeniu czujników drzwiowych 5 sek.
3317 - zwłoka w uzbrojeniu czujników drzwiowych 40 sek.
3318 - wyłączenie funkcji "comfort"
3319 - czas funkcji "comfort" 25 sek.
3321 - płynna regulacja czasu funkcji "comfort" 0 - 64 sek. (wł. stac. po żądanym czasie)
3322 - wyłączenie funkcji rygla (2-krotnego impulsu na wł./wył alarmu)
3323 - 2-krotny impuls na zamknij centralnego zamka.
3328 - zezwolenie na głośne wł./wył. alarmu
3329 - zakaz głośnego wł./wył. alarmu
3331 - zezwolenie na potwierdzenie kierunkowskazami wł./wył. alarmu (w standardzie 3332)
3332 - zakaz potwierdzania kierunkowskazami wł./wył. alarmu.
DOSTOSOWANIE SYSTEMU ALARMOWEGO DO MARKI AUTA - umożliwia
przestawienie urządzenia na konkretny Program, tzn. na pracę profesjonalną dla konkretnej wersji auta
(podłączenie zgodnie ze schematami montażowymi) lub pracę uniwersalną (tzn. Program 1 = 3351).
3351 do 3359 = Programy 1 do 9
3361 do 3369 = Programy 10 do 18
3371 do 3379 = Programy 19 do 27
3381 do 3385 = Programy 28 do 32
! Sprawdź maksymalną obciążalność obwodu rozcinanego - przekaźnik nie
powinien pracować na granicy obciążalności 15A - należy uwzględnić zapas.
UWAGI MONTAŻOWE DLA INSTALATORA;
WARUNKI INSTALOWANIA
SEO PERFECT
Alarm samochodowy Seo Perfect przeznaczony jest do trwałego zainstalowania w pojazdach z
instalacją elektryczną 12V i z minusem na masie w przedziale pasażerskim lub bagażowym.
UWAGA: W urządzeniu zastosowano przekaźnik blokady 25A, ale pracuje on na styku pasywnym
(patrz p. 5.4 oraz 5.6 Regulaminu nr 97 EKG ONZ) o obciążalności 15A. Blokada ciągle zwiera
obwód rozcinany (w stanie włączenia i wyłączenia alarmu) - rozwarcie następuje jedynie w momencie
nieautoryzowanej próby uruchomienia auta. Zawsze należy sprawdzić maksymalną obciążalność
obwodu rozcinającego - przekaźnik nie powinien pracować na granicy obciążalności 15A - należy
uwzględnić zapas.
1. Na schematach podłączeniowych dla określonych aut są podawane kolory kabli i pin-y w złączach
określające miejsce podłączeń przewodów niezbędnych do działania Seo Perfect, z uwagi na dość
częste zmiany kolorystyki kabli przez producentów (np. Renault) aut proszę zawsze sprawdzać
pin-y na złączach.
2. Zasilanie alarmu najlepiej jest poprowadzić bezpośrednio z akumulatora; dopuszczalne jest
również skorzystanie z zasilania dostępnego w skrzynce bezpiecznikowej.
3. Kable powinne być lutowane do instalacji pojazdu. Lutowanie powinno odbyć się z użyciem
kalafonii. Prawidłowy lut zostanie wykonany tylko wtedy, gdy lutowane miejsce rozgrzeje się tak,
by cyna z kalafonią opłynęła punkt lutowniczy ze wszystkich stron. Właściwie wykonany lut jest
błyszczący. Jeśli kabel zostanie jedynie „przychwycony” do innego przewodu to mimo że wydaje
się, iż lut został wykonany, cyna może suwać się po przewodzie nie dając właściwego kontaktu
elektrycznego.
4. Producent zabrania przedłużania przewodów obwodów blokowanych.
5. Przewód „MASA” nie może być zaciśnięty w tzw. oczku - musi być przylutowany. Zdarza się, że
instalator wierci otwór w karoserii większy niż śruba stosowana do przykręcenia „oczka”
masowego i po zastosowaniu płaskich podkładek okazuje się, że alarm nie ma masy zasilającej.
