Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odbiór nowego auta - na co zwrócić uwagę?
Autor Wiadomość
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 23-01-2009, 13:56   

elili - a ja lubię Twoją logikę...
Napisałem tak, ponieważ kupując pewną znaną niemiecką markę musimy obowiązkowo zapłacić za... pakiet obowiązkowy czyli trójkąt, gaśnica i apteczka.
Czepianie się to tylko hobby czy ktoś tu komuś za to płaci, hę ? :shock:
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 23-01-2009, 14:02   

dodam tylko od siebie, ze w UK jest jedna rzecz ktora mi sie podoba jesli chodzi o samochody, tablice rejestracyjne, auto dostaje je tylko raz w momencie pierwszej rejestracji i w momencie zmiany wlasciciela tablice zostaja, poza tym te literki okreslajace rok produkcji auta tez sa przyjemne
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 14:07   

londolut napisał/a:
kamizelka nie jest obowiązkowa wg. polskiego prawa.

Dziękuję.
Człek przez całe życie nie nadąża za przepisami :badgrin:
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-01-2009, 14:11   

elili napisał/a:
londolut napisał/a:
kamizelka nie jest obowiązkowa wg. polskiego prawa.

Dziękuję.
Człek przez całe życie nie nadąża za przepisami :badgrin:

Tym razem to przepisy nie nadążyły za Tobą ;)

Ale zawsze warto miec na oparciu siedzenia kamizelkę - od razu widać że panisko jedzie ;)
 
 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-01-2009, 18:50   

auto odebrane :D wieczorem lub jutro napiszę obszerniejszego posta :)
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 23-01-2009, 21:59   

Czekamy na pierwsze wrażenia :P
 
 
HamanN 
Mitsumaniak
Jacek

Auto: Lancer 1.6 GLXi KOMBI 94'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 173
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-01-2009, 01:41   

no Filip - Gratuluje :)
Teraz z Nowym Twoim Misiem musisz sie obchodzic jak z kobieta ;) ... a napewno wynagrodzi to Tobie :D
 
 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-01-2009, 16:43   

Lepiej późno niż wcale.

Czas na relację z odebrania auta oraz 1 tygodnia użytkowania.


1. Salon

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony obsługa w salonie, przez ostatnie 2 miesiące odwiedziłem kilka salonów różnych marek i tylko w KIA Lee Motors w Komornikach pod Poznaniem był równie dobry kontakt ze sprzedawcami jak w Auto Wache w Baranowie pod Poznaniem.

Bezproblemowy kontakt face2face oraz telefoniczny. Nie było problemu z jazdami próbnymi, odbyłem 2. Dzień po 2giej jeździe złożyłem zamówienie na auto.

Na wszelkie pytania otrzymałem wyczerpujące odpowiedzi z czego jestem zadowolony - czasem w salonach można się pytać i słychać "- Wie Pan co? Ja się zapytam kolegi i zadzwonię! (takie coś usłyszałem w salonie jednej z niemieckich marek)" - tutaj tego nie było.

Przy odbiorze auta wszystko zostało dokładnie objaśnione, krótki kurs obsługi włączników, guzików i innych dupereli przeprowadzony, zostałem także zabrany do serwisu aby zobaczyć co gdzie i jak. Sprawdzenie płynów oraz numerków VIN itp itd zrobione.

Wyposażenie dodatkowe: Wszystko co było w umowie znalazło się w aucie. Jedyne czego brakuje to domówionych przyciemnianych szyb tylnych, których nie zdążono zrobić. Usłyszałem dwie wersje, jedna że tłok w serwisie, 2ga że firma która się tym zajmuje to firma outsourcingowa, która dostała duże zlecenie i nie miała czasu zrobić mojego auta. Czekam na kontakt z salonu aby umówić się na to przyciemnienie ponieważ jest ono bardzo potrzebne - nie dla szpanu, po prostu auto jest firmowe i nie wszystko musi być widać co znajduje się na tylnym siedzeniu. Za szyby jeszcze nie płaciłem ale na umowie jest dopisane. Powód mnie tak na dobrą sprawę mało interesuje, grunt, żeby to było zrobione fachowo i w najbliższym czasie - jak dostane jakieś pęcherzyki powietrza to mnie chyba zaleje krew :axe:

Liczę, że zima się szybko skończy bo mam letnie opony, ponoć miałybyć całoroczne a jak sprawdziłem dokładnie to to są letnie Dunlopy SP Sport 2050m - opinie na necie bardzo pozytywne.

