Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C64A 1.8D]problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
ufo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 D 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: Zielona Góra
  Wysłany: 17-01-2009, 20:35   [C64A 1.8D]problem z odpalaniem

coś jest nie tak;/ tzn. to chyba nie był problem z świecami bo sa nowe i dalej mam problemy z odpalaniem jak jest -2 ~2* stopnie na dworze to 5 razy kręcę rozrusznikiem, odpali i gaśnie i jeszcze teraz jak jadę i przekraczam 2,5 tys obrotów to wszystko zaczyna dzwonić nie wiem co jest możne minimalny spadek mocy ma, poza tym na postoju mam wrażenie ze nie równo pracuje tzn. trzyma 0,6-0,7 tys obrotów i delikatnie szarpie co jakies 4 sekundy
nie wiem już sam ;( jestem załamany i bez kasy totalnie wpakowałem w niego tyle ze sie w głowie nie mieści a muszę do pracy nim dojeżdżać ;/
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-01-2009, 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2009, 15:17   

ufo, a sprawdzałeś ciśnienie na pompie wtryskowej ?
i przewody paliwowe może gdzieś delikatnie się zapowietrza.
A filtr paliwa wymieniałeś?
 
 
ufo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 D 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-01-2009, 15:30   

Nie sprawdzałem tego, ale czy to jest istotne ? bo na ciepłym wszystko jest ok, i nie musi byc mocno ciepły, wystarczy ze raz odpali zgasze go i juz normalie pali ...
nawet dobra rope zatankowałem
Moze cos innego ?
nie wiem kompresja itp.
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2009, 15:38   

hmmm ma problemy po dłuższym staniu? np 4h lub cała noc?
wg mnie gdzieś delikatnie się zapowietrza. Sprawdź przewody paliwowe i na wtryskach wymień przewody przelewowe (proponuje zakupić przewód w oplocie fi 3.2mm) koszt ok 10zł i wymienić dla pewności :)
 
 
ufo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 D 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-01-2009, 16:49   

Dokładnie tak stoi cała noc i rano chcem odpalic ,
wiec grzeje swiece i przekrecam i nic tylko kreci i czasemzałapie ale zaraz zgasnie , wiec ja naciskam pedal gazu i dalej krece rozrusznikiem i zaskakuje ale strasznie nie rowno przez chwile jeszcze pracuje , jutro jade znowu do mechanika moze on cos wymysli a pozatym chyba termostat wymienie bo temp silnika mi nie trzyma ...
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2009, 17:42   

ufo, z tego co piszesz to moja diagnoza wygląda tak:
silnik Ci się delikatnie zapowietrza przeważnie winne za to są te przewody przelewowe, bo one przy ściąganiu ze wtrysków często pękają wzdłużnie, dlatego warto je po ściąganiu wymieniać, gdyż koszt takiego przewodziku to 10-15zł za metr.
to powinno pomóc :)
 
 
ufo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 D 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-01-2009, 18:19   

Deo napisał/a:
ufo, z tego co piszesz to moja diagnoza wygląda tak:
silnik Ci się delikatnie zapowietrza przeważnie winne za to są te przewody przelewowe, bo one przy ściąganiu ze wtrysków często pękają wzdłużnie, dlatego warto je po ściąganiu wymieniać, gdyż koszt takiego przewodziku to 10-15zł za metr.
to powinno pomóc :)


A gdy juz odpali na zimnym i kopci na niebiesko to tez to ?
jeszcze jedno przy okazji ;) post temat nizej jest o wtyczce ktora znalazłem do niczego nie podłączona orientujesz sie co to jest?
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2009, 21:02   

kopci na niebiesko? oznaka "brania" oleju przez silnik jeśli przy robocie głowicy wymieniłeś uszczelniacze zaworowe to prawdopodobnie pierścienie tłokowe mają już dość, jeśli będziesz je wymieniał to sprawdź jakie wyrobienie mają tuleje cylindrowe i w jakim stanie są panewki korbowodowe i główne a i pamiętaj, że będziesz musiał dotrzeć silnik po wymianie pierścieni i panewek :)
odnośnie wtyczki to już piszę w temacie odpowiednim :)
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2009, 14:36   

czy pali się check engine? czy gaśnie po chwili od przekręcienia kluczyka?
stawiam na reanimację ECU :) chyba że było reanimowane

ja mam identyczne auto i jak ostatnio było -29 stopni to tylko wkładam kluczyć, czekam aż zgaśnie check engine, przekręcam i od razu chodzi. 2 obroty i działa. Silnik w idealnej kondycji, paliwo jest więc czemu nie ma zapalić. :)
Nie miałem nigdy problemów. Także musi być dobrze wyregulowane auto. Jak kopci na niebiesko to silnik może być kaplica. Raczej jego pierścienie i głowica :)
 
 
ufo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 D 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-01-2009, 14:57   

cy_cek napisał/a:
czy pali się check engine? czy gaśnie po chwili od przekręcienia kluczyka?
stawiam na reanimację ECU :) chyba że było reanimowane

ja mam identyczne auto i jak ostatnio było -29 stopni to tylko wkładam kluczyć, czekam aż zgaśnie check engine, przekręcam i od razu chodzi. 2 obroty i działa. Silnik w idealnej kondycji, paliwo jest więc czemu nie ma zapalić. :)
Nie miałem nigdy problemów. Także musi być dobrze wyregulowane auto. Jak kopci na niebiesko to silnik może być kaplica. Raczej jego pierścienie i głowica :)


Zadne kontrolki tego typu sie nie pala a głowica była ostatnio wymieniana
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-01-2009, 16:05   

Dominik - kolega ufo ma diesla.
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2009, 17:59   

Cytat:
Dominik - kolega ufo ma diesla.


przepraszam, nie zauważyłem. Jak diesel to się nie znam, myślałem że 1,8 benzyna :)
 
 
ufo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 D 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-01-2009, 21:46   

A to diesel nie ma ecu ?
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-01-2009, 08:35   

Jemu po prostu jest nie potrzebny :) .

Ja obstawiam, że paliwo cofa się z pompy wtryskowej. Miałem to samo w T4.

A jeżeli chodzi o dymienie no to jeśli masz dobrze zrobioną głowicę, to zostają tylko pierścienie. Szkoda, że przy zdejmowaniu głowicy nie sprawdziłeś ich stanu. Wystarczy odkręcić miskę olejową, wypchnąć jeden tłok i sprawdzić. W razie czego wymiana pierścieni mogłaby załatwić sprawę na jakieś 2 latka.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
ufo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 D 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 20-01-2009, 11:29   

ze olej zre to mi nie przeszkadza.... najważniejsze jest by dobrze palił , jutro będę u mechanika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.