Prosimy o wyeliminowanie takich niedociągnięć montażowych.
6. Przewody nie powinne mieć kontaktu z ruchomymi elementami pojazdu, jak również nie mogą być
przygniecione. Najlepiej je poprowadzić z dala od mocno nagrzewających się elementów.
7. Centralka alarmu musi być schowana tak by nie nastąpiło zalanie wodą; nie może być schowana w
nadkolu auta; należy też zwrócić uwagę na fakt, że część aut ma mechaniczne uszkodzenia
powypadkowe ułatwiające dostanie się wody do wnętrza; centralka powinna być mocowana tak
by przewody z obudowy wychodziły od spodu, gdyż w przeciwnym wypadku po kablach może
dostać się woda do centralki. Urządzenia nie wolno umieszczać obok nagrzewnicy ani obok
kanałów wentylacyjnych, gdyż wysoka różnica temperatur może spowodować skraplanie się pary
wodnej wewnątrz urządzenia. Urządzenie zalane jest wyłączone z gwarancji.
8. Sprawdzenie impulsów centralnego zamka powinno być wykonane miernikiem uniwersalnym.
Sprawdzanie „kontrolką lampową” może spowodować zwarcie. Posługiwanie się kontrolką może
spowodować uszkodzenie systemów elektronicznych w aucie ze względu na zwiększony przepływ
prądu.
9. Autoalarm należy zamontować w sposób uniemożliwiający mu samoczynne przemieszczanie.
10. Wyjście na syrenę ma obciążalność max. 2A.
11. Telefon komórkowy pozostawiony w uzbrojonym aucie może w czasie przyjmowania rozmowy
pobudzić ultradźwięki i wywołać alarm, dlatego ważne jest ewentualne zastosowanie
sprawdzonych czujników ultradźwiękowych dopuszczonych do obrotu w EU.
12. Produkowane przez nas alarmy będące w stanie rozbrojonym nie podają masy zasilającej czujniki
dodatkowe. Uzbrojenie alarmu z wyłączeniem czujników dodatkowych również odłączy masę je
zasilającą.
13. Systemów z przeznaczeniem do instalacji 12V nie wolno stosować w instalacji 24V.
14. Zamek centralny przeznaczony do montażu z systemem alarmowym Seo Concerto musi być
dopuszczony do obrotu w EU.
15. Certyfikat montażu dostarczony wraz z systemem alarmowym powinien być przez instalatora
wypełniony i podpisany.
LISTA AUT OBSŁUGIWANYCH PRZEZ SEO PERFECT ‘D’ 2004 dn. 22.01.2005
l.p. AUTO ROK BEZPILOTÓWKA inv. -/+ inv. +/- inv. chry rozgałęź. STRONA
1 ALFA ROMEO 156 02-> ‘D’ 2004 prog. 13 (KOD 3364) 2 szt. 1 szt. D40
2 ALFA ROMEO 166 98-> ‘D’ 2004 prog. 13 (KOD 3364) 2 szt. D40
3 AUDI A4 02-> ‘D’ 2004 prog. 13 (KOD 3364) 1 szt. D41
4 AUDI A4 (c.z. pneumatyk) 98-00 ‘D’ 2004 prog. 2 (KOD 3352) D35
5 AUDI A4 (c.z. pneumatyk) 00-> ‘D’ 2004 prog. 2 (KOD 3352) D29
6 AUDI A4 98-01 ‘D’ 2004 prog. 2 (KOD 3352) 1 szt. D3
7 AUDI A6 00-> ‘D’ 2004 prog. 2 (KOD 3352) 1 szt. D3
8 AUDI A3 (c.z. pneumatyk) 00-> ‘D’ 2004 prog. 2 (KOD 3352) D24
9 BMW 3 98-03 ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D18
10 BMW 5 00-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 1 szt. 1 szt. 1 szt. D23
11 CHEVROLET LACETTI 04-> ‘D’ 2004 prog. 13 (KOD 3364) 2 szt. 1 szt. D45
12 CHRYSLER VOYAGER 01-03 ‘D’ 2004 prog. 7 (KOD 3357) 2 szt. 1 szt. D8
13 CITROEN JUMPER 03-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 2 szt. D33
14 CITROEN C3 02-> ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) 1 szt. D8
15 CITROEN C5 01-> ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) 1 szt. 1 szt. D30
16 CITROEN C8 03-> ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) 1 szt. D31
17 CITROEN BERLINGO 01-> ‘D’ 2004 prog. 9 (KOD 3359) 1 szt. D14
18 CITROEN BERLINGO 03-> ‘D’ 2004 prog. 9 (KOD 3359) 1 szt. D33
19 CITROEN XANTIA II 98-> ‘D’ 2004 prog. 9 (KOD 3359) 1 szt. D19
20 CITROEN XSARA 09’00 ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) D25