2. Samochód

Auto mam dokładnie tydzień. Przejechane już ok 640km po mieście. Teraz kilka + i - ważnych dla mnie:

+ nie należę do osób małych a miejsca za kierownicą mam pod dostatkiem, pozycja też jest wygodna.
+ zaskoczony jestem po 1 tankowaniu, tylko 9l/100km - cykl miejski - mój unikalny sposób jazdy 8)
+ elastyczny silnik
+ bardzo wydajna dmuchawa, ogrzewanie i klimatyzacja
+ dobre światła (jazda nocą)
+ bardzo dobrze chodzi skrzynia biegów
+ miejsce na butelkę w drzwiach kierowcy i pasażera
+ duże lusterka boczne
+ czujniki parkowania (grunt że są, minus też jest, czytaj poniżej)
+ obsługa głosowa telefonu, pani po angielsku bardzo dobrze chwyta mój szkocki akcent 8) w końcu prawie 5 lat tam siedziałem :wink:
+ sztywne zawieszenie i bardzo dobra reakcja na polecenia wydawana za pomocą koła kierownicy, czuje że to ja prowadzę auto a nie auto sobie płynie i czasem reaguje na moje polecenia
+ dobre hamulce
+ bardzo fajny system spryskiwaczy
+ całkiem przyzwoity system audio - wersja Invite


- hamulec ręczny jest dość luźny, trzeba mocno pociągnąć "pod sufit", późno chwyta, może linkę trzeba podciągnąć?
- przegląd co 20tys km / 12 miesięcy w książce serwisowej a u mnie w kompie w aucie co 15tys km już 14400km
- przy zmniejszeniu natężenia podświetlenia zegarów wyświetlacz radia staje się zupełnie niewidoczny
- przyciski sterowania radiem na kierownicy zaraz obok głośniej/ciszej - w górę i w dół - zamiast zmieniać stację co 1 zapamiętaną stację to jest funkcja szukania stacji (seek), upierdliwe bo trzeba zmieniać od 1 do 6 naciskając guziczki na konsoli środkowej, średnio fajne bo trzeba oderwać rękę od kierownicy,
- mały schowek przed fotelem pasażera, masakryczne mały
- brak czegoś za co można chwycić otwierając klapę bagażnika - szczególnie gdy auto jest brudne
- czujniki parkowania późno "chwytają" przeszkodę, która musi być dość wysoko, przód mazdy mx5 jest dość nisko i ciągły sygnał pojawił się gdy miałem do auta mniej niż 10cm (grunt że są, ciekawe czy można zwiększyć czułość?)
- umiejscowienie dysz spryskiwaczy na masce zamiast pod maską (przykład Golf IV)


3. Serwis

Brak opinii, nie miałem jeszcze przyjemności - oby było tak dobrze jak w salonie - wiem wiem, opinie są różne ale możecie być pewni, że moja opinia przy spotkaniu z serwisem na 100% się tu pojawi - pozytywna lub negatywna.


Jak coś mi się doda to dopiszę.
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-01-2009, 19:40   

filippoz napisał/a:
przy zmniejszeniu natężenia podświetlenia zegarów wyświetlacz radia staje się zupełnie niewidoczny

A masz włączone światła dzienne?
_________________

 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-01-2009, 20:01   

tomekrvf napisał/a:
filippoz napisał/a:
przy zmniejszeniu natężenia podświetlenia zegarów wyświetlacz radia staje się zupełnie niewidoczny

A masz włączone światła dzienne?


tak
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-02-2009, 10:00   

A pokrętło od świateł jest na OFF?
_________________

 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-02-2009, 12:37   

Pokrętło świateł na OFF - podświetlenie zegarów na minimum - wyświetlacz radia widać normalnie

Pokrętło świateł na ON - podświetlenie zegarów na minimum - wyświetlacz radia w ogóle niewidoczny

Chodzi mi o to że jak są światła ON i podświetlenie zegarów na minimum to radio ma być jak na OFF - może po prostu nie jest to możliwe?
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-02-2009, 12:46   

filippoz napisał/a:
Pokrętło świateł na ON - podświetlenie zegarów na minimum - wyświetlacz radia w ogóle niewidoczny
Wiesz dlaczego? Żeby nie oślepiały cię podczas jazdy.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-02-2009, 12:50   

londolut napisał/a:
filippoz napisał/a:
Pokrętło świateł na ON - podświetlenie zegarów na minimum - wyświetlacz radia w ogóle niewidoczny
Wiesz dlaczego? Żeby nie oślepiały cię podczas jazdy.


Wiem dlaczego, jest to zrozumiałe, jednak wolałbym mieć możliwość wyboru.
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
piomic 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 737
Skąd: wiesz, że ja to ja?
Wysłany: 01-02-2009, 18:26   

filippoz napisał/a:
+ obsługa głosowa telefonu, pani po angielsku bardzo dobrze chwyta mój szkocki akcent
Moja jest jakaś tępa - nie rozumie dwójki. Mówisz "two, two, two" a ona pyta: "one, eight, four?". Wszystko inne działa, tylko dwójka popsuta... :cry:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.