 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przyspieszenie i V-max |
Autor |
Wiadomość |
karol89 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2007, 20:57 przyspieszenie i V-max
|
|
|
Witam, chciałbym się dowiedziec w jakim czasie 3000gt sl z 97' automat, robi "setke"? i jaka jest jego prędkość maksymalna?, nie wiedziałem w który temat wrzucic to pytanko więc wrzuciłem nowy temat.
pozdrawiam! |
|
|
|
 |
timek
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2008 Posty: 3 Skąd: dolnyśląsk
|
Wysłany: 04-01-2009, 15:03 Re: przyspieszenie i V-max
|
|
|
karol89 napisał/a: | Witam, chciałbym się dowiedziec w jakim czasie 3000gt sl z 97' automat, robi "setke"? i jaka jest jego prędkość maksymalna?, nie wiedziałem w który temat wrzucic to pytanko więc wrzuciłem nowy temat.
pozdrawiam! |
Automat to akurat nie wiem, ale bez turbin z pięciobiegową skrzynką manualną setka w 8sekund. Nie jest to rekord przyspieszenia, ale tyle wyliże:) |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 21-01-2009, 16:58
|
|
|
sigmą manualem DOHC /6G72 /zrobię to w 7 sek. - ze stoperem w dłoni - do 100 -ki
. Vmax do odcięcia paliwa |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
Ostatnio zmieniony przez zbyszek05 21-01-2009, 22:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
driver73
Mitsumaniak auta to moja miłosc
Auto: MITSUBISHI 3000 GT 3.0 24V V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2009 Posty: 54 Skąd: piekary slaskie
|
Wysłany: 21-01-2009, 21:42
|
|
|
no to ci ta sigma przyspiesza , oj przyspiesza |
_________________ driver S7 GTO |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 21-01-2009, 22:26
|
|
|
driver 73 ? a dlaczego ma nie przyspieszać ??? bo to nie 3000GT ?
napiszę jeszcze tak panowie : mianowicie dziwicie się ze nie ciągnie a takie 3000GT chcecie kupić za 20000 pln???jak na zachodzie kosztuje 2razy tyle ten sam rok ??? a potem to - nie ciągnie , pomóżcie ....dlaczego tak się dzieje ???oczywiście forum jest po to by sobie pomagać.... otóz napiszę na przykładzie sigmy - a rzecz dzieje sie tak samo z 3000GT i kazdym samochodem -jak jest wysoka cena za takiego gzara bo własciciel przeinwestował auto i za grosze auta nie sprzeda to pukacie się w głowę że za ten rocznik to nie taka cena - za wysoka ,są wtedy drwiny itd....a jak kupuje się okazje i lepi domowymi sposobami mankamenty auta to też nie jest dobrze ...to jak to w koncu jest ?????
a co do mego autka - to być moze kiedyś się spotkamy na jakimś zlociku - chciałbym ci zademonstrować owe śmieszne przyspieszenie tego autka ,które na pewno podniosłoby ci ciśnienie krwi w zyłach - no i musiałbyś postawić mi piwko driver |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 07:57
|
|
|
Mysle ze niekiedy 15 letnia Sigma bedzie w duuuuuuzo lepszym stanie niz 10 letnie 3000gt z tym samym silnikiem.Daje sobie reke obciac ,ze Sigma nie byla tak katowana jak 3000gt bo wiadomo kto kupuje jaki samochod. A co do przyspieszenie bardzo bym chcial was kiedys zobaczyc obok siebie i mine drivera jak nie daje rady takiej sigmie. Myslisz ze twoje Sl ma cos lepszego niz sigma zbycha?? Skrzynie lub nawet jej przelozenia?? lub mocniejszy silnik?? |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 08:13
|
|
|
A ja sie nie zgodzę że sportowe autko zwłaszcza tak wyczynowe jak vr4 musi być w gorszym stanie od limuzyny. Pomimo eksploatacji w ekstremalnych warunkach można spokojnie założyc że roczne przebiegi takich aut są co najmniej o połowe mniejsze. 3000 gt prawie zawsze to drógie albo trzecie autko w garażu. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 22-01-2009, 09:36
|
|
|
czy ja wiem.. powiem wam tak , mialem galanta z 1988r. z przebiegiem 250 000 albo wiekszym juz nie pamietam i byl naprawde w niezlym stanie... natomiast nei wyobrazam sobie 3000gt vr4 z takim przebiegiem...
vr4 to auto ktore robi male przebiegi..ale mocne.. a galant/sigma... (jesli moge postawic galanta obok sigmy...- nikt sie nie obrazi..? ) te auta przejada spokojnie 300 000 i bede moglby jezdzic dalej, dobrze traktowane, i nikogo to nie zdziwi..
racja.. z reguly 3000gt to nie jest jedyne auto, a sigma stworzona jest po to zeby duzo nia jezdzic , bo po cholera nam wygoda i komfort z ktorej wogole nie korzystamy...