21 CITROEN XSARA 06’00 ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) D25
22 CITROEN XSARA II 02-> ‘D’ 2004 prog. 4 (KOD 3354) 1 szt. D26
23 CITROEN XSARA II 02-> ‘D’ 2004 prog. 9 (KOD 3359) 1 szt. D26
24 CITROEN XSARA PICASSO 00-> ‘D’ 2004 prog. 9 (KOD 3359) 1 szt. D27
25 CITROEN XSARA PICASSO 03-> ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) 1 szt. D31
26 FIAT DUCATO 03-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 2 szt. D33
27 FIAT STILO 01-> ‘D’ 2004 prog. 10 (KOD 3361) D22
28 FIAT PUNTO 01-> ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) D29
29 FIAT ULYSSE 03-> ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) 1 szt. D31
30 FORD GALAXY 01-> ‘D’ 2004 prog. 12 (KOD 3363) 1 szt. D39
31 FORD MONDEO 01-> ‘D’ 2004 prog. 2 (KOD 3352) 1 szt. D1
32 FORD MONDEO 99-01 ‘D’ 2004 prog. 3 (KOD 3353) D9
33 FORD FOCUS 01-> ‘D’ 2004 prog. 3 (KOD 3353) 1 szt. D1
34 FORD FOCUS 99-01 ‘D’ 2004 prog. 3 (KOD 3353) D9
35 FORD TRANSIT 00-> ‘D’ 2004 prog. 2 (KOD 3352) D27
36 HONDA ACCORD 03-> ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) 1 szt. 1 szt. D30
37 JEEP GRAND CHEROKEE 02-> ‘D’ 2004 prog. 7 (KOD 3357) 2 szt. 1 szt. 1 szt. D5
38 LANCIA PHEDRA 03-> ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) 1 szt. D31
39 LANCIA YPSILON 04-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 1 szt. D45
40 MERCEDES SPRINTER 02-> ‘D’ 2004 prog. 14 (KOD 3365) 1 szt. D37
41 MERCEDES V VITO 01-> ‘D’ 2004 prog. 14 (KOD 3365) 1 szt. D37
42 MERCEDES V VITO comfort 01-> ‘D’ 2004 prog. 14 (KOD 3365) 1 szt. D41
43 MERCEDES C W203 00-> ‘D’ 2004 prog. 13 (KOD 3364) 1 szt. 1 szt. D37
44 MERCEDES C W202 97-01 ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 1 szt. D15
45 MERCEDES C W202 93-97 ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 2 szt. D19
46 MERCEDES E W211 01-> ‘D’ 2004 prog. 13 (KOD 3364) 1 szt. 1 szt. D38
47 MERCEDES E W210 97-01 ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 1 szt. D15
48 MERCEDES E W210 95-97 ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 1 szt. D15
49 MERCEDES CLK W209 02-> ‘D’ 2004 prog. 13 (KOD 3364) 1 szt. 1 szt. D38
50 MERCEDES VITO 03-> ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) 1 szt. D34
51 MERCEDES VIANO 03-> ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) 1 szt. D34
52 MITSUBISHI CARISMA 01-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D11
53 MITSUBISHI SPACE STAR 00-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D11
54 MITSUBISHI PAJERO 01-> ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) 1 szt. D21
55 NISSAN PRIMERA 97-99 ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) 1 szt. D21
56 NISSAN PRIMERA 02-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 1szt. D36
57 OPEL VECTRA B 99-02 ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) D11
58 OPEL VECTRA C 02-> ‘D’ 2004 prog. 6 (KOD 3356) 2 szt. D4
59 OPEL ASTRA II 99-> ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) D11
60 OPEL ZAFIRA 99-> ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) D11
61 OPEL OMEGA 99-> ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) D11
62 OPEL CORSA C 01-> ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) 1 szt. D35
63 OPEL VIVARO 02-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D32
64 PEUGEOT BOXER 03-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 2 szt. D33
65 PEUGEOT 406 01-> ‘D’ 2004 prog. 4 (KOD 3354) 1 szt. D2
66 PEUGEOT 406 00-01 ‘D’ 2004 prog. 9 (KOD 3359) 1 szt. D18
