[CAxA] brak paliwa, wyparowalo? |
Autor |
Wiadomość |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 17:22 [CAxA] brak paliwa, wyparowalo?
|
|
|
Mialem dzis dziwny problem :/ Nie mgolem dzis odpalic samochodu. Normalnie krecil ale nie chcial odpalic wiec pomyslalem ze nie ma paliwa bo nawet bylo slychac pompe. Zatankowalem ostatnio 9 litrow i na liczniku mam zrobione 32 km. Wprawdzie wskazowka byla troche ponizej rezerwy, ale czesto tak mam bo przewaznie jezdze na km a nie na wskazowke Dolalem ze 3 litry wachy lecz niestety od krecenia padl akumulator :/ Po naladowaniu samochod normalnie odpalil. Dziwne troche bo normalnie ostatnio dojechalem, bez zadnego szarpania itp. Mam troche problemy z nieszczelnym zbiornikiem i podczas tankowania wycieka paliwo w dodatku kiedys jak chcialem zalac caly zbiornik to po jakis 25 zaczelo sie wylewac :/ Takie mam pytanie czy w ciagu dwoch dni stania samochodu moglo wyparowac tyle paliwa zebym nie mogl odpalic? Troche w to watpie bo czasami dluzej stal i paliwo bylo. W kazdym badz razie co sie moglo stac? Moze pompa padla?? |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 23-01-2009, 12:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 22-01-2009, 18:05
|
|
|
przy zbyt słabym akumulatorze-nawet nie odczuwamy tego -nie odpali będzie kręcił słabieji nie odpali .Miałem tak raz jak niedomknąłem drzwi.świeciło się światło w środku.Aku.osłabł,ale rozrusznik krecił.Wydawało mi się że normalnie .Samochód nie odpalił .Tknęło mnie coś i podłączyłem prostownik i po godzinie ponowiłem próbę odpalenia z powodzeniem .Po rozmowie z elektrykiem samochodowym o zaistniałej sytuacji stwierdził że rozrusznik musi obracać szybko .Jeśli jest słaby prąd też obraca,ale wolniej i może nie odpalić .Ponawiając próby rozładowuje się coraz bardziej i efekt jest następujący-rozładowane aku i brak możliwości uruchomienia samochodu .Nie radzę odpalać na pych jak już to z 3 biegu .Istnieje duże prawdopodobięństwo przeskoczenia paska rozrządu. |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 18:19 Re: brak paliwa, wyparowalo?
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | jak chcialem zalac caly zbiornik to po jakis 25 zaczelo sie wylewac
czasami dluzej stal i paliwo bylo.
W kazdym badz razie co sie moglo stac? |
Może korozja dalej postępuje i należałoby zainteresować się zbiornikiem |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 21:06
|
|
|
hmm calkiem mozliwe i chyba w poniedzialek bede musial sie za to wziasc... W dodatku chyba wezem sie tez za wymiane kondensatorow w ECU bo sie troche przestraszylem ze to wlasnie Ecu padlo... :/ |
|
|
|
 |
Tomekp
Mitsumaniak A tak wygląda teraz:

Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2007 Posty: 210 Skąd: LU
|
Wysłany: 22-01-2009, 22:00
|
|
|
Przy odpalaniu samochodu potrzeba nie tylko energii na rozrusznik, ale też na iskrę na świecy, jeśli kable i/lub świece są już leciwe to miał prawo nie odpalić nawet kręcąc rozrusznikiem. Miroslaw1305 napisał/a: | Nie radzę odpalać na pych jak już to z 3 biegu .Istnieje duże prawdopodobięństwo przeskoczenia paska rozrządu. |
Nie chcę się spierać, ale jeśli już trzeba odpalać na pych, to czasem nie z 2go biegu? |
_________________ Tak wyglądał kiedyś...
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 22:37
|
|
|
Tomekp napisał/a: | Miroslaw1305 napisał/a:
Nie radzę odpalać na pych jak już to z 3 biegu .Istnieje duże prawdopodobięństwo przeskoczenia paska rozrządu.
Nie chcę się spierać, ale jeśli już trzeba odpalać na pych, to czasem nie z 2go biegu? |
Ogolnie to staram sie nie odpalac na pych chyba ze juz trzeba Jak juz to robie to na 2gim biegu ale w Colcie tego nie robilem bo zazwyczaj jak mi sie rozladowal akumulator to juz tak ze tylko ponowne naladowanie pomoglo
Co do kabli i swiec to jeszcze ich nie wymienialem a od kupna przejechalem okolo 15 tysiecy. W kazdym badz razie nigdy nie bylo problemow z odpaleniem. Zawsze odpalal po przekreceniu kluczyka, nigdy nie musialem go dlugo krecic. Po naladowaniu aku to w sumie dobrze odpalil ale na pcozatku tak pochodzil jakby mial zgasnac, tak jakby dopiero zasysal paliwo. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 23-01-2009, 00:07
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | swiec to jeszcze ich nie wymienialem a od kupna przejechalem okolo 15 tysiecy |
po kupnie nie wymieniłes swiec???? SlaVkoEg, zrób to jak najszybciej... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2009, 00:18
|
|
|
Nie wymienialem bo nie bylo koniecznosci Silnik odpalal i jezdzil bez zadnych problemow, a jak cos dziala to poco wymieniac?? (nie mowie oczywiscie o olejach, rozrzadzie itp.) |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-01-2009, 01:10
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: |
Nie wymienialem bo nie bylo koniecznosci |
Świece akurat wymienia się tak jak rozrząd czy olej (po określonym przebiegu) w przypadku świec co 20-30 tyś km.
Nie opłaca się czekać, aż się zmęczy i np porcelanka z niej zacznie latać w cylindrze.
A co do odpalania to przy takiej ilości benzyny wystarczy że auto stało trochę pochylone na bok albo przód/tył i już benzyny nie zasysało, bo ta była w innej części baku. |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2009, 17:52
|
|
|
Nom niby tak ale swieca mi raczej nie peknie i nie spowoduje uszkodzenia silnika wiec jak wszystko z nia bylo Ok to nie widzialem koniecznosci wymiany
[ Dodano: 23-01-2009, 22:35 ]
W poniedzialek postanowilem zdjac zbiornik i zobaczyc co sie tam dzieje. Biore pod uwage ze bede musial wymienic zbiornik i mam pytanie. Znalazlem na allegro zbiornik ale z rocznika wychodzi ze to z C50. Czy bedzie pasowal do CA0??
http://www.moto.allegro.p...a_colt_90r.html |
|
|
|
 |
|