 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 26-01-2009, 10:50 |
Terkotanie w napędzie |
Autor |
Wiadomość |
adam L200 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2009, 21:08 Terkotanie w napędzie
|
|
|
Witam , mam pytanie , kiedyś przy podjeździe strzeliło mi coś , teraz jak jadę na 4H i 4L napęd ciągnie , ale strasznie coś terkota . Dźwięk jest taki jakby coś przepuszczało na frezach . Wymieniłem przedni most , bo myślałem ,że to ta nasuwka do załączanie przodu , ale to nie to nadal terkota . Teraz się zastanawiał czy to nie coś w reduktorze . Terkotanie nie wygląda na łańcuch , ale głowy nie dam . Czy jest coś co może robić takie objawy oprócz łańcucha ? D
Dodam , że terkota też jak jak mam zapięty napęd i próbuję skręcić. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-01-2009, 10:55
|
|
|
Moim zdaniem to lancuch w reduktorze. Raczej nie do naprawy. Trza nowy/sprawny zanabyc lub szukac calego reduktora. Jesli to terkotanie nie jest z reduktora to pozostaje jakis element przeniesienia napedu. Napisz skad dochodzi dwiek i jaka to elka (rodzaj skrzyni rozdzielczej). |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
adam L200 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2009, 21:23
|
|
|
model to 99rok a dźwięki to z reduktora (łańcuch przeskakuje ), już wiem na 100% sprawdziłem z kumplem na żwirowni .
To mam teraz kolejne pytanie , czy bebechy będą pasować z angielskiej wersji ( odwrotnie wajhy ) |
|
|
|
 |
PiotrL200
Nowy Forumowicz
Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 1 Skąd: Wilga
|
Wysłany: 17-02-2009, 09:30
|
|
|
Cześć Mitsumaniacy! Mam L-ke z 2000r,skrzynia redukcyjna z 3 przełożeniami(nie wiem czy ES czy SS) i miałem podobny problem, jeśli się powoli przyspieszało na twardym gruncie to cisza. Natomiast gdy tylko różnice śliskości pomiędzy osiami się pokazywały odrazu słychać było ten nieprzyjemny dzwięk. Po dokładnym obejrzeniu wyszło, że to w reduktorze (na śliskim po wł napędu na 4 - tył obracał, a przedni wał się nie kręcił). Wymieniłem reduktor wszystko OK, ALE ... nie nacieszyłem się długo, ok. 2-3 tyś km (z czego kilkanaście- może kilkadziesiąt na 4 i to żadne extreme). Czy wie ktoś co może być przyczyną? Gdzie i za ile mogę dostać łańcuch do reduktora. nie chcę kupować kolejnego skrzyni. A może ktoś ma namiar gdzie regenerują? interesują mnie jeszcze wymiary tych trybów i dł. łańcucha. Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2009, 16:51
|
|
|
Jeśli 3 przełożenia(2H, 4H i 4L) to masz ES.
W tych rocznikach jeszcze chyba nie montowali SS do eLek. |
|
|
|
 |
|
|