67 PEUGEOT 206 01-> ‘D’ 2004 prog. 4 (KOD 3354) 1 szt. D2
68 PEUGEOT 206 98-01 ‘D’ 2004 prog. 9 (KOD 3359) D16
69 PEUGEOT 307 01-> ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) 1 szt. D3
70 PEUGEOT 306 99-01 ‘D’ 2004 prog. 9 (KOD 3359) D20
71 PEUGEOT 306 97-99 ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 2 szt. D20
72 PEUGEOT PARTNER 03-> ‘D’ 2004 prog. 9 (KOD 3359) 1 szt. D33
73 PEUGEOT PARTNER 00-> ‘D’ 2004 prog. 9 (KOD 3359) 1 szt. D14
74 PEUGEOT 807 03-> ‘D’ 2004 prog. 5 (KOD 3355) 1 szt. D31
75 RENAULT TRAFIC 02-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D32
76 RENAULT CLIO II ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) TABELA
77 RENAULT CLIO II 2-gen 01-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D12
78 RENAULT CLIO II 2-gen 03-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D32
79 RENAULT KANGOO 03-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D46
80 RENAULT KANGOO ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) TABELA
81 RENAULT MASTER ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) TABELA
82 RENAULT LAGUNA 98-01 ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) TABELA
83 RENAULT LAGUNA II 01-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 1 szt. D9
84 RENAULT MEGANE 98-02 ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D12
85 RENAULT MEGANE II 02-> ‘D’ 2004 prog. 13 (KOD 3364) 1 szt. 1 szt. D44
86 RENAULT THALIA II 02-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D10
87 RENAULT THALIA 01-02 ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D16
88 RENAULT SCENIC 99-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D12
89 SEAT ALHAMBRA 01-> ‘D’ 2004 prog. 12 (KOD 3363) 1 szt. D39
90 SEAT IBIZA 02-> ‘D’ 2004 prog. 12 (KOD 3363) 1 szt. D39
91 SEAT IBIZA 00-> ‘D’ 2004 prog. 2 (KOD 3352) D4
92 SEAT CORDOBA 00-> ‘D’ 2004 prog. 2 (KOD 3352) D4
93 SEAT CORDOBA 03-> ‘D’ 2004 prog. 12 (KOD 3363) 1 szt. D39
94 SEAT TOLEDO 00-> ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D7
95 SEAT TOLEDO 99-00 ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D17
96 SEAT LEON 01-> ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D7
97 SEAT LEON 02-> ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D28
98 SKODA FABIA 01-> ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D5
99 SKODA OCTAVIA II z bagaż. 04-> ‘D’ 2004 prog. 15 (KOD 3366) 1 szt. D43
100 SKODA OCTAVIA II z bagaż. 04-> ‘D’ 2004 prog. 15 (KOD 3366) 1 szt. D43
101 SKODA OCTAVIA 01-> ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D6
102 SKODA OCTAVIA z bagażn. 01-> ‘D’ 2004 prog. 16 (KOD 3367) 1 szt. D42
103 SKODA SUPERB 02-> ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D6
104 SKODA SUPERB z bagażn. 02-> ‘D’ 2004 prog. 16 (KOD 3367) 1 szt. D42
105 SUBARU FORESTER 02-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) . D24
106 SUBARU IMPREZA 02-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D44
107 SUBARU LEGACY 03-> ‘D’ 2004 prog. 13 (KOD 3364) 1 szt 1 szt. D46
108 TOYOTA YARIS 00-> ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) D13
109 TOYOTA AVENSIS 03-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) 1 szt. D36
110 TOYOTA AVENSIS 97-> ‘D’ 2004 prog. 11 (KOD 3362) D13
111 TOYOTA LAND CRUISER 01-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D14
112 TOYOTA COROLLA 02-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D28
113 VW SHARAN 01-> ‘D’ 2004 prog. 12 (KOD 3363) 1 szt. D39
114 VW PASSAT 01-> ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D6
