Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] brak paliwa, wyparowalo?
Autor Wiadomość
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2009, 17:22   [CAxA] brak paliwa, wyparowalo?

Mialem dzis dziwny problem :/ Nie mgolem dzis odpalic samochodu. Normalnie krecil ale nie chcial odpalic wiec pomyslalem ze nie ma paliwa bo nawet bylo slychac pompe. Zatankowalem ostatnio 9 litrow i na liczniku mam zrobione 32 km. Wprawdzie wskazowka byla troche ponizej rezerwy, ale czesto tak mam bo przewaznie jezdze na km a nie na wskazowke :P Dolalem ze 3 litry wachy lecz niestety od krecenia padl akumulator :/ Po naladowaniu samochod normalnie odpalil. Dziwne troche bo normalnie ostatnio dojechalem, bez zadnego szarpania itp. Mam troche problemy z nieszczelnym zbiornikiem i podczas tankowania wycieka paliwo w dodatku kiedys jak chcialem zalac caly zbiornik to po jakis 25 zaczelo sie wylewac :/ Takie mam pytanie czy w ciagu dwoch dni stania samochodu moglo wyparowac tyle paliwa zebym nie mogl odpalic? Troche w to watpie bo czasami dluzej stal i paliwo bylo. W kazdym badz razie co sie moglo stac? Moze pompa padla?? :|
Ostatnio zmieniony przez harpagan 23-01-2009, 12:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 22-01-2009, 18:05   

przy zbyt słabym akumulatorze-nawet nie odczuwamy tego -nie odpali będzie kręcił słabieji nie odpali .Miałem tak raz jak niedomknąłem drzwi.świeciło się światło w środku.Aku.osłabł,ale rozrusznik krecił.Wydawało mi się że normalnie .Samochód nie odpalił .Tknęło mnie coś i podłączyłem prostownik i po godzinie ponowiłem próbę odpalenia z powodzeniem .Po rozmowie z elektrykiem samochodowym o zaistniałej sytuacji stwierdził że rozrusznik musi obracać szybko .Jeśli jest słaby prąd też obraca,ale wolniej i może nie odpalić .Ponawiając próby rozładowuje się coraz bardziej i efekt jest następujący-rozładowane aku i brak możliwości uruchomienia samochodu .Nie radzę odpalać na pych jak już to z 3 biegu .Istnieje duże prawdopodobięństwo przeskoczenia paska rozrządu.
 
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2009, 18:19   Re: brak paliwa, wyparowalo?

SlaVkoEg napisał/a:
jak chcialem zalac caly zbiornik to po jakis 25 zaczelo sie wylewac
czasami dluzej stal i paliwo bylo.
W kazdym badz razie co sie moglo stac?

Może korozja dalej postępuje i należałoby zainteresować się zbiornikiem :?:
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2009, 21:06   

hmm calkiem mozliwe i chyba w poniedzialek bede musial sie za to wziasc... W dodatku chyba wezem sie tez za wymiane kondensatorow w ECU bo sie troche przestraszylem ze to wlasnie Ecu padlo... :/
 
 
Tomekp 
Mitsumaniak
A tak wygląda teraz:


Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 210
Skąd: LU
Wysłany: 22-01-2009, 22:00   

Przy odpalaniu samochodu potrzeba nie tylko energii na rozrusznik, ale też na iskrę na świecy, jeśli kable i/lub świece są już leciwe to miał prawo nie odpalić nawet kręcąc rozrusznikiem.
Miroslaw1305 napisał/a:
Nie radzę odpalać na pych jak już to z 3 biegu .Istnieje duże prawdopodobięństwo przeskoczenia paska rozrządu.

Nie chcę się spierać, ale jeśli już trzeba odpalać na pych, to czasem nie z 2go biegu?
_________________
Tak wyglądał kiedyś...
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2009, 22:37   

Tomekp napisał/a:
Miroslaw1305 napisał/a:
Nie radzę odpalać na pych jak już to z 3 biegu .Istnieje duże prawdopodobięństwo przeskoczenia paska rozrządu.

Nie chcę się spierać, ale jeśli już trzeba odpalać na pych, to czasem nie z 2go biegu?


Ogolnie to staram sie nie odpalac na pych chyba ze juz trzeba :P Jak juz to robie to na 2gim biegu ale w Colcie tego nie robilem bo zazwyczaj jak mi sie rozladowal akumulator to juz tak ze tylko ponowne naladowanie pomoglo :P


Co do kabli i swiec to jeszcze ich nie wymienialem a od kupna przejechalem okolo 15 tysiecy. W kazdym badz razie nigdy nie bylo problemow z odpaleniem. Zawsze odpalal po przekreceniu kluczyka, nigdy nie musialem go dlugo krecic. Po naladowaniu aku to w sumie dobrze odpalil ale na pcozatku tak pochodzil jakby mial zgasnac, tak jakby dopiero zasysal paliwo.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-01-2009, 00:07   

SlaVkoEg napisał/a:
swiec to jeszcze ich nie wymienialem a od kupna przejechalem okolo 15 tysiecy

po kupnie nie wymieniłes swiec???? :roll: :roll: :roll: SlaVkoEg, zrób to jak najszybciej...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 00:18   

Nie wymienialem bo nie bylo koniecznosci :P Silnik odpalal i jezdzil bez zadnych problemow, a jak cos dziala to poco wymieniac?? (nie mowie oczywiscie o olejach, rozrzadzie itp.)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-01-2009, 01:10   

SlaVkoEg napisał/a:


Nie wymienialem bo nie bylo koniecznosci


Świece akurat wymienia się tak jak rozrząd czy olej (po określonym przebiegu) w przypadku świec co 20-30 tyś km.
Nie opłaca się czekać, aż się zmęczy i np porcelanka z niej zacznie latać w cylindrze.
A co do odpalania to przy takiej ilości benzyny wystarczy że auto stało trochę pochylone na bok albo przód/tył i już benzyny nie zasysało, bo ta była w innej części baku.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 17:52   

Nom niby tak ale swieca mi raczej nie peknie i nie spowoduje uszkodzenia silnika wiec jak wszystko z nia bylo Ok to nie widzialem koniecznosci wymiany :P

[ Dodano: 23-01-2009, 22:35 ]
W poniedzialek postanowilem zdjac zbiornik i zobaczyc co sie tam dzieje. Biore pod uwage ze bede musial wymienic zbiornik i mam pytanie. Znalazlem na allegro zbiornik ale z rocznika wychodzi ze to z C50. Czy bedzie pasowal do CA0??

http://www.moto.allegro.p...a_colt_90r.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.