mysle ze 3000gt/sigma to juz raczej rzadkie autka wycofane dawno temu z produkcji, wiec w jakim sa stanie to kwestia indywidualna... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 11:28
|
|
|
t0masz napisał/a: | A ja sie nie zgodzę że sportowe autko zwłaszcza tak wyczynowe jak vr4 musi być w gorszym stanie od limuzyny. Pomimo eksploatacji w ekstremalnych warunkach można spokojnie założyc że roczne przebiegi takich aut są co najmniej o połowe mniejsze. 3000 gt prawie zawsze to drógie albo trzecie autko w garażu. |
Not to akurat prawda przeciesz nie znajdziemy w polsce 3000gt nie zaleznie czy z 91roku czy 99r,vr4 czy Sl ,za 10tys czy 30tys zl one wszystkie i tak maja nie wiecej jak 150tys km,zawsze hehehe. Prosty przyklad mozna podac z motorami czy ktos kto kupuje scigacz/przecinaka (nazwijcie jak chcecie) ma go po o aby latac w dlugie trasy nie przekraczajac 120km/h??? dobrze jezdzony ??mysle ze jakies 15tys.km i robic cos trzeba a turystyki/chopery?? zupelnie inne przebiegi bez remontu. Tak jest wlasnie z 3000gt ,przeciesz kiedys nie kupowali ich ludzie ustatkowani,dojezdzajacy do pracy lub kosciola w niedziele ale ludzie mlodzi i napewno byly jako 2 lub 3 auto ale to ile ono dostalo po garach to wie ono samo.Dzisiaj z reguly takie auta kupowane sa przez pasionatow i nie to ze malo jezdzone to i naprawde lagodnie traktowane. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 22-01-2009, 12:38
|
|
|
auta dla pasjonatow.....hehe. ja sie czuje troche tak jakby ktos mi drenowal kieszen.. no jest pewnie cos w tym z pasji.. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 22-01-2009, 14:48
|
|
|
no ...ale to jest nawet przyjemne .....wiecie - widziałem kiedyś vr -a sprzęt - kiedyś -jak jechał i tak buczał zaje.... kiedyś ....na tamte czasy ???? po prostu objawienie -tamten stan auta był dla mnie ładny ale teraz jak widziałem - latem jak czasami pomyka po tych małych zambrowskich uliczkach to po prostu .....poezja dzwięku i smaku -zwala z nóg a szczeka sama opada .....i on sam wie ile doinwestował autko a ja dodam że warto było i napewno nie ma problemu z przyspieszaniem
....tak jak ja .....bo tam jest tylko 290Nm/3200 obr no i jest mała modyfikacja w skrzyni - warto było !!!
[ Dodano: 22-01-2009, 15:01 ]
zerknijcie na to ....to jest pasja - ot taka sobie sigma/diamante http://www.cardomain.com/ride/2462954 a jak moc !!!!!!! |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 16:17
|
|
|
Poczekaj zbychu jak wyjade teraz na wiosne po zrobieniu zderzaka i poprawieniu tego i tamtego znowu pare tysiakow trzasnie no ale poki dzieci nie ma ,trzeba sie bawic hehe Narazie bidulek odpoczywa na kobylkach aby sie oponki nie zdeformowaly i pobucze czasami w garazu bo tego dzwieku brakuje jak dla palacza tytoniu |
|
|
|
 |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 22-01-2009, 16:33
|
|
|
Może jakiś zlocik ogólnopolski sądzę że wspólnymi siłami cos zorganizujemy jest nas kilkoro a jeszcze tylu którzy nie wiedzą że forum istnieje. Ustalimy termin miejsce nawet juz mam. i lotnisko dałoby sie załatwić. tylko chętnych potrzeba i tak same 3000gt nawet niech bedzie ich 20 sztuk. ja siedziałem w 3 nielicząc swojego. |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
driver73
Mitsumaniak auta to moja miłosc
Auto: MITSUBISHI 3000 GT 3.0 24V V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2009 Posty: 54 Skąd: piekary slaskie
|
Wysłany: 22-01-2009, 16:38
|
|
|
vr4, cos ci napisze, tak "miedzy nami", pytasz mnie co lepszego ma moja 3000-tka od sigmy, to ci odpowiem , jesli o mnie chodzi to WSZYSTKO, a mine mysle ze tez bedziesz kiedys miał , ale "fest" zdziwiona......druga sprawa mylisz pojecia ze takie auta jak sigma itp , sa lub musza byc wrecz o wielelepszym stanie , od aut takich jak 3000-tki, bo...........bo 3000 to auto sportowe i musiało byc katowane i zajerzdzane, totalny bezsens, czy ty myslisz ze ludzie to sami wariaci i nie maja na co kasy przeznaczac tylko na nowe opony, klocki , tarcze, skrzynie, tarcze sprzegła, przeguby itd i wymieniac je trzy razy czesciej nizby trzeba było ???? BEZSENS, najczesciej to 3000 -tki sa w lepszym znacznie stanie niz sigmy, astry, omegi ,galanty itp.....bo o takie autka jak 3000 ludzie w dbaja jak o własne rodziny, a auta typu sigma ludzie słuza i nic poza tym, oczywiscie i tu i tu jest margines osób które wrecz odwrotnie traktuja w/w samochody , ale to tylko margines............ |
_________________ driver S7 GTO |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 22-01-2009, 17:28
|
|
|
sigma to nie 3000Gt !!!!! to inna klasa , jedyne co wspólne to 6G72/ ta sama średnica cylindra i skok tłoka/ bo nawet system ecs jest inny ! ponadto sigma posiada tylną oś skretną ....sigma to limuzyna jednak odpowiednio ułożona potrafi szybko odjechać ....ja też marzyłem o SL ale ceny były zwalające z nóg na zachodzie tam egzemplarz z 91-93 roku kosztował dwa lata temu 20 000- 30 000 sigma kosztowała 11 000 . obydwa samochody tej marki są wagowo podobne zatem zamknięcie licznika to nie jest nic trudnego ,przypuszczam że na 240/250 jest odcięcie paliwa w obu autkach ,powinny jednakowo przyspieszać no i jeszcze jest kwestia sprzegła ...ale tak jest tylko w autkach zadbanych....a sigm czy tez 3000Gt zadbanych jest kilkanaście.... |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|
|