115 VW PASSAT z bagażnikiem 01-> ‘D’ 2004 prog. 16 (KOD 3367) 1 szt. D42
116 VW PASSAT 98-00 ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D17
117 VW T4 01-> ‘D’ 2004 prog. 1 (KOD 3351) D10
118 VW BORA 98-> ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D23
119 VW GOLF IV 98-02 ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D23
120 VW T5 03-> ‘D’ 2004 prog. 8 (KOD 3358) D34 |
|
|
|
 |
tajfun1907
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DI.D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 9 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 26-08-2008, 20:42
|
|
|
Witam Wszystkich
Posiadam Carisme z 2002 roku, a w niej centralny zamek z immobiliserem z pilota... Chciałbym założyć jakiś alarm, ale żeby był obsługiwany z pilota fabrycznego... Czy istnieje taka możliwość i jaki alarm się do tego nadaje???
Jest mnóstwo na allegro, ale większość z pilotami... |
|
|
|
 |
tomazh1 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2008, 17:18
|
|
|
Kolego, kupując średniej klasy alarm przykładowo do 200zł, masz do niego dołaczone 2 piloty. Po podłączeniu wszystkiego i sprawdzeniu pozostaje tylko zaprogramować piloty, zamiast tych fabrycznych pilotów od alarmu programujesz pilooty od samochodu i szafa gra. Ja u siebie jak zakładałem alarm miałem możliwość zaprogramowania do 4 pilotów.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
slawek st
Forumowicz
Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lis 2006 Posty: 391 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 27-08-2008, 18:52
|
|
|
Cytat: | Posiadam Carisme z 2002 roku, a w niej centralny zamek z immobiliserem z pilota... Chciałbym założyć jakiś alarm, ale żeby był obsługiwany z pilota fabrycznego... Czy istnieje taka możliwość i jaki alarm się do tego nadaje???
| Oczytwiście , większość alarmów można do tego zastosować. Możesz przykładowo zastosować Ampio zaznaczając że chodzi Ci o wersję bez pilota. całkiem przyzwoity alarm zwłaszcza w połączeniu z fabrycznym imoblizerem. Wiele funkcji, antynapad, zabezpieczenie przed kradzieżą pojazdu nawet jak ktoś ukradnie Ci oryginalne kluczyki z pilotem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
tajfun1907
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DI.D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 9 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 27-08-2008, 20:39
|
|
|
slawek st napisał/a: | Cytat: | Posiadam Carisme z 2002 roku, a w niej centralny zamek z immobiliserem z pilota... Chciałbym założyć jakiś alarm, ale żeby był obsługiwany z pilota fabrycznego... Czy istnieje taka możliwość i jaki alarm się do tego nadaje???
| Oczytwiście , większość alarmów można do tego zastosować. Możesz przykładowo zastosować Ampio zaznaczając że chodzi Ci o wersję bez pilota. całkiem przyzwoity alarm zwłaszcza w połączeniu z fabrycznym imoblizerem. Wiele funkcji, antynapad, zabezpieczenie przed kradzieżą pojazdu nawet jak ktoś ukradnie Ci oryginalne kluczyki z pilotem. |
To wtakim razie rozpoczynam poszukiwania... Jak narazie ampio znalazlem jeden i to z montazem, ale nie na allegro swiat sie konczy |
|
|
|
 |
maciej76
Mitsumaniak

Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Posty: 367 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: 18-11-2008, 22:10
|
|
|
W mojej Cari mam alarm serii" Mitsubishi 400" W instrukcji jest opisana możliwość załączenia trybu serwisowego, za pomocą przełącznika serwisowego. Jednak nie opisano gdzie on się znajduje. Czy jest on w skrzyneczce pod maską? Bo we wnętrzu auta nic nie mogę poszukać.
