 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:05 |
[I 2.0T] Realne spalanie |
Autor |
Wiadomość |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2009, 18:36
|
|
|
Ale czemu odbieracie to jako blad? po prostu 10l rezerwy. |
|
|
|
 |
TomekSz
Forumowicz

Auto: Outlander II 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 40 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-01-2009, 20:35
|
|
|
Cześć
A ja sobie palę lato 18" - miasto 9,5 - 10,5 l/100km
- trasa 5,9 - 7,5 l/100km
zima 16" - miasto 8,5 - 9,5 l/100km
- trasa 7 - 9,0 l/100km
Jeżdżę raczej spokojnie choć moim zdaniem przy zbyt spokojnym starcie wzrasta spalanie. Misio po prostu lubi obroty . Bardziej konkretna jazda spokojne spalanie - powolna jazda na niższych biegach - wzrasta misiowi pragnienie.
Moim skromnym zdaniem przy 16" nawet zimowych jakoś tak lepiej się toczy.
Te 5,9l/100km to była autostrada, tempomat średnia z 3100 km |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 12-03-2009, 13:23
|
|
|
Mam koledzy ScanGauge wpięte do komputera i dzięki temu na bieżąco mogę monitorować praktycznie wszystkie parametry silnika, między innymi średnie spalanie w danej chwili na 100km, spalanie na 1 godzinę, maksymalne spalanie i inne. Urządzenie jest wręcz niezastąpione. Oto wyniki:
Na postoju - wyłączone wszystkie odbiorniki, silnik rozgrzany - 1.10 l/h
Trasa - bardzo spokojna jazda (80-90km/h)bez nagłych naciśnięć przepustnicy 8-8.5l/100km
Trasa dalej odpowiednio - przy 100km - 10l/100km
przy 110 km - 11l/100km
i wynik się powtarza czyli każde 10km więcej to 1 litr
Miasto(małe odległości) - spokojna jazda bez nagłych naciśnięć przepustnicy - 12,5-13,5l/h
Bardzo energiczne przyśpieszenia - spalanie chwilowe dochodzi do 70l/100km
Dane te pochodzą z wielomiesięcznych obserwacji - urządzenie mam wpięte do tej pory i monitoruję na bieżąco.
Każdy - nawet najmniejszy ruch przepustnicy ma znaczenie. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
r1212
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo, Mini
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-03-2009, 23:00
|
|
|
pimelodus napisał/a: | Witam raz od zapalenia lamki zrobilem 52km i weszlo pod korek 51,2l.aby sprawdzic pojemnosc trzeba wyjechac do zera wlac 5l dojechac do stacji i do pelna.pytanko cz tankowales 99 oktan na shel,u?cz jest roznica,wyczuwalna? |
Po zapaleniu lampki mam na komputerku 25km zasięgu. jak dojadę do zera wchodzi mi ok 50l. Ale już raz w sytuacji podbramkowej wlałem prawie 57, ale niestety nie zauważyłem ile pojechałem poniżej"komputerowego 0"
Co do paliwa to próbowałem shell'a ale nie widzę specjalnej różnicy - powiem więcej kiedyś na "gierkówce" pod Warszawa nalałem VPower - jakiś totalny syf - ledwo dojechałem do Warszawy. Tankuje od lat na automacie Neste - kiedyś diesel do Vectry a , teraz 98 i uważam ze jest OK. Na dodatek co chwila promocja i płace karta o 5gr. mniej - mi pasuje przy srednim spalaniu 14 litrów . |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|