[EA2W 2.0] Problem z centralnym zamkiem |
Autor |
Wiadomość |
konwen
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2.0 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2008 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-01-2009, 19:26 [EA2W 2.0] Problem z centralnym zamkiem
|
|
|
Witam was.
Mam taki problem. Pojawił mi się gdy grzebałem przy radyjku (kablami) i od tamtej pory nie mam centralnego zamknięcia ( muszę zamykać każde drzwi oddzielnie ) wysiadła mi tez kontrolka informująca o otwartych drzwiach jak i dodatkowo wysiadł mi zegarek.
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i jest wszystko ok.
Pomóżcie proszę.
Gdzie mam szukać przyczyny?? |
_________________ Mitsubishi Galant 2.0 GLX 16V kombi 1998 + LPG
 |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 12-01-2009, 21:59
|
|
|
a te pod maską też sprawdziłeś? zasilanie na zegarku sprawdziłeś? stały plus i po stacyjce? |
|
|
|
 |
konwen
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2.0 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2008 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:27
|
|
|
pod maską też sprawdzałem.
[ Dodano: 12-01-2009, 22:29 ]
zasilania na zegarku nie sprawdzałem. A jak mogę sprawdzić?? |
_________________ Mitsubishi Galant 2.0 GLX 16V kombi 1998 + LPG
 |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 13-01-2009, 08:58
|
|
|
obstawiam spalony bezpiecznik, sprawdz jeszcze raz pod maska, to bedzie jeden z dwoch w takim oddzielnym chyba zoltym gniezdzie (z tego co pamietam sa one od strony przepustnicy), trudno sie je wyciaga ale jeden z nich odpowiada za CZ. |
|
|
|
 |
ROOB
Mitsumaniak ROOBert 01218/KMM

Auto: Galant EA5A 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 123 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 13-01-2009, 20:31
|
|
|
witam.. cóż, i ja bawiłem się przy radiu i antenie... oczywiście spaliłem bezpiecznik, też nie dzialał centralny zamek i coś jeszcze.. może i zegarek.. bezpiecznik odpowiedziallny za ten fakt jest w aucie od strony kierowcy... sprawdź raz jeszcze, może coś przeoczyłeś.. pozdrawiam. |
_________________ Był. E52A, EA5A, obecnie Hanka ale, wszystko z czasem...
 |
|
|
|
 |
konwen
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2.0 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2008 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-01-2009, 10:22
|
|
|
Wszystko się wyjaśniło. znalazłem wredny bezpiecznik. Znajduje się pod maską.
Tak dla ciekawości innych.
U mnie ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za :
centralny zamek,
zegarek,
oświetlenie w środku samochodu.
Dzięki za pomoc
Pozdro |
_________________ Mitsubishi Galant 2.0 GLX 16V kombi 1998 + LPG
 |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-01-2009, 14:22
|
|
|
Jeszcze zapomniałeś dodać o radiu
http://images44.fotosik.pl/32/59c9732c0ad317af.jpg
Rysunek od roch_27 |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
konwen
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2.0 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2008 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-01-2009, 21:59
|
|
|
No tak zgadza się
Dzięki wielkie |
_________________ Mitsubishi Galant 2.0 GLX 16V kombi 1998 + LPG
 |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 18-01-2009, 19:01
|
|
|
No to jak się zgadza to trzeba "pomógł" kliknąć |
|
|
|
 |
Piotrusb5
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 31 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 12-02-2009, 17:19
|
|
|
Ja mam podobny problem,z tym,ze u mnie cos z elektryka.Otóż centralny zamek,zegarek,radio i oswietlenie wnetrza są podłączone pod stacyjke.Jak kluczyk w stacyjce wszystko działa a jak sie wyłaczy to nie ma centrala i oświetlenia wnętrza-zegarek i radio tracą pamięć Dodatkowo jak podłączałem radio zauważyłem,że chyba zółty kabel który jest odpowiedzialny za podtrzymanie pamięci nie ma stałęgo zasilania a jak odłączyłem go całkowicie to zegary na desce przestały działać.Umnie w nieście nie chcą się tym zająć ,bo mówią ,że trzeba poświęcić dużo czasu,żeby dojść do ładu.Mam kolege,który pomógłby,ale potrzebowalbym jakiejś podpowiedzi,schematu,opisu po kolei co i jak. |
|
|
|
 |
dominikg
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 82 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 12-02-2009, 20:55
|
|
|
schematy masz TU |
_________________ astro, foto, komp i moto |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 12-02-2009, 21:02
|
|
|
Piotrusb5, w jaki sposób masz dokładnie to radio podłączone? nie masz czasem złączonych przewodów od stałego plusa i plusa po stacyjce przy radiu złączonych?
Jeśli te przewody były by złączone, i przepalony był by jakiś główny bezpiecznik od stałego plusa ( np. ten w skrzynce pod maska od zegarka) to efekt będzie dokładnie taki, jaki opisujesz |
|
|
|
 |
dominikg
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 82 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 12-02-2009, 21:24
|
|
|
a kolega ma świętą rację, albo podłącza się zwarte dwa przewody (czerwony z żółtym) od strony radia TYLKO do jednego przewodu, stałego plusa (przed stacyjką), albo jeden do jeden: pamięć radia do stałego plusa, zasilanie radia po stacyjce. NIGDY nie podłączamy radia tak aby zewrzeć dwa zasilania w instalacji auta (przed i po stacyjce). Ja sie o tym przekonałem, kiedys na szybko przed wyjazdem do Karpacza założyłem radio i zwarłem dwa plusy ze sobą od strony instalacji auta w Reno Kangoo. Rano w Karpaczu (zima) trza było Kangusia popychać na trójce (żeby rozrząd rozbujać) żeby zabanglał |
_________________ astro, foto, komp i moto |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2009, 02:17
|
|
|
Piotrusb5 napisał/a: | Ja mam podobny problem,z tym,ze u mnie cos z elektryka.Otóż centralny zamek,zegarek,radio i oswietlenie wnetrza są podłączone pod stacyjke.Jak kluczyk w stacyjce wszystko działa a jak sie wyłaczy to nie ma centrala i oświetlenia wnętrza-zegarek i radio tracą pamięć Dodatkowo jak podłączałem radio zauważyłem,że chyba zółty kabel który jest odpowiedzialny za podtrzymanie pamięci nie ma stałęgo zasilania a jak odłączyłem go całkowicie to zegary na desce przestały działać.Umnie w nieście nie chcą się tym zająć ,bo mówią ,że trzeba poświęcić dużo czasu,żeby dojść do ładu.Mam kolege,który pomógłby,ale potrzebowalbym jakiejś podpowiedzi,schematu,opisu po kolei co i jak. |
schemat i wszystko co bedzie potrzebne do naprawy przygotowalem TUTAJ choc...
w tym przypadku centralized junction, dedicated fuse 4 o wartosci 10A masz spalony (kolor obudowy czerwony), jego lokalizacje znajdziesz w przygotowanym pliku w podrozdziale "dedicated fuse"
i gitara. |
|
|
|
 |
Piotrusb5
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 31 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 22-02-2009, 11:58
|
|
|
Wielkie dzięki koledzy Po ponad roku męczarni centralny i cała reszta działa jak nalezy.bezpiecznik wymieniony Teraz tylko musze się odzwyczaić zamykać wszystkie drzwi po kolei |
|
|
|
 |
|