I przy okazji pytanko. Co oznacza podwójny dżwięk Beep chwilę po odpaleniu auta. Jest to związane z AA czy z radiem? |
|
|
|
 |
Raffil
Mitsumaniak GoldCariManiak

Auto: Carisma 1.8 GDI (07.2000r.)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 120 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 18-11-2008, 23:53
|
|
|
maciej76 napisał/a: |
I przy okazji pytanko. Co oznacza podwójny dżwięk Beep chwilę po odpaleniu auta. Jest to związane z AA czy z radiem? |
Ten podwojny dzwiek jest sygnałem dla Ciebie ze temperatura na zewnatrz ma 3'C lub nizej oraz druga mozliwosc piszczenia tego sygnalu wystepuje gdy zostanie Ci paliwa na 50 km lub mniej..
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
1grzecho
Mitsumaniak
Auto: carisma 1.9td 99r EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 160 Skąd: sochaczew
|
Wysłany: 29-11-2008, 20:27
|
|
|
a może ktoś z forumowiczów zakładał alarm do carismy 1.9tdi? przymierzam sie do zrobienia centralnego z pilota i przy okazji zrobiłbym dodatkowe zabezpieczenie... A mianowicie który kabelek najlepiej jest odciąć przekaznikiem? |
|
|
|
 |
kris80
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 727 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-01-2009, 07:56
|
|
|
Koledzy a comoze byc przyczyna tego, że syrena alarmu nie działa, tylko swiecą sie światła gdzy sie alarm załączy ale nie ma syreny dzwiękowej. |
_________________ Tylko Mitsu
 |
|
|
|
 |
1grzecho
Mitsumaniak
Auto: carisma 1.9td 99r EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 160 Skąd: sochaczew
|
Wysłany: 14-01-2009, 09:47
|
|
|
kris80 napisał/a: | comoze byc przyczyna tego, że syrena alarmu nie działa, tylko swiecą sie światła gdzy sie alarm załączy ale nie ma syreny dzwiękowej. |
miałem to samo u siebie w fiacie seicento, do wymiany był przekaznik |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-01-2009, 19:56
|
|
|
Albo wyłączona (sprawdź przy syrence, czy nie masz jej tam wyłączonej) lub uszkodzona.
Najlepiej podać napięcie z akumulatora na syrenkę i sprawdzić:) |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
ukrafal [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2009, 05:44
|
|
|
Witam.
Ja w kwietniu 2008 roku zakladalem alarm w Polsce.
Sprzedawca doradzil mi alarm Ampio powiem ze do dzis ani razu mnie nie zawiod chodzi swietnie,
Alarm ma w sobie funkcje IMMOBILIZERA,ciche i glosne wlaczanie i wylaczanie alarmu,podswietlanie drogi do samochodu.mozliwosc wylaczenia czujnika udarowego i czujek wewnatrz auta i wiele innych przydatne jest takze opcja PIN-u czyli oddajac auto do mechanika wylaczam alarm calkowicie nie zostawiam pilota mechanikowi.
Do tej pory alarm chodzi bezawaryjnie polecam |
|
|
|
 |
RSU
Mitsumaniak Krzysiek

Auto: Opel Vectra 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 84 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 22-04-2009, 20:56
|
|
|
Witam
Podłącze się do tematu alarmów.
Miał ktoś kiedyś styczność z tym alarmem?:
http://moto.allegro.pl/it...row_zobacz.html
A może ktoś za zbliżoną kwotę inny alarm?
Nie mam za bardzo pieniędzy na coś lepszego, a moja "Misia" musi mieć jakieś zabezpieczenie.
Jeśli to coś pomoże to mam fabryczny centralny zamek.
Pozdrawiam. |
_________________ '96 Opel Vectra 1.8 16V
'95 Mitsubishi Carisma 1.8 GLS <- Sprzedana |
|
|
|
 |
|
|